• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Dooddoenervo • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Iluvatar • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22


    Song of the night sinds 21 november: Thinking out loud van Ed Sheeran

    Song of the night wachtlijst:
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    - Kim met 'Goin' Crazy' van Dizzee Rascal ft. Robbie Williams
    - Tamara met Booty van Jennifer Lopez en Iggy Azalea
    - Rani met Nothing But Thieves van Graveyard Whistling
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 11:35 ]


    wat was dit ookalweer

    Syl, ik wil t dinsdag wel doen! Dan ben ik heel vroeg uit en kan ik het wel even doen, morgen zit ik namelijk tot 16:45 op school en ben om 5:30 thuis D:

    LEEEYUUUUUUUUM


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Syl, ik wil t dinsdag wel doen! Dan ben ik heel vroeg uit en kan ik het wel even doen, morgen zit ik namelijk tot 16:45 op school en ben om 5:30 thuis D:

    LEEEYUUUUUUUUM


    Is goed Tartaar, voorlopig zit Nancy me te volgen, haha. Ze kijkt mee hoe ik aan het typen ben aan m'n verhaal. (op Google Drive weet je)


    16 - 09 - '17

    Over een week ben ik jarig T-T


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Over een week ben ik jarig T-T


    Ik morgen over een week. _O_

    Crap, dat is eigenlijk best snel. O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En het stomme is dat ik er geen zin in heb, want ik wil niet ouder worden :c


    26 - 02 - '16

    Haha kan ik me voorstellen hoor! Zelf kijk ik eigenlijk alleen op tegen het feit dat ik vanaf dan rekeningen ofseu moet gaan betalen. Waarom kan de wereld niet gratis zijn? :') haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is voor mij niets nieuws. Ik word negentien en ik moet ook zo'n beetje alles zelf betalen. Pas dan besef je hoe duur het leven eigenlijk is en dat het niet zo vanzelfsprekend is dat je een aantal dingen - die je heel gewoon vindt - gewoon hebt. Maar ja, ik heb gelukkig een wahjong en daar krijg ik wel wat geld van. Ik ben namelijk voor tenminste 35% afgekeurd om te werken. Een baan vinden voor mij gaat dus ook niet zo makkelijk worden. Ik kan voor geen meter onder druk werken en dat is vaak nog wel een vereiste. Ik kan echter niet wachten tot ik 21 ben, dan ben ik gewoon het huis uit en dan heb ik dat gezeur van m'n ouders ook niet meer. Ik vind negentien echter een kut leeftijd, haha :3


    26 - 02 - '16

    Sheamus schreef:
    (...)

    Is goed Tartaar, voorlopig zit Nancy me te volgen, haha. Ze kijkt mee hoe ik aan het typen ben aan m'n verhaal. (op Google Drive weet je)


    Oh dat kan wel ja hehe c:

    Ik zit nu ballet te oefenen met allemaal andere mensen erbij en ik durf niet te dansen :'D


    wat was dit ookalweer

    Random persoontje gaat me toevoegen op facebook. Schijnbaar heeft ze bij me op school gezeten. En ik heb totaal geen idee wie ze is. :'D Oeps! x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Random persoontje gaat me toevoegen op facebook. Schijnbaar heeft ze bij me op school gezeten. En ik heb totaal geen idee wie ze is. :'D Oeps! x)

    Hahaha! Zo heb ik nog meer van die types xp. Vroeger, toen ik mezelf bezig hield met hoeveel vrienden je op fb heb, voegde ik ze allemaal toe. Nu niet meer dus :W


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Hahaha! Zo heb ik nog meer van die types xp. Vroeger, toen ik mezelf bezig hield met hoeveel vrienden je op fb heb, voegde ik ze allemaal toe. Nu niet meer dus :W


    Ik heb dr laatst vet veel verwijderd. :') Ergens in de 60 mensen, hahaha.

    Maar ik herken deze persoon niet eens! Nu is het wel zo dat iedereen op het middelbaar waar ik zat mij wel kende, doordat mijn vader er een jaartje les had gegeven en hij weg ging toen ik naar het middelbaar ging. Dus ik heb nooit les van me pa gehad.
    Plus iedereen kende me doordat ik altijd met mijn accordeon optrad met de schooltalentenjacht en 2 keer 2e ben geworden (woohooo bioscoopbon! :'D). Dus meer mensen kennen mij dan ik hun.

    Maar ik vind dat altijd zo zielig voor de ander. Dat die mij wel kent en ik die persoon niet. :') hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Ik heb dr laatst vet veel verwijderd. :') Ergens in de 60 mensen, hahaha.

    Maar ik herken deze persoon niet eens! Nu is het wel zo dat iedereen op het middelbaar waar ik zat mij wel kende, doordat mijn vader er een jaartje les had gegeven en hij weg ging toen ik naar het middelbaar ging. Dus ik heb nooit les van me pa gehad.
    Plus iedereen kende me doordat ik altijd met mijn accordeon optrad met de schooltalentenjacht en 2 keer 2e ben geworden (woohooo bioscoopbon! :'D). Dus meer mensen kennen mij dan ik hun.

    Maar ik vind dat altijd zo zielig voor de ander. Dat die mij wel kent en ik die persoon niet. :') hahaha


    HAHAHA. Oke ja, is is inderdaad best zielig voor dr ander D:
    Maar wauw, onze befaamde Panda :p


    -

    Holaaaaa.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hooooooooi. :Y)


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Helloo (bloos)


    -