• Hooi! (:


    Ik vroeg me eens iets af. Ik heb zelf namelijk wel eens dat ik me ergens aan erger. En dan wordt ik boos en wil ik het liefste overal mee smijten.
    Dit doe ik dan niet, en ik hou het dan ook voor me dat ik boos ben. En zo krop ik mijn frustraties op.

    Anyways, de boosheid gaat er natuurlijk niet door weg. En ik wil dan ook nog steeds overal mee smijten. :')

    Wat doen jullie om jullie woede/boosheid onder controle te houden? Just curious. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wanneer ik gefrustreerd ben ga ik altijd muziek luisteren, of een stukje wandelen. Even die ademhalen wil ook wel helpen (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik word niet heel snel boos, maar eenmaal zover dan kan ik het niet meer onder controle houden en is ook alles en iedereen de klos.
    Muziek op het allerhardste is trouwens wel iets wat me weer wat rustiger kan krijgen ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Twisty schreef:
    (...)
    Haha, nee, ik bedoel dan wel echt Battlefield o.i.d. x'D


    Meestal kan ik dan echt geen shooters of RTS fso spelen. Hoewel ik nooit zo hard moet lachen als tijdens battlefield spelen met een vriend. Je kun rare shit uithalen 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb er ook echt moeite mee mijn woede in te houden en meestal ga ik inderdaad muziek luisteren. Gamen is bij mij denk ik niet zo'n goed idee want ik vertrouw mezelf niet met een laptop/computer als ik boos ben :'D
    Wat ik soms gewoon doe is heel hard in de lucht stompen (zorg dat je genoeg ruimte om je heen hebt) en geluidloos schreeuwen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb dit dus precies. En nog altijd niet echt een manier gevonden om het te uiten. Aangezien ik maar blijf opkroppen, tot de bom barst en ik dan een onschuldig mens (kidding, mensen zijn nooit onschuldig..) helemaal uitkaffer en doe.. En naderhand voel ik me eigen er alleen maar slechter door..
    Maar ik heb wel een paar dingen die me heel goed helpen om te kalmeren als ik me rotvoel of boos ben en het me ook wel ns doen vergeten (helpt ook x])..
    Het belangrijkste bij mij, wat mij ALTIJD helpt, is... Een dier. Jupp. Ik heb niets met mensen en alles met dieren. En al is het een klein muisje, of een agressieve hond (ik noem maar wat), zet mij bij een dier en ik kalmeer.. Ik klets ermee, vertel ze wat me dwars zit en dan ben ik opgelucht.
    Hier kwamen ze op school ook achter, dus als ik eens hartstikke kwaad of verdrietig werd, stuurde mijn leraar me even naar de ezels om te knuffelen.. En als ik dan weer rustig was, kwam ik uit mn eigen terug. (Zo niet, kwamie bezorgd kijken wat er was..)
    En als er geen dier in mijn omgeving is, ga ik altijd tekenen. Vaak tekeningen die ik daarna weer weggooi, omdat het geklieder is. Maar ook dat werkt wel ns bij me! (dit werkt niet áltijd, helaas..)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    EdwardSheeran schreef:
    Ik word niet heel snel boos, maar eenmaal zover dan kan ik het niet meer onder controle houden en is ook alles en iedereen de klos.
    Muziek op het allerhardste is trouwens wel iets wat me weer wat rustiger kan krijgen ^^


    26 - 02 - '16