Hallo!
Ik ben Amy , en ja, ik zoek een onderwerp voor een nieuw verhaal dat ik wil gaan schrijven alleen heb ik absoluut geen inspiratie... Dus mijn vraag is of iemand misschien een leuk verhaallijn voor me heeft? Zo ja? Mail me a.u.b. en misschien kunnen we dan samen een verhaal schrijven?
xx
- Home
- Forum
- Story problemen
- Help mij met een story over 5SOS
Help mij met een story over 5SOS - Story problemen
-
21 nov 2014 - 22:0321 nov 2014 - 22:0421 nov 2014 - 22:05
Ja, ik denk dat hem dat ook wordt alleen weet ik geen verhaallijn op het moment....
21 nov 2014 - 22:15Okay, ik heb geen idee waar die hele 5sos over gaat en weet alleen dat mijn zusje het 24/7 luistert, maar je kan doen dat hij om wat voor reden dan ook uit de band gezet wordt en dat hij bij de fbi gaat werken. Dan komen ze er op een geheim laboratorium achter dat de andere mensjes hem uit de band moesten zetten omdat anders een van hun vermoord werd.
Dat is tenminste orgineler dan die andere fanficiom dingenAnd don't forget, Elvendork! It's unisex!
21 nov 2014 - 22:16Ik heb de de titel even aangepast, want de vorige was niet toegestaan. ^^
Deep inside, I've never felt alive
21 nov 2014 - 22:19JamesPotter schreef:
Okay, ik heb geen idee waar die hele 5sos over gaat en weet alleen dat mijn zusje het 24/7 luistert, maar je kan doen dat hij om wat voor reden dan ook uit de band gezet wordt en dat hij bij de fbi gaat werken. Dan komen ze er op een geheim laboratorium achter dat de andere mensjes hem uit de band moesten zetten omdat anders een van hun vermoord werd.
Dat is tenminste orgineler dan die andere fanficiom dingen
Dat is helemaal nog niet zo'n slecht idee, dankje!21 nov 2014 - 22:20Burkhardt schreef:
Ik heb de de titel even aangepast, want de vorige was niet toegestaan. ^^
Haha, okeej, wist ik niet! Oeps!21 nov 2014 - 22:22Luke of course of Ashton, maar ik zie Lashton nu pas staan....
Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.
21 nov 2014 - 23:03Ik heb al iets verzonnen met dank aan JamesPotter voor de tip!
22 nov 2014 - 8:26Hahaha graag gedaan xd
And don't forget, Elvendork! It's unisex!
22 nov 2014 - 8:35Hoewel ik Cake leuker vind, heb ik toch maar op lashton gestemd.
Firm believer of all that is magic
22 nov 2014 - 19:21De story staat nu officieel online!
http://www.quizlet.nl/stories/145514/fbi--michael-clifford/