• Wat is Flight Rising?
    Het is een Amerikaanse website waarop je je eigen "clan" kunt beginnen met draken. Je kunt ze vervolgens fokken, ze aankleden met allerlei accessoires, ze laten vechten in het Colliseum en meer. Het heeft wel wat weg van Neopets, eigenlijk. Klik hier voor meer info en klik hier om je aan te melden. Registratie is op dit moment gesloten, sorry! Ze hebben zo nu en dan een periode waarin je je kunt aanmelden, dus waarschijnlijk zal er over een paar weken weer zo'n dag zijn.


    Mensen die graag een melding willen wanneer je je de volgende keer kunt aanmelden:
    Tarth
    _Damon
    Cresseyde
    JamesPotter

    Laat het even weten als je hier graag bij wilt, dan zal ik je een gb'tje sturen wanneer de volgende registration window wordt aangekondigd. (:

    Q'ers op Flight Rising
    Square | Square | Wind
    Aire | Grandina | Wind
    Klang | Combattant | Wind
    Yayde | Yayde | Wind
    DiNozzo | DiNozzo | Arcane
    Bat | Novoselic | Arcane
    Maovesa | ColouredWind | Arcane
    Yoda | Yoda | Arcane
    Seto | Lazulic | Shadow
    Bostick | Dracy | Shadow
    Dauth | DarkSavior | Shadow
    Twisty | Lestrange | Shadow
    Aureolus | Aureolus | Shadow
    Fabrizio | CheeseCupcake | Lightning
    Gaudino | Vinception | Lightning
    Ninuturu | Ninuturu | Lightning
    SPECS | Lyora | Lightning
    Woodhouse | Lovegood | Water
    Sharknado | Dadle | Water
    Kilicious | Kilicious | Fire
    Assassin | Niksel | Ice
    Gardenzio | Momsen | Ice
    Nestor | Nestor | Ice
    Oakenshield | Elladan | Ice
    Dunk | Mercedene | Ice
    Griffiths | Marthali | Ice
    Feline | Erieka | Plague
    Sterben | skTiger | Plague
    Sempre | Sempre | Light
    Soundwave | strstrckstrgzr | Light
    Gally | Lumineer | Light
    Wiarda | Wiarda | Light



    Vorige topics
    -1- || -2- || -3- || -4- || -5- || -6- ||-7- || -8- || -9- || -10- || -11- || -12- || -13- || -14- || -15-

    Ik weet niet of dit al ergens anders staat, maar hier een paar dingen waar je mee kunt beginnen en waarvan het handig is om ze sowieso iedere dag te doen:
    1) Je draken voeren. Door je energy voor drie opeenvolgende dagen boven 80% te houden krijg je allerlei bonussen.
    2) Op "Incubate" klikken bij alle nesten waar je eieren hebt liggen. Je moet dat vijf keer doen en op de zesde dag kun je de eieren laten uitkomen.
    3) Bij "Gather Items" al je beurten opgebruiken. Dit is de voornaamste manier om aan eten te komen voor je draken. Bij Digging en Scavenging kun je allerlei voorwerpen vinden, waaronder soms ook apparel. Ik had zelfs twee keer een ei.
    4) Als je draken hebt met een Familiar, klik dan bij iedere Familiar op dat hartje. Zo bouw je een "band" op en je krijgt er wat treasure voor. Als je een niveau omhoog gaat, krijg je bovendien een kist die je in je Hoard kunt openen en waar soms ook interessante dingen in zitten.
    5) Ga langs bij de Trading Post. Voor Swipp's Swap Stand moet je toevallig net de juiste dingen in je bezit hebben of bereid zijn er geld voor neer te leggen in het Aution House, maar bij Crim's Collection Cart krijg je ieder uur vijf aanbiedingen om dingen te ruilen voor treasure. Let er wel op dat je geen dingen ruilt voor minder dan ze waard zijn; bij voedsel of materiaal is dit eigenlijk nooit zo, maar als je Apparel of Battle Items ruilt ben je weleens slechter uit dan wanneer je het te koop zou zetten in het Auction House.

    Overige tips:
    1) Als je wat tijd hebt en spelletjes wel leuk vindt, moet je absoluut bij de Fairgrounds langsgaan. Je kunt daar per dag maximaal 75.000 treasure verdienen.
    2) Aanvulling van Dauth: Wat ook handig is, is het raffle/weggeef gedeelte op het forum. Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen als newbie. Veel mensen geven namelijk gratis spullen/draken weg aan nieuwe leden.
    3) Aanvulling van Dauth: Nog een tip voor mensen die al iets kunnen uitgeven: The Wishing Well. Als je een van iemands wensen vervult, mag je zelf 5 wensen doen. Lees de regels in de eerste post wel heel goed door!
    4) Aanvulling van Dauth: Ik heb gemerkt dat de website altijd even offline is als het 12:00 is geweest. Dit omdat de servers op de achtergrond gerestart worden tegen botters en dat soort dingen. Dit duurt +- 30 minuten. Dus als de tijd op Flight Rising 00:30 is, dan kun je vaak weer inloggen.
    5) Hatchlings worden volwassen ze vijf dagen oud zijn. De eerste middernacht nadat hun leeftijd vijf is, worden het grote draken.

    Een paar handige links:
    x Een lijst met Exaltation Payout by Level op de FR Wiki.
    x Alle drakensoorten op een rijtje op FR, gesorteerde op "rarity" en dus de lengte van hun breeding cooldown.
    x Een kleurenwiel met alle mogelijke kleuren voor draken in FR. Als je twee draken een nest laat leggen moet je hun twee kleuren opzoeken. Alles wat daar op de kortste weg tussenin zit, is een mogelijke kleur voor de kleintjes.
    x Een Flight Rising Colour Predictor die iemand buiten de FR site heeft gemaakt. Werkt hetzelfde als het kleurenwiel, maar dan automatisch. Je hoeft alleen de kleuren van je draken in te vullen.
    x De Scrying Workshop. Er staat gewoon een linkje hiernaartoe in het linkermenu onder Library, maar dit is zo onmisbaar als je kleine draakjes wilt maken dat ik het toch even noem. Onder Assay Bloodlines kun je kijken of twee draken geen familie van elkaar zijn, bij Foresee Progeny krijg je vier mogelijke kleintjes van twee willekeurige draken te zien (zorg wel dat het ook echt draken zijn die samen kúnnen breeden!) en bij Predict Morphology kun je zelf alle details over een draak opgeven en krijg je een plaatjes van hoe die draak eruit zou zien.
    x De Flight Rising Wiki. Ik heb al naar een specifieke pagina gelinkt, maar de hele Wiki staat vol met nuttige en interessante informatie, dus het is een uitgebreider kijkje waard.




    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 21:14 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wauw, ik heb vandaag 101k bij elkaar gesprokkeld.:D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wauw, ik heb vandaag 101k bij elkaar gesprokkeld.:D


    Wat, hoe? :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga ook eens bijhouden hoeveel ik verdien, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ga ook eens bijhouden hoeveel ik verdien, haha.


    Juahh, wilde ik ook doen, dus ik plaatste elke keer voor ik ging slapen mijn treasure in mijn vault, maar ja, omdat ik anders alles uit ga geven zet ik standaard als ik meer dan 5000 verdiend heb alles in mijn vault :') Dus voor mij werkt het niet echt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    (...)

    Wat, hoe? :o


    Deepearth geodes verkopen,spelletjes spelen, elk uur proberen hoger/lager te spelen en bij de tradingpost elk uur proberen mijn nutteloze spullen te verkopen.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Deepearth geodes verkopen,spelletjes spelen, elk uur proberen hoger/lager te spelen en bij de tradingpost elk uur proberen mijn nutteloze spullen te verkopen.(:


    Oh, dat hoger lager werkt me op mijn zenuwen haha, dat doe ik niet :')

    En ik heb mijn geodes gister voor gems verkocht ipv voor treasure, maar ja, dat is wel een enorme inkomstenbron ja


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    (...)

    Oh, dat hoger lager werkt me op mijn zenuwen haha, dat doe ik niet :')

    En ik heb mijn geodes gister voor gems verkocht ipv voor treasure, maar ja, dat is wel een enorme inkomstenbron ja


    Ja ik heb er denk ik in totaal toch wel tussen de 100 en 150k aan over gehouden, misschien nog meer haha.(: mijn draken zijn ook gelijk level 10 want ik ging dus ook monster battels doen voor de geodes.(: echt chill, ik heb nu 280k in me vault c: daar gaat sowieso een deel van naar een crystal white spiral.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 13:09 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja ik heb er denk ik in totaal toch wel tussen de 100 en 150k aan over gehouden, misschien nog meer haha.(: mijn draken zijn ook gelijk level 10 want ik ging dus ook monster battels doen voor de geodes.(: echt chill, ik heb nu 280k in me vault c: daar gaat sowieso een deel van naar een crystal white spiral.

    Haha, ik heb 450K in mijn vault, ik wil sparen voor genes om een witte spiral te genen :') Maar ja, die genes zijn duur, dus ik zit nog te twijfelen of ik dat ga doen, en ik kan nu ook niks verdienen aan de fairgrounds omdat die steeds wegvallen en errors geven :/


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Assassin schreef:
    (...)

    Wil je een nestje lenen van mij?


    Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik dat beter niet kan doen. De beperking aan nesten is het enige wat me ervan weerhoudt weer veel meer hatchlings te breeden dan in mijn lair passen, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK twee draken die ik supergraag wilden laten paren kunnen dat niet DDDDDDDDD:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dus heeft iemand precies deze draak, RTB maar dan ZONDER die kut kut kut Aphrodite die ze blijkbaar delen als ancestor??????


    Muh, en eigenlijk wil ik Caraxes ook niet weg doen maar nu heb ik niks aan hem.

    /yes I am pissed.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 16:09 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb deze die ik ga laten paren. Maar hij is pas over 15 dagen RTB.



    Maar ik denk dat die ook wel familie zijn, haha. Heb je hem van hier?

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 16:16 ]


    Your make-up is terrible

    Dunk schreef:
    Dus heeft iemand precies deze draak, RTB maar dan ZONDER die kut kut kut Aphrodite die ze blijkbaar delen als ancestor??????


    Muh, en eigenlijk wil ik Caraxes ook niet weg doen maar nu heb ik niks aan hem.

    /yes I am pissed.


    Over 9 dagen heb ik een paar dat mogelijk een XXX crimson voort kan brengen en anders met kleuren die er ook heel dicht bij liggen (de ouders van de XXX gembond van Nikki) en allebei die draken kunnen met Caraxes breeden. Wat betekent dat hun kindjes dat ook zullen kunnen. Zal ik je een berichtje sturen als ze vrouwtjes hebben?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Assassin schreef:
    Ik heb deze die ik ga laten paren. Maar hij is pas over 15 dagen RTB.



    Maar ik denk dat die ook wel familie zijn, haha. Heb je hem van hier?

    Nee, niet van Q, maar ik had er ook twee in het AH gezien die ook al familie waren van hem en Vhagar. Misschien komen ze allemaal van dezelfde bloedlijn. :')
    Edit: Ok, die van jou en Vhagar zijn geen familie. Ik had hem dan beter ook hiervandaan kunnen laten. Ik ga vanaf nu sowieso altijd controleren of ze geen familie zijn, haha.

    Yoda schreef:
    (...)

    Over 9 dagen heb ik een paar dat mogelijk een XXX crimson voort kan brengen en anders met kleuren die er ook heel dicht bij liggen (de ouders van de XXX gembond van Nikki) en allebei die draken kunnen met Caraxes breeden. Wat betekent dat hun kindjes dat ook zullen kunnen. Zal ik je een berichtje sturen als ze vrouwtjes hebben?

    Graag, dan hoef ik 'm niet weg te doen. Ik vond ze zo'n leuk stel. D: Hij moest breeden met Vhagar:



    Maar dan zoek ik wel een andere maat voor haar, ach ja komt wel goed. Bedankt iig. ^^

    [ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 16:50 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Iemand een idee waar je kan zien hoeveel draken je hebt? Ik heb geen zin om te tellen/rekenen.


    Your make-up is terrible