• Ik wist niet goed waar ik dit neer moest zetten. :x


    Hooi! (:


    Uuh ja. Een zeikbericht van mij. Alweer. Sorry, ik snap het als het vervelend wordt. Ik vind het in ieder geval wel vervelend worden, maar aan de andere kant wil ik het toch ook wel weer van mij af schrijven. Dus waag ik de gok op dat jullie het hopelijk niet al te erg vinden, en ga ik eens helemaal van mij afschrijven wat mij dwarszit.
    Dus bij deze ben je gewaarschuwd, en kun je nu nog wegklikken als je wilt. (krul)


    Maaaar goed. Er zit zoveel in mijn hoofd dat ik eigenlijk niet weet waar ik beginnen moet. Dus vergeef me als ik van de hak op de tak spring.
          Het is namelijk zo dat het bomvol zit in mijn hoofd. Vol met vanalles en nog wat. Dusdanig vol dat ik mij afvraag of ik niet tóch naar een psycholoog moet. Maar ik heb ook het idee dat een psycholoog mijn problemen niet kan oplossen, en dat ik dan net zo goed eens in de zoveel tijd mijn emoties van me af kan schrijven. Kost in ieder geval minder geld.
          Maar wat zit mij nou precies dwars dan?
    Vanalles en nog wat. Alles en niets. Het is een complete chaos in mijn hoofd. Onder andere heb ik een probleem met schema's. Niet met het opstellen ervan, maar het eraan houden. Iedere dag weer hou ik mij niet aan de planning om 's morgens al aan mijn muziek te beginnen. Ik kom überhaupt pas tegen 10 uur in de morgen een keertje mijn bed uitrollen. Veelste laat, obviously. Maar ik ben gewoon vet moe. Wanneer ik naar bed ga slaap ik zeer snel in, en wanneer ik wakker wordt ben ik nog steeds moe. Ook is het zo dat tegenwoordig ik iedere avond 2 keer wakker gemaakt wordt door muizen. Want boven mijn kamer zit nog een gedeelte van de zolder (plus mijn kamer is niet geisoleerd, misschien speelt dat ook mee?) en daarop lopen muizen. En de katten kunnen er helaas niet komen, want er is niets via waar ze erop kunnen komen. Maar goed, die muizen zijn volgens mij een gat aan het graven naar mijn kamer. Zo klinkt het althans. En het houdt mij echt uit mijn slaap! Maar ook áls ik een keertje wél de nacht doorgeslapen heb, wordt ik nog steeds moe wakker.
    Papa zegt dat het komt doordat ik te weinig doe en te veel slaap. En dit geloof ik eigenlijk ook wel. Dus, ik moet bewegen! Überhaupt kan dat geen kwaad, want ik ben te dik. Maar goed, nu komt het probleem van bewegen: Ik háát sporten!. De dichtsbijzijnde (en betaalbare!) sportschool is 15km verderop. En als ik dat ga fietsen hoef ik niet meer naar de sportcschool. En qua sportclubs is er hier heel veel handbal/vollybal/voetbal. Laat ik die dingen nu net niet leuk vinden. In mijn eentje sporten vind ik ook niet leuk, ik schaam me dan dood. Maar de mensne hier in de buurt lachen me alleen maar uit wanneer ik sport, dus ik weet wel dat ik alleen zal moeten gaan sporten. Maar om nu met deze kou buiten te gaan rennen..... NO THANKS! D:
    dusja.... Dat is al best een ramp, sporten. Tips zijn dan ook welkom. :')

    Other than that, Ik heb al verteld dat het in mijn hoofd een chaos is. Maar niet alleen mijn hoofd, ook mijn kamer! Ik moet het opruimen, maar ik kan me er niet toe zetten om dat ook daadwerkelijk te doen. Waarom niet? Het is niet zo zeer de troep, om eerlijk te zijn. Dat is snel in een vuilniszak gepropt en weggegooid. Maar dat laatste is een probleem.
    Ik mag namelijk niets weggooien van mijn moeder. Wat ervoor zorgt dat er vet veel boeken (kinderboeken), kinder speelgoed en weetikveelwat op mijn kamer staat. En papa vind wel weer dat ik alles weg mag gooien, maar doordat mama ''nee'' zegt, zegt hij dat ook. Papa wil ook niets stiekem achter mama's rug doen (wat natuurlijk begrijpelijk is!) dus stiekem dingen weggooien wordt 'm ook niet.
    Ik heb in mijn hoofd al hele plannen met wat ik met mijn kamer wil, maar dat lukt niet als ik niets weg mag doen!

    Dusja. Ook is het zo dat ik het moeilijk vind om aan dingen te beginnen, waardoor ik het vaak niet doe. Bijvoorbeeld om me aan het schema te houden dat er oorspronkelijk was.
    Ik heb hier áltijd al problemen mee gehad. Zolang als dat ik mij kan heugen. En ik weet totaal niet hoe ik het moet aanpakken! Ik vind dat echt énorm moeilijk!

    Verder gaat het niet zo lekker tussen papa en mij. Op muzikaal gebied dan. Papa wil mij constant helpen, terwijl ik alleen maar geholpen wil worden wanneer ik erom vraag. Dit weet papa, maar onlangs wilde hij mij tóch weer helpen. Toen werd ik boos. Daarop werd papa boos en hij gaat mij hélemaal niet meer helpen met mijn muziek. Lucky me dat ik een accordeondocent heb die me wel een halfuur per week langer les wil geven om én accordeonles te geven én muziektheorieles.
    Maar papa is echt vet veranderd sinds het hartinfarct, en heeft gewoon nergens zin meer in en is snel chagrijnig. Mama en ik hebben hem dat al vet vaak gezegt, maar het veranderd niet. Papa is gewoon anders geworden, hoewel hij in het openbaar gewoon een happy face opzet.

    Ook natuurlijk voel ik me nog steeds onzeker over mezelf. Gewoon lelijk en onlangs heb ik mezelf maar verteld dat de crush die ik heb op de gast van de Specsavers maar opzij moet zetten. Makes me wonder if there even is somebody who can/want to love me. As more than friends..

    Oh en dan hebben we natuurlijk mijn verjaardag aanstaande dinsdag. Ik wordt 18 en om eerlijk te zijn vind ik dit toch wel iets speciaals. Niet dat het getal zo speciaal is, maar dat je dan wordt gezien als ''volwassen''. Een term die ik nog lang niet aankan, in mijn gedachten. Ik betaal al mijn rijlessen zelf, en ook mijn accordeonles. Dit is zo'n 100euro iedere week. En dan straks krijg ik dus ook andere kosten erbij, en dat is gewoon vet veel. En het feit dat ik niet goed kan bedenken waar in de buurt ik nog meer kan staan met mijn accordeon om geld te verdienen en dat het alleen maar kouder wordt, helpt niet echt mee.
          Maar buiten dat om wordt mijn verjaardag óók niet leuk. Er is maar één persoon die komt, en dat is mijn oma. Zoals je in dit oude topic lezen kunt, zijn mijn oma en ik niet de beste maatjes. Niet dat zij het zo slecht bedoeld, want dat is niet zo. Maar het klikt gewoon niet. En oma is echt de énigste persoon die komt. Natuurlijk is een dinsdag een moeilijke dag om jarig te zijn doordat mensen werken etc. Maar zelfs als het wél op een goede dag had geweest, weet ik eigenlijk wel zeker dat er niet echt verdere mensen zouden komen. Dat is namelijk áltijd zo. Gelukkig hou ik op 20 december mijn feestje waar ik een hoop mensen van Quizlet voor heb uitgenodigd, maar het is toch niet op mijn verjaardag zelf. Dat zal een gewoon, normale dag worden. Waarom verander ik mijn geboortedatum niet net zo goed? Het is flauwekul, I know. Maar aangezien mijn verjaardag op de dag zelf toch niet echt wordt gevierd, klinkt het ergens ook wel weer logisch. :p

    Dan nog mijn boosheid. Ik raak -ofcourse- nog wel eens geïrriteerd/geërgerd/boos. En ik weet niet hoe ik daar mee om moet gaan. Wat ik doe is vreselijk snel op mijn accordeon spelen, en ook heeeeeel lelijk en hard. Maar het liefste wil ik dan gewoon met álles dat los en vast zit gooien. Dit mag natuurlijk niet, dus doe ik het niet. Mijn woede uit spreken doe ik ook niet, want dat kan ik niet. Wanneer ik mijn gevoelens uitspreek klap ik dicht en barst ik in huilen uit. Helpt natuurlijk ook niet. Maar goed, ik weet dus vaak ook gewoon niet wat ik met mezelf aan moet. :/

    Is er nog meer mis? Pfft, vast wel. But at this moment I can't think of anything else. Er zal vast wel nog wat zijn, maar momenteel is dit wat er voornamelijk aan de hand is.
    Thanks for reading, people. <3


    [ topic verplaatst door een moderator ]
    Bedankt, mod. ^^

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 22:59 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Panda,
    Je bent een prachtig, lief, mooi, aardig, geweldig, geniaal, awesome meisje en je zou je niet zo moeten voelen, aangezien je geweldig bent.
    Verder ben ik echt heel erg slecht in adviezen en zo, dus ik ga het niet eens proberen. Maar als je -je hart wilt luchten, mag je altijd naar mij toe komen <3


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Panda,
    Je bent een prachtig, lief, mooi, aardig, geweldig, geniaal, awesome meisje en je zou je niet zo moeten voelen, aangezien je geweldig bent.
    Verder ben ik echt heel erg slecht in adviezen en zo, dus ik ga het niet eens proberen. Maar als je -je hart wilt luchten, mag je altijd naar mij toe komen <3



    Thanks dear. Dat is lief van je. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb weinig advies voor je, maar ik heb alles gelezen en ik ben er voor je :)
    Missschien kan je de muizen op zolder terroriseren met alles wat niet weg mag ^^


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Ik heb weinig advies voor je, maar ik heb alles gelezen en ik ben er voor je :)
    Missschien kan je de muizen op zolder terroriseren met alles wat niet weg mag ^^


    Thank you, too. <3
    En helaas zal dat niet gaan. Er kan zelfs niemand op lopen, want dan zak je door de vloer (mijn plafond) heen.... Het is namelijk zo dat je de zolder hebt, en die zolder heeft als het ware een kleine zolder. Het klinkt echt heel raar, maar ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven. Dusja.. Van de zomer zal het ze wel te heet worden en zullen ze vast wel weg gaan. Hopelijk. Of sterven ze uit van de honger of zoiets. I dunno..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TomRiddle schreef:
    Panda,
    Je bent een prachtig, lief, mooi, aardig, geweldig, geniaal, awesome meisje en je zou je niet zo moeten voelen, aangezien je geweldig bent.
    Verder ben ik echt heel erg slecht in adviezen en zo, dus ik ga het niet eens proberen. Maar als je -je hart wilt luchten, mag je altijd naar mij toe komen <3



    Hier sluit ik me sowieso bij aan.

    Het is wel logisch dat je je zo voelt als het chaos om je heen is. Je moeder is een hartstikke lief mens, maar volgens mij heeft ze een beetje last van verzameldingetjes. Dat moet ze natuurlijk niet op jou afschuiven, dus mag zij de dingen die ze wilt houden, lekker zelf houden op haar eigen kamer, of ergens waar jij je niet aan stoort. Misschien ook een goed idee om haar te vertellen dat het een ergere chaos in je hoofd wordt als je kamer ook zo'n rotzooi is, als je dat niet al gedaan heb.
    Ik vind het als buitenstaander altijd lastig om advies te geven, meh.


    Your make-up is terrible

    Even nog een laatste ding toegevoegd wat me ook dwarszit, en excuses voor de fout in de topictitel.

    @Nikki
    Jaa, mijn moeder is een verzamelaar. Geeft ze ook gewoon toe. Maar echt iets aan gedaan wordt er niet. Het is namelijk ook weer niet zo dat ze vaak spullen koopt, want ze is ook weer iemand die zo min mogelijk geld wil uitgeven. Maar de spullen díé we hebben, gaan dus nergens heen...
    En in de zaal kunnen de spullen natuurlijk niet. Want dat is openbaar terrein. En ergens anders hebben we geen plek voor de spullen, dus blijft het op mijn kamer staan. Hoewel ik wel echt de neiging heb alles naar buiten te dumpen, maar ik wil niet weten wat voor uitbarsting dat zal zorgen. x)

    En als ik haar dat vertel dan zegt ze dat ik dan gewoon mijn kamer moet opruimen, hahaha. Heeft ze ook wel gelijk in, maar dan nog is er gewoon veel spul op mijn kamer dat ik weg wil hebben. Maar ik heb nog steeds die discussie niet gewonnen.

    Thanks. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ook heel veel online hugs van mij. Over de muizen: kun je niet stiekem wat klemmen zetten ofzo? Zoiets is zo te doen. Of eventueel oordoppen in bij het slapen, want niet doorslapen is denk ik wat je moeheid verklaart. Misschien kun je de spullen in je kamer in dozen bewaren en die dan onder je bed plaatsen, dan gooi je het niet weg, maar staat het ook niet in de weg. Verjaardagen zijn ook niet mijn favoriete dagen, maar verheug je op de 20'ste, ik weet zeker dat er fantastische quizlet mensjes komen, Voor sport heb ik zelf ook geen idee, want ik sport zelf ook niet. En hetzelfde van het liefdeprobleem, want dat gevoel herken ik wel. Maar de indruk die je me op quizlet hebt gegeven, is dat je een fantastisch persoon bent. Onthoud dat!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Awh, Yolanda toch. De laatste tijd is het ook een hele chaos in mijn hoofd, niet dat je dat gaat helpen, maar goed. Ik begrijp dus de merendeels hoe je je voelt. Ik ben ook constant moe hoor, heel erg vervelend. Misschien moet je af en toe eens flink gaan wandelen of een keertje gewoon fietsen? Dat met je vader is jammer dat hij zich zo gedraagt, maar misschien dat daar weer verandering in komt. Met je verjaardag, wat jammer dat er niemand komt, moest ik dichterbij wonen was ik stiekem langsgekomen met een cadeautjes voor je (:
    En Yolanda, durf niet meer te zeggen dat je dik bent enz. Dat ben je niet. Je bent een hartstikke mooi meisje en je hebt een geweldig karakter! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Sterkte met alles en als er iets, dan weet je me te vinden he!


    16 - 09 - '17

    SonOfGondor schreef:
    Ook heel veel online hugs van mij. Over de muizen: kun je niet stiekem wat klemmen zetten ofzo? Zoiets is zo te doen. Of eventueel oordoppen in bij het slapen, want niet doorslapen is denk ik wat je moeheid verklaart. Misschien kun je de spullen in je kamer in dozen bewaren en die dan onder je bed plaatsen, dan gooi je het niet weg, maar staat het ook niet in de weg. Verjaardagen zijn ook niet mijn favoriete dagen, maar verheug je op de 20'ste, ik weet zeker dat er fantastische quizlet mensjes komen, Voor sport heb ik zelf ook geen idee, want ik sport zelf ook niet. En hetzelfde van het liefdeprobleem, want dat gevoel herken ik wel. Maar de indruk die je me op quizlet hebt gegeven, is dat je een fantastisch persoon bent. Onthoud dat!


    Dankjewel <3
    Ja naja ik ben inderdaad wel van plan om binnenkort muizenvallen neer te zetten. Hoewel ik nog moet uitvogelen hoe ikdat ga doen zonder door mijn plafond te vallen.... ghehe
    Ik heb overigens wel oordoppen, maar ik vind het verschrikkelijk om mee te slapen. Dat heb ik namelijk wel eens gedaan, maar het deed me gewoon zeer. :/
    Ik ga me inderdaad verheugen op de 20e! Ik vind het alleen toch wel een beetje jammer dat de échte verjaardag dus niet echt gevierd wordt. Maar de 20e wordt gewoon super tof! c:
    Bedankt, dat is lief van je om te zeggen. <3

    Sheamus schreef:
    Awh, Yolanda toch. De laatste tijd is het ook een hele chaos in mijn hoofd, niet dat je dat gaat helpen, maar goed. Ik begrijp dus de merendeels hoe je je voelt. Ik ben ook constant moe hoor, heel erg vervelend. Misschien moet je af en toe eens flink gaan wandelen of een keertje gewoon fietsen? Dat met je vader is jammer dat hij zich zo gedraagt, maar misschien dat daar weer verandering in komt. Met je verjaardag, wat jammer dat er niemand komt, moest ik dichterbij wonen was ik stiekem langsgekomen met een cadeautjes voor je (:
    En Yolanda, durf niet meer te zeggen dat je dik bent enz. Dat ben je niet. Je bent een hartstikke mooi meisje en je hebt een geweldig karakter! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Sterkte met alles en als er iets, dan weet je me te vinden he!


    Haha jouw chaos gaat de mijne niet helpen inderdaad. :p En ik wandel natuurlijk iedere dag wel met Sheila. Die moet immers ook uit. Alleen doordat ze de weilanden in gaat (wat niet mag) moet ze tegenwoordig aan de lijn. Geloof me, dat is een stuk minder leuk lopen! :p
    Ja maar jij hebt alleen mijn hoofd gezien over de cam. De rest van me lichaam niet. En zelfs de MBI berekenaar zegt dat ik overgewicht heb... :/
    Maar ook jij heel erg bedankt dat je me gezeur hebt gelezen en dat je dr voor me bent. Vergeet niet dat ik er -obviously- ook voor jou ben wanneer je me nodig hebt. En ook als je me niet nodig hebt! <33


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Arme Yolanda. Wat vervelend voor je dat je je zo voelt. Misschien kun je qua sporten gewoon wat van die oefeningen of van die ik-wil-fit-blijven-dansroutines op zoeken op internet, dan kun je dat lekker thuis doen. Verder kan ik je niet echt helpen, maar echt superveel sterkte!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Haha jouw chaos gaat de mijne niet helpen inderdaad. :p En ik wandel natuurlijk iedere dag wel met Sheila. Die moet immers ook uit. Alleen doordat ze de weilanden in gaat (wat niet mag) moet ze tegenwoordig aan de lijn. Geloof me, dat is een stuk minder leuk lopen! :p
    Ja maar jij hebt alleen mijn hoofd gezien over de cam. De rest van me lichaam niet. En zelfs de MBI berekenaar zegt dat ik overgewicht heb... :/
    Maar ook jij heel erg bedankt dat je me gezeur hebt gelezen en dat je dr voor me bent. Vergeet niet dat ik er -obviously- ook voor jou ben wanneer je me nodig hebt. En ook als je me niet nodig hebt! <33


    Haha, achja, sorry xp
    Ik heb al een foto van je gezien waar je een hemdje toonde, daar was niet enkel je gezicht te zien. En het is ook niet dat ik je foto's op facebook niet kan zien he? Haha. Afvallen is niet simpel en het gebeurd ook nie tin één, twee, drie. Gewoon geduld, het komt wel. Zolang jij je maar goed voelt in je vel is alles toch goed? Er zijn genoeg mensen die met overgewicht kampen (ik ook, ook al geef ik dat niet graag toe). Gewoon genoeg blijven wandelen met Sheila en misschien eens vaker gaan wandelen, ook zonder de hond?
    Dankjewel, Yolanda, dat weet ik wel <3


    16 - 09 - '17

    Meis, je moet echt met een psycholoog of iets praten! Je voelt je veel opgeluchter daarna en een psycholoog kan op dingen/bij instanties komen waar jij misschien niet aan hebt gedacht, daarbij staan ze hier verder neutraal over en zullen je niet vooroordelen.

    Over je kamer. . Kan je de niet-gebruikte spullen niet in een doos doen en die in de schuur of zo zetten? Niemand gebruikt het, dus dan heb je het ook niet nodig. Daarbij gaan jou hersens en gedachten in een rommelige knoop zitten. Als je dit hebt opgeruimd voel je, je wellicht wat geruster.
    Je oma. Well ja, dat is een probleem. Volgens mij is zij niet echt een van de subtielste he? Oh wel, ik vind jou wel heel erg mooi! En je kunt toch een sportvideo of iets opzoeken waarop je mee kan doen? Dat kost ook geen geld en je hoeft niet zo ver te fietsen hehe.

    Ik zou je een dikke knuffel willen geven, maar dat gaat nogal moeilijk. En ik zit nu op mn mobiel, dus je zult het moeten doen met een *hug*

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 17:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bladgoud schreef:
    Arme Yolanda. Wat vervelend voor je dat je je zo voelt. Misschien kun je qua sporten gewoon wat van die oefeningen of van die ik-wil-fit-blijven-dansroutines op zoeken op internet, dan kun je dat lekker thuis doen. Verder kan ik je niet echt helpen, maar echt superveel sterkte!


    Ja maar dan gaan mijn ouders (of naja me pa) me weer uitlachen... Mjah misschien moet ik het toch maar eens doen. Ik kan wel excuses blijven verzinnen, maar ik weet ook wel dat ik daar uiteindelijk helemaal niets mee opschiet.
    Dankjewel. <3

    Sheamus schreef:
    (...)

    Haha, achja, sorry xp
    Ik heb al een foto van je gezien waar je een hemdje toonde, daar was niet enkel je gezicht te zien. En het is ook niet dat ik je foto's op facebook niet kan zien he? Haha. Afvallen is niet simpel en het gebeurd ook nie tin één, twee, drie. Gewoon geduld, het komt wel. Zolang jij je maar goed voelt in je vel is alles toch goed? Er zijn genoeg mensen die met overgewicht kampen (ik ook, ook al geef ik dat niet graag toe). Gewoon genoeg blijven wandelen met Sheila en misschien eens vaker gaan wandelen, ook zonder de hond?
    Dankjewel, Yolanda, dat weet ik wel <3


    Oh kut. Ik moet je verwijderen van facebook. ;P hahaha, kidding ofcourse! (;
    Maar inderdaad. Tig mensen hebben overgewicht. Maar dat maakt het niet minder erg en ook niet acceptabel, vind ik. Ik wandel iedere dag met Sheila dus dat gaat gewoon door. Maar wandelen zonder haar is zo saai! D: hahahah. Thanks. (:


    Wallace schreef:
    Meis, je moet echt met een psycholoog of iets praten! Je voelt je veel opgeluchter daarna en een psycholoog kan op dingen/bij instanties komen waar jij misschien niet aan hebt gedacht, daarbij staan ze hier verder neutraal over en zullen je niet vooroordelen.

    Over je kamer. . Kan je de niet-gebruikte spullen niet in een doos doen en die in de schuur of zo zetten? Niemand gebruikt het, dus dan heb je het ook niet nodig. Daarbij gaan jou hersens en gedachten in een rommelige knoop zitten. Als je dit hebt opgeruimd voel je, je wellicht wat geruster.
    Je oma. Well ja, dat is een probleem. Volgens mij is zij niet echt een van de subtielste he? Oh wel, ik vind jou wel heel erg mooi! En je kunt toch een sportvideo of iets opzoeken waarop je mee kan doen? Dat kost ook geen geld en je hoeft niet zo ver te fietsen hehe.

    Ik zou je een dikke knuffel willen geven, maar dat gaat omdat moeilijk. En ik zit nu op mn mobiel, dus je zult het moeten doen met een *hug*


    Kijk, daar twijfel ik dus enorm. Of ik wel of niet naar een psycholoog zal gaan. Tig maand geleden (half jaar ofseu) heeft de huisarts het me ook al aanbevolen, maar ik weigerde het. Er zijn namelijk veel mensen die zeggen dat een psycholoog vaak maar weinig doet, en toen ik op het middelbaar bij de schoolpsycholoog zat was dat ook inderdaad niet echt top. Die vrouw praatte over vanalles en nog wat, maar het probleem werd niet aangepakt. Op den duur ging ik er alleen maar heen om stomme lessen te mogen missen. :')
    Plus daarbij kost een psycholoog nu eenmaal geld. En ik weet niet of mijn ouders het willen betalen, plus hebben we het geld wel? Ik heb het in ieder geval niet :/

    Ghehe onze schuren staan bomvol, evenals de zolder en kleine kamertjes. ;P Ik heb boven al een hoop op de overloop gedumpt, maar dat is nog niet alles, hahaha. Maar ik moet denk ik inderdaad alles eens in dozen gaan doen en dan wéér met mijn ouders in discussie gaan over wat ermee gedaan wordt. In de hoop dat het eindelijk een keer weg mag. :p

    Hahahaha nee, mijn oma is niet subtiel. Verre van. :'D En net al wat ik ook tegen Margot zei, met zo'n sportvideo mee doen denk ik echt dat papa me gaat uitlachen en dan zakt de motivatie. Maar again: ik weet ook wel dat smoesjes nergens mee helpen. Ik ben er nog niet over uit in mijn hoofd. :/

    Ook jij heel erg bedankt! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kunnen jullie die rotbeesten geen muizenkorrels met pindakaas geven? Dat helpt vet goed. We hebben hier nog wel korrels als jullie die nog nodig hebben (ik dacht dat jullie zelf pindakaas zat hadden, haha)? Wij gebruiken ze nooit, omdat wij nooit meer muizen hebben gehad na één keer en héle tijd geleden. We hebben ze dus sort of over.
    En over sporten. Tja, ik ben zelf ook geen renner, maar omdat ik op geen enkele andere manier mijn conditie goed genoeg weet op te bouwen -naar mijn idee- doordat ik al een aantal jaren niet meer drie keer in de week kan zwemmen, doe ik het toch en elke keer dat ik het doe, geeft het mij een onwijs goed gevoel na afloop (jeeeeej vrolijkheidsstofjes die je lichaam aanmaakt tijdens sporten!). Het beginnen is alleen lastig, maar dat is met bijna alles zo. Ik weet eigenlijk ook niet wat je anders zou moeten doen, behalve dan gewoon een stuk gaan fietsen of een flink stuk wandelen met de hond (want dat is ook sporten en daarmee verbrand je ook calorieën c; )
    Oh en over dat moe zijn de hele tijd? Probeer voor je in slaap valt toch nog even een ontspanningsoefening te doen, zodat je hoofd leeg is. Daarnaast is het toch aan te raden om een regelmatig ritme aan te houden met ongeveer acht uur slaap per nacht. Teveel slaap kan namelijk ook vermoeiend werken. Ik zou dus je wekker op een hele irritante toon zetten die lekker lang doorgaat en die op een normaal tijdstip voor door de weeks zetten (idk, acht uur of zo, of half negen. Das al beter dan tien uur). En dan ver weg genoeg dat je gedwongen je bed uit moet komen om dat pokkengeluid uit te zetten. Dan ben je er immers toch al uit en kan je er net zo goed uit blijven c; Verder zijn planningen er om verandert en aangepast te worden, dus daar zou ik je niet al teveel zorgen over maken.

    Over dat opruimen. Wel, ik zou je moeder vragen of zij het dan wil gebruiken of ergens wil hebben wat niet jou kamer is en als ze het gewoon zonde vindt om weg te gooien, kan je het misschien allemaal even doorspitten en alles wat nog mooi en bruikbaar is verkopen op een rommelmarkt? Dat levert nog iets op, misschien vindt ze dat wel een goed idee (in acht nemend dat elk geld dat verdiend wordt toch best handig is).

    Nawh, sorry dat ik pas de 20e kom om je het verjaardagsgevoel te geven samen met nog wat andere awesome mensjes, maar ik beloof je dat je verjaardag niet onopgemerkt voorbij zal gaan c; Ook al krijg je je awesome cadeautje pas de 20e en ga ik nog niet vertellen wat het is, want ik wil je gezicht zien als je het open maakt etc. (cat) Oh en achttien worden blijkt niet zo heel eng. Het chille is dat je alleen mag autorijden, mits je je rijbewijs hebt, je fijn weer mag drinken zonder illegaal bezig te zijn en je een huge party kan geven zonder dat je raar wordt aangekeken. Daarnaast kan je fijn zorgtoeslag aan vragen om je verzekering te betalen, wat niet zo moeilijk is en thats it. Verder verandert er vrij weinig.

    Oh en dan nog even een laatste opmerking: JE BENT NIET LELIJK EN MOET NIET ZO DENKEN. DAT IS RONDUIT BELACHELIJK. Je bent super lief, muzikaal getalenteerd, behulpzaam, medelevend, grappig, slim, trouw, geweldig, spontaan en nog heel veel andere dingen. Ik ga niet beweren dat je eruit ziet als een supermodel, maar hallo, zo ziet zowat niemand eruit en bijna elk normaal meisje vindt zichzelf een stuk lelijker dan alle mensen om haar heen. Echter ben je ver van lelijk of wat dan ook. Je bent prachtig en als je in de spiegel kijkt en dat niet ziet, ben je gestoord (wat klopt, je bent prettig gestoord, net als ik c: ). Je bent echt prachtig en je moet niet zo onzeker zijn. Iedereen die dat niet ziet is dom en achterlijk. En who cares dat je bijna achttien bent en op het moment even geen vriend hebt. Hier een nieuwtje: ik heb ook geen vriend en een heleboel mensen die dat nu wel hebben, hebben binnen een jaar niemand of iemand anders. Het is heel normaal om de ware nog niet ontmoet te hebben op je zeventiende/achttiende en dat betekend dus helemaal niet dat je hopeloos moet gaan roepen dat je een allenig kattenvrouwtje wordt. Dus als je je nog één keer dat af durft te vragen, kom ik persoonlijk naar je toe om dat uit je te slaan (oké, dat zou ik nooit doen, want daar ben je veel te lief voor, maar oké). Dus. Geen discussie mogelijk hierover. Je kan mijn argumenten onmogelijk weerleggen en De Vriesen hebben altijd gelijk (cat)

    Omg, die Samfro gif <3 I'm shipping them so hard, like AHFJKSLJD

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 16:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Kunnen jullie die rotbeesten geen muizenkorrels met pindakaas geven? Dat helpt vet goed. We hebben hier nog wel korrels als jullie die nog nodig hebben (ik dacht dat jullie zelf pindakaas zat hadden, haha)? Wij gebruiken ze nooit, omdat wij nooit meer muizen hebben gehad na één keer en héle tijd geleden. We hebben ze dus sort of over.
    En over sporten. Tja, ik ben zelf ook geen renner, maar omdat ik op geen enkele andere manier mijn conditie goed genoeg weet op te bouwen -naar mijn idee- doordat ik al een aantal jaren niet meer drie keer in de week kan zwemmen, doe ik het toch en elke keer dat ik het doe, geeft het mij een onwijs goed gevoel na afloop (jeeeeej vrolijkheidsstofjes die je lichaam aanmaakt tijdens sporten!). Het beginnen is alleen lastig, maar dat is met bijna alles zo. Ik weet eigenlijk ook niet wat je anders zou moeten doen, behalve dan gewoon een stuk gaan fietsen of een flink stuk wandelen met de hond (want dat is ook sporten en daarmee verbrand je ook calorieën c; )
    Oh en over dat moe zijn de hele tijd? Probeer voor je in slaap valt toch nog even een ontspanningsoefening te doen, zodat je hoofd leeg is. Daarnaast is het toch aan te raden om een regelmatig ritme aan te houden met ongeveer acht uur slaap per nacht. Teveel slaap kan namelijk ook vermoeiend werken. Ik zou dus je wekker op een hele irritante toon zetten die lekker lang doorgaat en die op een normaal tijdstip voor door de weeks zetten (idk, acht uur of zo, of half negen. Das al beter dan tien uur). En dan ver weg genoeg dat je gedwongen je bed uit moet komen om dat pokkengeluid uit te zetten. Dan ben je er immers toch al uit en kan je er net zo goed uit blijven c; Verder zijn planningen er om verandert en aangepast te worden, dus daar zou ik je niet al teveel zorgen over maken.

    Over dat opruimen. Wel, ik zou je moeder vragen of zij het dan wil gebruiken of ergens wil hebben wat niet jou kamer is en als ze het gewoon zonde vindt om weg te gooien, kan je het misschien allemaal even doorspitten en alles wat nog mooi en bruikbaar is verkopen op een rommelmarkt? Dat levert nog iets op, misschien vindt ze dat wel een goed idee (in acht nemend dat elk geld dat verdiend wordt toch best handig is).

    Nawh, sorry dat ik pas de 20e kom om je het verjaardagsgevoel te geven samen met nog wat andere awesome mensjes, maar ik beloof je dat je verjaardag niet onopgemerkt voorbij zal gaan c; Ook al krijg je je awesome cadeautje pas de 20e en ga ik nog niet vertellen wat het is, want ik wil je gezicht zien als je het open maakt etc. (cat) Oh en achttien worden blijkt niet zo heel eng. Het chille is dat je alleen mag autorijden, mits je je rijbewijs hebt, je fijn weer mag drinken zonder illegaal bezig te zijn en je een huge party kan geven zonder dat je raar wordt aangekeken. Daarnaast kan je fijn zorgtoeslag aan vragen om je verzekering te betalen, wat niet zo moeilijk is en thats it. Verder verandert er vrij weinig.

    Oh en dan nog even een laatste opmerking: JE BENT NIET LELIJK EN MOET NIET ZO DENKEN. DAT IS RONDUIT BELACHELIJK. Je bent super lief, muzikaal getalenteerd, behulpzaam, medelevend, grappig, slim, trouw, geweldig, spontaan en nog heel veel andere dingen. Ik ga niet beweren dat je eruit ziet als een supermodel, maar hallo, zo ziet zowat niemand eruit en bijna elk normaal meisje vindt zichzelf een stuk lelijker dan alle mensen om haar heen. Echter ben je ver van lelijk of wat dan ook. Je bent prachtig en als je in de spiegel kijkt en dat niet ziet, ben je gestoord (wat klopt, je bent prettig gestoord, net als ik c: ). Je bent echt prachtig en je moet niet zo onzeker zijn. Iedereen die dat niet ziet is dom en achterlijk. En who cares dat je bijna achttien bent en op het moment even geen vriend hebt. Hier een nieuwtje: ik heb ook geen vriend en een heleboel mensen die dat nu wel hebben, hebben binnen een jaar niemand of iemand anders. Het is heel normaal om de ware nog niet ontmoet te hebben op je zeventiende/achttiende en dat betekend dus helemaal niet dat je hopeloos moet gaan roepen dat je een allenig kattenvrouwtje wordt. Dus als je je nog één keer dat af durft te vragen, kom ik persoonlijk naar je toe om dat uit je te slaan (oké, dat zou ik nooit doen, want daar ben je veel te lief voor, maar oké). Dus. Geen discussie mogelijk hierover. Je kan mijn argumenten onmogelijk weerleggen en De Vriesen hebben altijd gelijk (cat)

    Omg, die Samfro gif <3 I'm shipping them so hard, like AHFJKSLJD


    Hahaha jaaa, we hebben een veelste grote emmer met pindakaas doordat papa dat had meegenomen ipv satésaus. :'D
    Maar papa zegt dat de muizen bij ons er te slim voor zijn. Ze eten de pindakaas er vanaf zonder in de val te geraken.. Dat is niet zo handig, ghehe. :')

    Misschien moest ik inderdaad maar weer het fietsen eens oppakken. Heb ik altijd wel leuk gevonden dusja. En wandelen met Sheila zal sowieso gewoon blijven. (:

    Dat met die wekker is misschien ook wel een goed idee. Momenteel staat ie echt pal naast me bed. Gemakkelijk uit te zetten dus, wat ik ook doe.


    Hahahahaha dat vind ik een mooie. Spul verkopen op de rommelmarkt. :') Mama kan echt álles gebruiken en wil niets wegdoen. En dan zeggen papa en ik dat ze het al tig jaar niet heeft aangeraakt. Dat ze er ook nooit naar vraagt (ze kan namelijk dus door haar rheuma de trap niet op en heeft veel spul al heel lang niet meer gezien) en het dus lang niet heeft gezien. Maar dat maakt haar allemaal niet uit. Ze hecht veel emotionele waarde aan spullen. Dus ik baal echt vet. :')

    A-ha! Dus ik kan het openmaken. Wat voor vorm heeft het? _O_ Je maakt me nu echt al veel te lang nieuwsgierig, en je hebt er alleen maar lol in. Niet eerlijk! Ik ga even gemeen zijn wanneer jij jarig wordt! (puh)
    Maar het rijbewijs is inderdaad wel chill. En ik denk eigenlijk wel dat ik mijn rij examen zal slagen. Dus daar maak ik me geen zorgen over. Maar de zorgverzekering of zoiets dat ik die dingen moet betalen en ik weet niet hoe, dat is iets wat me wel wat ''bang'' maakt. Ik moet er gewoon voor zorgen dat ik 5 tot 7 dagen per week ergens sta te spelen om geld te verdienen, maar ik vind het moeilijk dus om de plekken te bedenken. Het liefste overdekt, maar ik gok er eigenlijk op dat ik daarmee pech zal hebben. Er is niet veel overdekt in de buurt, hahaha.
    Hmm zorgtoeslag. Geen idee hoe dat werkt, dat moet ik eens opzoeken. Dat valt dus ook gewoon aan te vragen als je niet meer naar school gaat enzo? Dat het dus niet puur voor studentengedoe is? (ik ben zeer slecht met dingen die betaald moeten worden etc. Lolol)

    Hoe weet jij zo zeker dat ik muzikaal getalenteerd ben? Je hebt me nog nooit gehoord, toch? Of wel? :p Dankje voor je lieve woorden. You made me smile. c:
    En ik wordt overigens geen kattenvrouwtje. Ik ga in mijn camper wonen met 1 hondje. Wel een klein schoothondje hoor, ghehe. c:

    Maar dankjewel. You've said some very kind words. <3
    I KNOW RIGHT! SAMFRO FTW!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •