• Hallo mensen, ik ben aan het studeren en het schoot me zo te binnen: een aantal uurtjes studeren is niet compleet zonder een gezellig muziekje op de achtergrond. Zet hier in een reactie je favoriete studeerliedjes neer. Ik begin wel ;3


    26 - 02 - '16

    Ik kan niet studeren met muziek, helemaal als het ook nog met zang is. Focus me daar dan altijd teveel op. Al leidt eigenlijk álles om me heen mij af. Wat dat betreft zou ik beter in een isoleercel kunnen zitten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik doe altijd fantasy music op, elke keer wat anders. Er word niet egt in gezongen, maar heeft wel een lekkere rustgevende melodie ;')

    Als ik studeer/geconsentreerd bezig ben maar wel muziek wil luisteren dan neem ik zoiets rustigs als dit:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik zet altijd een playlist op van internet. Ik zal de link plaatsen als ik weer thuis ben!


    #WWED - What Would Emma Do?

    - Dubbelpost -

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 13:45 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb wat playlists en vaste muziekstukken op YT die ik luister of cd's vanuit mijn stereo. De enige muziek waarmee ik kan studeren en leren is klassiek, maar ik weet niet of Q behoefte heeft aan allemaal playlists met klassieke muziek. :/ Het is nogal specifiek wat ik luister.
    Ik luister ook wel instrumental, trouwens.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik gebruik mijn hardrock playlist voor alles, ook voor het studeren dus :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Euron schreef:
    Ik kan niet studeren met muziek, helemaal als het ook nog met zang is. Focus me daar dan altijd teveel op. Al leidt eigenlijk álles om me heen mij af. Wat dat betreft zou ik beter in een isoleercel kunnen zitten.


    Dit, maar ik luister wel altijd muziek bij het studeren ^^


    Not all those who wander are lost.

    This is my playlist!

    Ik vind ze zelf niet allemaal mooi, maar gelukkig kan je doorspoelen. Ik vind de meeste nummers erg lekker voor op de achtergrond tijdens het leren.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Croyance schreef:
    Als ik studeer/geconsentreerd bezig ben maar wel muziek wil luisteren dan neem ik zoiets rustigs als dit:



    Ik zet inderdaad dan ook zo'n soort muziek op, zoals deze:


    Wat ik ook wel eens doe, is André Rieu opzetten in een al door anderen opgezette playlist(;


    Inspiration can hit you any time

    Ik luister meestal naar Kurt/Max Schneider/Sam Tsui, omdat dat toch iets rustiger is. x)
    Al doe ik het -het liefste zonder muziek, al is dat op school gewoon onmogelijk aangezien ik dan echt niet aan werken toe kom.


    wat was dit ookalweer

    Tricksters schreef:
    Ik gebruik mijn hardrock playlist voor alles, ook voor het studeren dus :3

    Opsturen die handel!

    Ik houd wel van rustige muziek in de trant van slow rock, lo-fi, indie en andere shit, maar jammer genoeg kan ik me juist ontzettend slecht concentreren tijden het studeren met muziek op – ik kan over het algemeen totaal niet studeren, hoe leuk of interessant of knus je het ook maakt. Maar op 8tracks vind je wel heel leuke playlists in allerlei verschillende stijlen, daar ontdek ik altijd nieuwe artiesten mee. ^^

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 10:20 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it