• Oké, ik ben dus echt super blij want mijn Ariel cosplay is eindelijk aangekomen! Een laat verjaardagscadeau. ^^ Ik kan niet wachten tot een volgende conventie! Verder had ik ook nog Gou Matsuoka van Free! gecosplayed maar die heb ik inmiddels al vaker aangetrokken. Met trots laat ik jullie mijn cosplay zien!



    (Hier had ik m'n pruik nog niet op)



    Om het verder nog interessant te houden, wie hebben jullie allemaal al gecosplayed? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Supervet!! Staat je echt leuk c: Ik heb nog nooit echt gecosplayed, maar ik wil het wel echt doen.


    Tijd voor koffie.

    Gellert schreef:
    Supervet!! Staat je echt leuk c: Ik heb nog nooit echt gecosplayed, maar ik wil het wel echt doen.


    Dankje!! Cosplayen doe ik ook nog niet zo lang, maar het is super leuk! En je ontmoet vaak ook hele leuke mensen bij conventies. Ik heb er erg leuke herinneringen aan overgehouden!


    The sun will rise and we will try again.

    Ashe, van league of Legends. Een Pan Am Stewardess. En eens Fiora van League of Legends, maar dat was echt met basic materiaal en dat telt niet echt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maka van Soul Eater, Toph van Avatar The Last Airbender & Yuno van Mirai Nikki waren mijn favorieten om te cosplayen, maar ik ben op dit moment bezig met een kostuum voor Blair van Soul Eater en die wordt ook heel awesome :3

    Ik vind hem echt heel gaaf! Je pruik is mooooi *-*.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 19:48 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Drown schreef:
    Maka van Soul Eater, Toph van Avatar The Last Airbender & Yuno van Mirai Nikki waren mijn favorieten om te cosplayen, maar ik ben op dit moment bezig met een kostuum voor Blair van Soul Eater en die wordt ook heel awesome :3

    Ik vind hem echt heel gaaf! Je pruik is mooooi *-*.


    Awesome! En dankje! Ja die pruik is echt prachtig!


    The sun will rise and we will try again.

    Waarom heb je hem eigenlijk gekocht en niet zelf gemaakt? :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Waarom heb je hem eigenlijk gekocht en niet zelf gemaakt? :)


    Omdat ik helaas niks zelf kan maken. Ik wil het wel graag leren zodat ik dan zelf ook cosplays en andere dingen kan maken! Maar ik cosplay nog niet zo lang dus ik begon maar met gewoon cosplays te kopen. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Awesome! C: Ik ben ook van plan om óóit te gaan cosplayen xd


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Die is echt gaaf!

    Ik ben nu bezig met een Anna van Frozen cosplay kostuum te maken. Het is wel super lastig aangezien ze er ook allemaal borduursels opheeft enzo. Als hij af is maak ik er absoluut wel een topic over, maar dat duurt nog wel even. Heb nu net bijna het bovenlijfje af en ben er al twee maanden mee bezig:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lachrymose schreef:
    (...)

    Omdat ik helaas niks zelf kan maken. Ik wil het wel graag leren zodat ik dan zelf ook cosplays en andere dingen kan maken! Maar ik cosplay nog niet zo lang dus ik begon maar met gewoon cosplays te kopen. (:
    Know the feeling.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Awesome! Ur beautiful.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zabimaru schreef:
    Awesome! C: Ik ben ook van plan om óóit te gaan cosplayen xd


    Thankyou! (: Jaa moet je doen haha (:

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 22:59 ]


    The sun will rise and we will try again.

    JamesPotter schreef:
    Die is echt gaaf!

    Ik ben nu bezig met een Anna van Frozen cosplay kostuum te maken. Het is wel super lastig aangezien ze er ook allemaal borduursels opheeft enzo. Als hij af is maak ik er absoluut wel een topic over, maar dat duurt nog wel even. Heb nu net bijna het bovenlijfje af en ben er al twee maanden mee bezig:')


    Dankje! Oh, super leuk! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!


    The sun will rise and we will try again.

    Psychobat schreef:
    Awesome! Ur beautiful.


    Dankje!!


    The sun will rise and we will try again.

    Avarosa schreef:
    (...)Know the feeling.


    Uhu D:


    The sun will rise and we will try again.