• Misschien hebben jullie het al gezien/opgemerkt, maar ik ben van Psychobat naar Wallace gegaan. De naam is afgeleidt van William Wallace.
          Voor degenen die deze Schotse man niet kent:

    William Wallace van Ellerslie (Elderslie (bij Paisley (Schotland)), circa 1272 - Londen, 23 augustus 1305) was een Schotse patriot die zijn land leidde tegen de Engelse bezetting en tegen koning Eduard I van Engeland tijdens delen van de Schotse oorlog voor de onafhankelijkheid van Schotland.

    Exactly. Hij heeft Schotland geholpen om de onafhankelijkheid te krijgen die ze verdienen, zo hier :Y).
    I just love history en wat de man gedaan heeft is meer dan heldhaftig, wauw. (Daarbij vind ik Schotland echt supermooi ^^)

    Dus wat vinden jullie hiervan? Meningen?
    En wat betekenen jullie username? Ook iets van history of niet?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 23:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Om eerlijk te zijn vind ik deze leuker. c: Ik ken dat verhaal inderdaad, schrok er zelf van. Was me er totaal niet bewust van dat ik op had gelet bij geschiedenis.

    Hmm... Kayfabe is in het jaar 1989 bekend geworden, is dus wel een tikkeltje geschiedenis. Gehe.


    I'm your little ray of pitch black.

    Dat vind ik echt een super toffe username!

    Me likes. (:
    Ookal heb ik geschiedenis nooit zó interessant gevonden. :p haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Herkende de naam uit Braveheart, pretty cool.
          Mijn usernaam heeft ook een kleine link met het verleden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Commoner schreef:
    Herkende de naam uit Braveheart, pretty cool.
          Mijn usernaam heeft ook een kleine link met het verleden.

    In Braveheart was hij van laag komaf, maar hij was wel zeker van adel.

    Oh, en wat betekend het?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I like it a lot!
    Mijn naam is niet echt historisch, maar hij betekent wel veel voor me.


    26 - 02 - '16

    Mooi!


    Not all those who wander are lost.

    Ik hou van geschiedenis, ik hou van Schotland, dus dit is een uitstekende naam!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Die is echt leuk! Hij was ook een interessant figuur. (:
    Charlotte Corday was iemand die tijdens de Franse Revolutie Marat vermoordde om de executies te stoppen.


    Take risks and conquer your fears.

    Seksieseksie c:


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Seksieseksie c:

    Nou ja, of hij sexy is is weer een ander verhaal :') Maar thanks for the compliment?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Oh, thanks btw guys ^^ Ik vind jullie namen ook wel iets hebben. Het was maar een geluk dat ik deze kon nemen c:
    @ Kayfabe: Wat betekend jouw naam dan? Excuse me, if that is a dumb question hehe. Volgend mij had ik het ergens gelezen dat je het uitlegde, maar mijn geheugen is nu eenmaal niet zo fantastisch. . .
    En ja! Zijn leven was nu niet echt een van de saaiste. Het is verschrikkelijk hoe hij aan zijn eind is gekomen! Dan ben je echt heel wreed om zoiets te doen.
    @ Corday: Oh, klinkt nice! Hoe kom je erop om die naam te nemen? Kijk je tegen haar op of dacht je gewoon van: "leuke username"? Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die naam is cool :Y)

    James Potter was rond 1700 de Vice-President van Pennysylvenia. Daar heb ik mijn username niet! naar vernoemd (cat)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha, maakt niet uit. Mijn naam heeft iets met worstelen te maken. Het betekend eigenlijk - simpel gezegd - het hooghouden van de illusie dat het 'echt' is, maar dan gaat het meer over de rivaliteiten, verwondingen en de characters die de worstelaars "spelen".
          En in 1989 zijn ze er eindelijk over uitgekomen dat het toch allemaal maar nep was, en dat het pure entertainment was - niet dat het ging om hoe realistisch het was achter de schermen.
          Dit moest echter omdat er iemand wegging bij WWE - en tijdens zijn laatste match moest hij tegen een van zijn beste vrienden, maar dit was dus niet in het verhaal. En toen hadden ze elkaar omhelst, wat dus eigenlijk breaking character was. De dag erna kwam de eigenaar van WWE aan met "Kayfabe", en wat het precies was. c: Ja, totaal niet interessant als je er niets om geeft.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wallace schreef:
    ^ Oh, thanks btw guys ^^ Ik vind jullie namen ook wel iets hebben. Het was maar een geluk dat ik deze kon nemen c:
    @ Kayfabe: Wat betekend jouw naam dan? Excuse me, if that is a dumb question hehe. Volgend mij had ik het ergens gelezen dat je het uitlegde, maar mijn geheugen is nu eenmaal niet zo fantastisch. . .
    En ja! Zijn leven was nu niet echt een van de saaiste. Het is verschrikkelijk hoe hij aan zijn eind is gekomen! Dan ben je echt heel wreed om zoiets te doen.
    @ Corday: Oh, klinkt nice! Hoe kom je erop om die naam te nemen? Kijk je tegen haar op of dacht je gewoon van: "leuke username"? Hehe.

    Niet echt tegen haar opkijken, maar ik vind het wel dapper (ook al is moord niet goed), want ze wist dat ze hierdoor zelf onder de guillotine terecht zou komen. En toch vind ik het een beetje de Franse Revolutie symboliseren, een tijd die me altijd enorm heeft geïnteresseerd, dus vooral hierdoor. (:


    Take risks and conquer your fears.