• In een vage poging om mijn vroege jeugd te herleven, heb ik laatst mijn oude DS weer uit de kast gehaald met daarin, jawel, Nintendogs. :'D Nou had ik het in geen eeuwen meer gespeeld, dus mijn hondjes zaten onder de luizen en moesten niets van me hebben toen ik naar ze floot, maar toch was het wel leuk ze weer te zien, zeker aangezien ik vroeger werkelijk uuuuren op dat ding heb gespeeld, heh. Nu heb ik het spel gereset en moet ik heel eerlijk toegeven dat ik weer trouw iedere ochtend en avond een kwartiertje die hond aan het vertroetelen ben. :')

    Ook vroeg ik me af of er nog meer mensen zijn die vroeger (of nog steeds?) Nintendogs hebben gespeeld, want ik kan me ergens nog herinneren dat het in ieder geval in mijn kringen razendpopulair was toen ik klein was. Die vriendenlijst met alle mensen die ik virtueel had ontmoet was mega lang. :') Dus, nog meer (ex-)Nintendogs liefhebbers?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha, ja dat deed ik vroeger echt heel vaak. Het leukste vond ik om die wandelingen te maken en dan te hopen dat je supercoole nieuwe accessoires vond.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ampersand schreef:
    Haha, ja dat deed ik vroeger echt heel vaak. Het leukste vond ik om die wandelingen te maken en dan te hopen dat je supercoole nieuwe accessoires vond.


    I'm becoming the best version of myself.

    Ik speelde het echt altijd maar snapte dr niet echt veel van haha :')


    take me back to the basics and the simple life

    Ampersand schreef:
    Haha, ja dat deed ik vroeger echt heel vaak. Het leukste vond ik om die wandelingen te maken en dan te hopen dat je supercoole nieuwe accessoires vond.


    26 - 02 - '16

    I loved that game! Echt een top spelletje. Ik vond het altijd leuk om mee te doen met toernooien en een ''succesvolle'' hond te hebben. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik hield van dat spel. Ga het binnenkort denk ik weer spelen. Je hebt mij op ideeën gebracht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat meen je niet! Ik moest er net nog aan denken; al die fijne middagen na school samen met mijn vrienden achter de Nintendo. :3

    Haha, oh God, jeugdherinneringen. :'D Ik heb mijn Nintendo DS en GameBoy ook nog steeds op een boekenplank liggen, maar er zit een hele dikke laag stof op. Nintendogs had ik ook en heb ik ook wel veel gespeeld, maar als ik het me goed herinner was er een ander spel waarin je ook een hondje had dat ik eigenlijk leuker vond, al heb ik geen idee meer hoe dat heette.

    Om heel eerlijk te zijn is dit wat ik me nu nog het meest herinner van Nintendogs. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Buddy schreef:
    Ik hield van dat spel. Ga het binnenkort denk ik weer spelen. Je hebt mij op ideeën gebracht.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Buddy schreef:
    Ik hield van dat spel. Ga het binnenkort denk ik weer spelen. Je hebt mij op ideeën gebracht.

    Graag gedaan, haha. :Y) Het is ergens erg geruststellend dat ik straks niet meer de enige puber ben die tegen een virtueel hondje aan het roepen ben. :'D

    Square schreef:
    Haha, oh God, jeugdherinneringen. :'D Ik heb mijn Nintendo DS en GameBoy ook nog steeds op een boekenplank liggen, maar er zit een hele dikke laag stof op. Nintendogs had ik ook en heb ik ook wel veel gespeeld, maar als ik het me goed herinner was er een ander spel waarin je ook een hondje had dat ik eigenlijk leuker vond, al heb ik geen idee meer hoe dat heette.

    Om heel eerlijk te zijn is dit wat ik me nu nog het meest herinner van Nintendogs. (krul)



    Oh God, Archie en Ted zijn hilarisch samen. Vroeger had ik het nooit zo door, maar des te langer ik het speel, des te meer ik geneigd ben om wedstrijden te doen puur voor die twee. :')

    En zou het overigens kunnen dat dat spelletje Dogz was? Dat is het enige andere hondenspelletje voor de Nintendo DS dat ik me in ieder geval kan herinneren en ook absoluut een van mijn favorieten. Deze bedoel ik:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jaa omg, ik had een Duitse Snausher (geen idee hoe ik het schrijf;') ) en die was zo leuk. Toen zag ik ook ooit precies zo'n hond lopen. Echt geweldig.

    Nu speel ik het niet meer


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oooh ja! Dat spel! Goede ouwe tijd :')


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Oh, geweldig spel is dat! Ted en Archie vond ik ook altijd hilarisch, haha. Ik ga eens kijken of ik m'n DS nog ergens kan vinden, ik vond het altijd zo'n leuk spel.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 19:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik speelde iets meer pokemon en zelda en dat soort games (soms stiekem nog steeds, iets te vaak ^^)
    Maar ik trok wel altijd eventjes wat tijd uit om mijn hond te verzorgen. Nu weet ik niet eens waar dat spel kan zijn.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Haha, ik speelde het bijna 24/7. Elke keer als ik even tijd had, zat ik met mn hondjes.. :d
    Tot ik in het echt een hond kreeg <3. Daar zit ik nu 24/7 mee!

    En als ik ergens lang heen moet reizen in de auto, neem ik ze ook wel ns mee! XD


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.