Hallo allemaal!
Jaja, de feestdagen komen er weer aan (: Dit betekend dus super veel gezelligheid, snacks... en cadeautjes! Dit laatste geeft mij nogal wat kopzorgen. Nou is mijn probleem dat ik moet rondkomen van 20 euro per maand (voor cadeaus en eigen snacks en stuff) en tijdens de feestdagen spaar ik wat op voor de cadeaus die ik moet kopen. Mijn probleem is dat mijn ouders gescheiden zijn, dus dat ik twéé gezinnen moet voorzien van pakjes (in totaal vijf mensen)! Daarnaast ga ik ook nog met drie groepen suprises doen (scouting en twee vriendengroepen) en zijn er óók nog vier mensen jarig in november/december.
Naja, jullie kunnen je wel voorstellen dat dit een hoop geld kost. Nou heb ik donaties van mijn ouders ontvangen en spaar ik wat oppasgeld (ik werk niet helaas) op en dan zit ik ongeveer op 80 eurie. Daar moet ik dus
- vijf gezinsleden
- drie supriseavonden van vijf euro per cadeau
- vier verjaardagen
van bekostigen! Hellup, geldproblemen! Dusss, nu komt het spannende. Ik heb jullie hulp nodig! Hebben jullie tips om goedkoper uit te komen, originele cadeautjes voor lage prijzen, of andere ideeën. Please, help me
Frey_ > Whittaker