• Bondgenootschappen:

    Beroeps:
    • Silver Rose Hale
    • Tyler Lucius Romano
    • Carew Fallon Sodany
    • Liam Costanza
    • Hazel Mae Farybey
    • Lily Hanna Jones
    • Amy-Lynn Samantha Ross


    Bondgenootschap 1:
    • Lily Hanna Jones
    • Amy-Lynn Samantha Ross
    • Gabriel Harrel Neglis
    • Hazel Mae Farybey

    Bondgenootschap 2:
    • Jacklynn King
    • Maxwell Luke Parker
    • April Juno Flow

    Bondgenootschap 3:
    • Finnick Jack McCloud
    • Jason Timothy Adams

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 12:17 ]


    -

    Ik heb eigenlijk best wel moorddadige personen :X


    -

    Ik snap niet echt waar we nu beginnen. Want sommigen schrijven dat ze al in het trainingscentrum zijn en anderen zijn nog in de districten. Dus is het niet handiger dat iedereen in dezelfde tijd zit.


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    Ik snap niet echt waar we nu beginnen. Want sommigen schrijven dat ze al in het trainingscentrum zijn en anderen zijn nog in de districten. Dus is het niet handiger dat iedereen in dezelfde tijd zit.


    Dit dacht ik ook een beetje :x


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik ben bezig met een post :3


    take me back to the basics and the simple life

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Dit dacht ik ook een beetje :x



    Ik dacht dat iedereen gewoon alles vóór de Arena kon gaan schrijven, als in de boete, interviews, trainingen, etc..

    Maar het is wel handig als niet iedereen al te snel schrijft zodat we nog een beetje gelijk lopen


    -

    Verityy schreef:
    (...)


    Ik dacht dat iedereen gewoon alles vóór de Arena kon gaan schrijven, als in de boete, interviews, trainingen, etc..

    Maar het is wel handig als niet iedereen al te snel schrijft zodat we nog een beetje gelijk lopen


    Oké, dus beginnen we gewoon bij de boete?


    She was always looking for more..

    Oké, wacht, ik kom er nu pas achter dat het speeltopic er is, haha.


    Tijd voor koffie.

    Yes, dan kan ik schrijven hoe Win een vredebewaker bespringt en Panem uitscheld. Dat wordt leuk.

    Overigens, ik heb nog geen bondgenootschap voor Gesper. Is er iemand die zin heeft een timide dertienjarige onder zijn hoede te nemen? En wie zin heeft hem een lichte verwonding te geven? Of allebei? (Dat is bijzonder :Y) )


    Tijd voor koffie.

    Gellert schreef:
    Yes, dan kan ik schrijven hoe Win een vredebewaker bespringt en Panem uitscheld. Dat wordt leuk.

    Overigens, ik heb nog geen bondgenootschap voor Gesper. Is er iemand die zin heeft een timide dertienjarige onder zijn hoede te nemen? En wie zin heeft hem een lichte verwonding te geven? Of allebei? (Dat is bijzonder :Y) )


    Een van mijn personages kan hem wel verwonden?


    -

    Gellert schreef:
    Yes, dan kan ik schrijven hoe Win een vredebewaker bespringt en Panem uitscheld. Dat wordt leuk.

    Overigens, ik heb nog geen bondgenootschap voor Gesper. Is er iemand die zin heeft een timide dertienjarige onder zijn hoede te nemen? En wie zin heeft hem een lichte verwonding te geven? Of allebei? (Dat is bijzonder :Y) )


    Carew kan een van hen verwonden.


    She was always looking for more..

    Oh, Verityy, zou jij Gesper kunnen verwonden en Vivir, jij, Win?


    Tijd voor koffie.

    Gellert schreef:
    Oh, Verityy, zou jij Gesper kunnen verwonden en Vivir, jij, Win?



    Wie wil je dat hem verwond?


    -

    En wat voor verwonding?


    -

    Een bovenbeenverwonding, zoiets-achtigs? En dat maakt mij niet uit, wat jou het leukste lijkt c:


    Tijd voor koffie.

    Gellert schreef:
    Een bovenbeenverwonding, zoiets-achtigs? En dat maakt mij niet uit, wat jou het leukste lijkt c:


    Lily gooit een mes naar zijn bovenbeen?


    -