• Hallo, ik ga binnenkort aan mijn eerste verhaal werken, alleen ik heb nog enkele hulp nodig met het controleren van de inleiding. :


    Jullie kennen vast de cast van de film: "The Hungergames" In deze cast zitten twee mensen die een speciale "klik" met elkaar hebben. Dit zijn Alexander Ludwig en Isabelle Fuhrman. Zij is 16, hij is 19. In Amerika is een relatie hebben met een minderjarige illegaal. Maar liefde maakt je blind, en ze negeeren de wet. Door hun bekendheid krijgen ze veel paparazzi en allerlei andere dingen die bij beroemd zijn horen. Wat kan er mis gaan met zo'n relatie? Heel veel.

    Graag tips en eventueel spellingsfouten/zinsverbetering, altijd welkom!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Is dit de inleiding al?
    Het is een beetje... saai en recht voor zijn raap.
    Sorry

    Misschien kan je het iets mysterieuzer maken.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 15:56 ]

    Gothasythis schreef:
    Is dit de inleiding al?
    Het is een beetje... saai en recht voor zijn raap.
    Sorry

    Misschien kan je het iets mysterieuzer maken.


    En hoe zal ik dat dan moeten doen?

    Ik heb geen idee hoe de hungergames gaat en wie die twee personen zijn, maar ik zal eens wat proberen met de tekst van de inleiding.

    Een relatie met een minderjarige hebben is illegaal in Amerika.

    Alexander is 19 en valt voor Isabelle. Helaas voor hem is zij maar 16, minderjarig dus.
    Liefde maakt blind zeggen ze altijd en de tieners negeren de wet.

    Wat kan er mis gaan als je beide beroemd bent en een relatie hebt?

    Alles!

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 16:10 ]

    Ik vind hem een beetje... Saai. Je verteld eigenlijk al hoe alles gaat waardoor ik persoonlijk niet echt de zin krijg om het te lezen.
    Het ding van Gothasythis, vind ik wel beter dan


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Ik vind hem een beetje... Saai. Je verteld eigenlijk al hoe alles gaat waardoor ik persoonlijk niet echt de zin krijg om het te lezen.
    Het ding van Gothasythis, vind ik wel beter dan


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    => Titel aangepast; het is niet toegestaan Caps Lock in een titel te gebruiken.


    help

    Dit klinkt meer als de achterkant van een boek , dan een inleiding.

    Gebruik misschien een liedje die je bij het verhaal vind passen en zet het eerste couplet in de inleiding of zoiets


    Firm believer of all that is magic