• Kan je je iTunes bibliotheek maar op 1 computer bijhouden of kan je ook zegmaar 'inloggen' op een andere computer en daar ook muziek afspelen? Ik weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen haha maar ik had iTunes geïnstalleerd op de laptop bij m'n moeder, maar nu ik bij m'n vader ben zou ik ook graag iTunes gebruiken of kan dat niet?


    If a writer falls in love with you, you can never die.

    Volgens mij is er ergens "Thuisindeling", als ik het goed heb. En ik geloof dat dat gewoon inloggen is en dat je dan je bibliotheek daar hebt staan? Ik durf het niet voor honderd procent zekerheid te zeggen, maar ik geloof dat het zoiets is?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ja dat kan denk ik wel, als je een apple ID hebt denk ik wel ja, op mijn ipad kan het wel.

    Je kan normaal Itunes op een... 3 of 4 apparaten downloaden met hetzelfde account. Wacht even

    EDIT: Misschien is dit wel handig?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 16:23 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nee, dat kan niet. Alleen als jij je muziek in iCloud hebt staan en inlogt, zou dat kunnen, maar dat is ook maar een beperkte hoeveelheid [5 GB als je niet betaald].
    De muziekbestanden op je computer worden namelijk geïmporteerd in iTunes. Hij gebruikt dus enkel wat jij op je computer hebt staan en dat kan hij op een andere computer dus niet bereiken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Je kan wel gebruik maken van SharePod, een gratis en veilig programma dat muziek van je iPod kan halen om op een andere pc te zetten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.