• The Nightclub!

Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

Onze Tinychat.

The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Dooddoenervo • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    TomRiddle • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Iluvatar • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22

Song of the night sinds 21 november: Thinking out loud van Ed Sheeran

Song of the night wachtlijst:
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    - Kim met 'Goin' Crazy' van Dizzee Rascal ft. Robbie Williams
    - Tamara met Booty van Jennifer Lopez en Iggy Azalea
    - Rani met Nothing But Thieves van Graveyard Whistling
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

[ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 11:35 ]

wat was dit ookalweer

Dat is best vreemd..

'' Type Sangster if you can see this. "

Hallo mensheid!

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Kiiiiim! :3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Yolanda!
    Hoe is 't hier en wie heeft er ook geen zin in morgen, omdat het dan weer maandag is?

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

McGregor schreef:
    Yolanda!
    Hoe is 't hier en wie heeft er ook geen zin in morgen, omdat het dan weer maandag is?

Hier gaat het goed hoor. Tamaar zoekt naar een Hermione/Tom Riddle story wat mij echt vreselijk vaag klinkt. Plus ik weet het ook gewoon niet. :p

Daarbij is de maandag voor mij de leukste dag van de week, want dan heb ik accordeonles en orkest. Alleen zitten er helaas 2 nadelen aan, aan de maandag van morgen:
    1) We moeten naar mijn oma -.-'
    2) Papa gaat mee =.=' Dus ook mee naar les... Ugh.

Hoe gaat het me jou? c:

Crystal ik heb al een ideetje ^^

DiNozzo schreef:
    (...)

What. The. Fack. :'D

HIJ WAS GREAT OKE D:

wat was dit ookalweer

TomRiddle schreef:
    (...)

HIJ WAS GREAT OKE D:

OKE! :''''''''''D

DiNozzo schreef:
    (...)

OKE! :''''''''''D

Het was mijn eerste fanfic die ik ooit las.. *emotioneel*
    Nee oke, hij was brilliant >;c

wat was dit ookalweer

DiNozzo schreef:
    (...)

Hier gaat het goed hoor. Tamaar zoekt naar een Hermione/Tom Riddle story wat mij echt vreselijk vaag klinkt. Plus ik weet het ook gewoon niet. :p

Daarbij is de maandag voor mij de leukste dag van de week, want dan heb ik accordeonles en orkest. Alleen zitten er helaas 2 nadelen aan, aan de maandag van morgen:
    1) We moeten naar mijn oma -.-'
    2) Papa gaat mee =.=' Dus ook mee naar les... Ugh.

Hoe gaat het me jou? c:

Zo'n twee uur geleden waren we bij mijn oma. Dit keer geen file op de heenweg of terugweg, dus dat was wel prettig.
    Morgen moet ik weer aan de slag voor mijn stage, die nog maar vier weken duurt, en naar de bijeenkomst die daarbij hoort op maandagen.

Een vriendin van ons, van mijn busmaatje en ik, wil weer afspreken nu ze terug is uit Suriname, maar van te voren heb ik daar meestal nooit zo veel zin in, totdat we daadwerkelijk voor de tv zitten en iets kijken.
    Die vriendin wil het graag weer bij mij doen, maar na drie keer achter elkaar vind ik een andere locatie ook wel weer goed.

McGregor schreef:
    (...)
    Zo'n twee uur geleden waren we bij mijn oma. Dit keer geen file op de heenweg of terugweg, dus dat was wel prettig.
    Morgen moet ik weer aan de slag voor mijn stage, die nog maar vier weken duurt, en naar de bijeenkomst die daarbij hoort op maandagen.

Een vriendin van ons, van mijn busmaatje en ik, wil weer afspreken nu ze terug is uit Suriname, maar van te voren heb ik daar meestal nooit zo veel zin in, totdat we daadwerkelijk voor de tv zitten en iets kijken.
    Die vriendin wil het graag weer bij mij doen, maar na drie keer achter elkaar vind ik een andere locatie ook wel weer goed.

Aah okii. Geen file hebben is inderdaad altijd wel prettig. c:

Och komt wel goed dus met die vriendin van je. ^^ En gewoon vertellen dat je het liever ergens anders doet. Zal ze heus wel begrijpen. (:

Eyoo!

16 - 09 - '17

DiNozzo schreef:
    (...)

Aah okii. Geen file hebben is inderdaad altijd wel prettig. c:

Och komt wel goed dus met die vriendin van je. ^^ En gewoon vertellen dat je het liever ergens anders doet. Zal ze heus wel begrijpen. (:

Dat heb ik er ook gezegd. Morgen zal ik aan mijn busmaatje vragen of het bij haar kan.
    Maar misschien kan mijn busmaatje niet eens en dan zullen we het een andere keer moeten doen.

Is er iemand die mijn story wil keuren en eventueel bèta wil spelen? Ik ben nog niet heel ver, het is wel fanfiction (Liam Payne), maar je kan eigenlijk makkelijk over de naam heen lezen aangezien die persoon verder niet bekend zal zijn. Hij verschijnt trouwens niet eens in de eerste delen.

[ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 22:56 ]

16 - 09 - '17

Ik wil wel, maar niet nu.