Ik vond het super leuk! Het was duidelijk merkbaar, maar niet vervelend. Het was niet dat je alsmaar bezig hoefde te zijn met de feestelijke activiteiten, maar het kon wel en je kon zelf beslissen in welke mate je dat deed. Ik denk dat, dat heel erg goed is geweest, omdat je het daarmee toegankelijk maarkt - iets wat Quizlet zelf ook is, vind ik.
Wat ik minder leuk vond? Oei, dan moet ik hard denken. Ik weet het niet. Het enige wat ik lastig vond is dat toen ik mijn nieuwe emplate had ingesteld, de linkjes op mijn profiel oranje bleven, maar de achtergrond wel meeging, maar op het forum de nieuwe kleur linkjes het wel deden, maar de vlaggetjes er weer stonden. Ach ja, als dat het probleem is geweest voor mij, kan het veel erger. x']
Ik weet niet zo snel tips. Ik vond het eigenlijk zo heel erg leuk. Het bovenstaande is niet eens echt een probleem geweest, ondanks mijn topic. Ik heb er nooit echt last van gehad. De activiteiten vond ik erg leuk en ik vind dat de organisatie goed gedaan. Complimenten daarvoor!
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife