Assassin schreef:
(...)
Gelukkig dat het dit jaar beter voelt. 
Iedereen heeft wel eens een mindere periode en dat is ook wel logisch in deze tijd van het jaar. Jelle weet dat ondertussen zeker ook wel en zal het dan ook wel snappen, je hebt zo'n lief vriendje!
Dat is waar, maar soms heb ik toch de indruk dat hij me echt niet begrijpt en hij doet gewoon soms dingen die ik echt niet leuk vind. Zo is hij nu schachtentemmer en moest hij bij de schachtengroepjes gaan eten. Allemaal niet zo erg, maar ik zag hem toen niet vaak en moest soms alleen. Nu was ik deze week erg moe en had ik wat werk voor school waardoor ik ook geen zin had om weg te gaan en dan blijft hij nog plakken tot 1u na een vergadering, gaat hij naar een fuif tot 5u terwijl ie eerst zegt dat hij na zijn shift om 23u naar huis zal komen en zo'n dingen vind ik gewoon niet fijn. Ik slaap slecht alleen in ons bed en als ik dan eindelijk slaap, maakt hij me wakker als ie thuiskomt, want ik word gewoon snel wakker. Zo heb ik deze week van 5 tot 7u niet geslapen door hem toen ie van die fuif komt. Nu wou hij vandaag ook niet meer naar Brugge omdat hij perse naar de familiecantus wou. We weten al ontzettend lang dat hij vandaag is, maar hij zegt er nooit niks van, vraagt zelf niemand van zijn familie, dus ik dacht dat we niet gingen, gaat hij opeens omdat ze wat hebben mouwwrijven bij hem op de vergadering. Dan komt ie af dat ie wilt gaan omdat het er rustig is. Dat vind ik dus echt dikke bullshit, want eerst spreekt ie er niet van en nu opeens wilt hij er zo graag naartoe omdat het er rustig is. Ik heb dan gewoon de indruk dat hij liever bij anderen is dan bij mij en hij zal wel niks verkeerds doen als hij weggaat, maar als hij zou laat thuis komt, kan ik er ook niet aan doen dat ik mij er vragen bij ga stellen.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?