• Ik begon met het maken van een afspeellijst voor Bat, en ben er toen vanzelf nog één gaan maken en heb al ideeën voor een volgende ^^
    Ik zet ze in mijn blog op Q, maar daar worden ze nauwelijks opgemerkt. Dat is best jammer aangezien ik er toch wel tijd en moeite in steek.
    Vandaar dat ik besloot ze in dit topic te promoten c:



    Als je ideeën hebt voor een nieuwe afspeellijst hoor ik die graag.
    Al op de lijst:
    - Lovesongs
    - Nummers voor bij het schoonmaken
    - Powersongs
    - Nummers voor bij het studeren

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 18:35 ]


    Not all those who wander are lost.

    Dat is zo gaaf ^^

    De Fix you van Coldplay vind ik niet zo heel bijzonder (Seconhand Serenade heeft een leukere).
    Seconhand Serenade heeft ook allemaal "rainy day" liedjes. Het is jammer dat ze niet zo bekend zijn.

    Misschien een mix van allerlei verschillende liedjes voor mensen die een gekke bui hebben en niet weten wat ze willen luisteren?

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 18:24 ]

    Leuk! Je zou ze in een Youtube playlist moeten zetten, dan is het makkelijk te luisteren. ;3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 18:24 ]


    Your make-up is terrible

    Gothasythis schreef:
    Dat is zo gaaf ^^

    De Fix you van Coldplay vind ik niet zo heel bijzonder (Seconhand Serenade heeft een leukere).
    Seconhand Serenade heeft ook allemaal "rainy day" liedjes. Het is jammer dat ze niet zo bekend zijn.

    Misschien een mix van allerlei verschillende liedjes voor mensen die een gekke bui hebben en niet weten wat ze willen luisteren?


    Ik vind dat de zanger ervan een enorm zeikerige stem heeft, waardoor ik toch niet naar de liedjes luister, zonder dat zou ik ze wel leuk vinden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Leuk! Je zou ze in een Youtube playlist moeten zetten, dan is het makkelijk te luisteren. ;3


    16 - 09 - '17

    Gothasythis schreef:
    Dat is zo gaaf ^^

    De Fix you van Coldplay vind ik niet zo heel bijzonder (Seconhand Serenade heeft een leukere).
    Seconhand Serenade heeft ook allemaal "rainy day" liedjes. Het is jammer dat ze niet zo bekend zijn.

    Misschien een mix van allerlei verschillende liedjes voor mensen die een gekke bui hebben en niet weten wat ze willen luisteren?


    *Protesteert* Fix You van Coldplay is juist echt heel mooi :o














    Uh, misschien kun je een afspeellijst maken die je kunt gebruiken bij het leren van toetsen? Daar heb ik wel behoefte aan haha, zonder muziek op kan ik echt niet leren. Oh en dan wel het liefste instrumentals, zoals Titanium van the Piano Guys, die was erg mooi


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Assassin schreef:
    Leuk! Je zou ze in een Youtube playlist moeten zetten, dan is het makkelijk te luisteren. ;3


    Ik snap je punt en had er zelf ook al aan gedacht, maar ik heb geen YouTube en was eigenlijk ook niet van plan een account aan te maken ;x


    Not all those who wander are lost.

    Gaudino schreef:
    (...)

    *Protesteert* Fix You van Coldplay is juist echt heel mooi :o














    Uh, misschien kun je een afspeellijst maken die je kunt gebruiken bij het leren van toetsen? Daar heb ik wel behoefte aan haha, zonder muziek op kan ik echt niet leren. Oh en dan wel het liefste instrumentals, zoals Titanium van the Piano Guys, die was erg mooi


    It's on the list ;3


    Not all those who wander are lost.

    Oeh leuk! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    OMG. LIFE IS LIFE. hoe lang is dat wel niet geleden dat ik dat nog heb gehoord :')

    Als je wilt kan ik het voor je in een afspeellijst zetten op Youtube?

    Dit is btw, very awesome :333


    made a list of my regrets and you were the first, love