• Hallo mensen, ik ben aan het studeren en het schoot me zo te binnen: een aantal uurtjes studeren is niet compleet zonder een gezellig muziekje op de achtergrond. Zet hier in een reactie je favoriete studeerliedjes neer. Ik begin wel ;3


    26 - 02 - '16

    Ik kan niet studeren met muziek, helemaal als het ook nog met zang is. Focus me daar dan altijd teveel op. Al leidt eigenlijk álles om me heen mij af. Wat dat betreft zou ik beter in een isoleercel kunnen zitten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik doe altijd fantasy music op, elke keer wat anders. Er word niet egt in gezongen, maar heeft wel een lekkere rustgevende melodie ;')

    Als ik studeer/geconsentreerd bezig ben maar wel muziek wil luisteren dan neem ik zoiets rustigs als dit:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik zet altijd een playlist op van internet. Ik zal de link plaatsen als ik weer thuis ben!


    #WWED - What Would Emma Do?

    - Dubbelpost -

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 13:45 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb wat playlists en vaste muziekstukken op YT die ik luister of cd's vanuit mijn stereo. De enige muziek waarmee ik kan studeren en leren is klassiek, maar ik weet niet of Q behoefte heeft aan allemaal playlists met klassieke muziek. :/ Het is nogal specifiek wat ik luister.
    Ik luister ook wel instrumental, trouwens.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik gebruik mijn hardrock playlist voor alles, ook voor het studeren dus :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Euron schreef: