Mijn nicht gaat voor een half jaartje reizen in Zuid-oost Azië en heeft mij gevraagd of ik op haar allerliefste, schattigste, meest knuffelbare konijn wil letten zolang. Nu het punt is, ik zit op kot. Hugo -zo noemt het konijn- is een binnenhuiskonijn en kan dus niet thuis-thuis bij mij omdat mijn vader daar niets van wilt weten en mijn zusje allergisch is. Buiten wil ik het niet riskeren omdat het in de winter is.
Dus zou het theoretisch op kot kunnen. Alleen, ik weet niet of mijn kotbaas het hier mee gaat eens zijn. Ik ben bang dat als ik hem ga vragen, dat hij het er dan niet mee eens is. Mijn ouders zeggen dat ik het niet moet vragen aan hem, omdat er niets over in het contract staat en als hij erachter komt, kan ik dat zo zeggen. Maar ik ben hier niet zeker over, ik ben niet iemand die gauw dit soort wilde dingen doet. De kotbaas woont overigens niet in en mijn andere kotgenoten vinden het helemaal niet erg als Hugo komt logeren.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt