• Jaja, op 21 Juni komt Taylor Swift naar Nederland om een concert te geven (Ziggo Dome). Nou hadden ik en twee vriendinnen een tijd terug de grap gemaakt dat als ze ooit een concert hier zou geven, we heen zouden gaan en van de week moesten we toch echt beslissen of we daadwerkelijk wilden gaan, of dat het echt een grap was. Na even gelachen te hebben, leek het ons toch heel gezellig en toen de kaartverkoop begon, waren we dus druk bezig met het verkrijgen van kaartjes, wat ons gelukt is! Jeeeeej :') Stiekem vind ik het echt best awesome, gewoon omdat het waarschijnlijk echt super gezellig gaat worden en haar liedjes best wel leuk zijn ^^




    Mensen die gaan:
    -Starlord in vak 105
    -Autumnafi in vak 202



    Anyways, nog meer mensen die naar Taylor Swift gaan de 21e :p

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 18:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Even voor de duidelijkheid vanaf de stukken 100 tot 200 zijn zitplekken en ze vallen heel erg mee! Je kan gewoon dansen op je plaats waar je staat. Bij One Direction in 2013 kon je gewoon zitten en staan en had je genoeg ruimte om te dansen :)

    Autumnafi schreef:
    Ja! Ik ga ook en ik heb er echt heel veel zin in. Ik zit vak 202 (:


    Mylintis schreef:
    Ik ga waarschijnlijk! Een vriendin van me heeft ook een kaartje voor me, maar het concert is rond de zelfde datum dat we met onze klas naar Engeland gaan, dus ik hoop dat ik kan. Afgelopen maandag was ik nog in de Ziggo Dome voor het concert van Ed Sheeran, wat mijn eerste concert en meer dan gaaf was. (:
    Leuk dat je gaat!


    Ah nice, dus toch mensen die (misschien) ook gaan c: Ik maak wel een lijstje in het begintopic ding met mensen die gaan en vak erachter ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil wel, maar ik heb niet echt iemand die mee wil, en de kaartjes kan ik op het moment echt niet betalen :(.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Starlord schreef:
    (...)

    Nice, ben benieuwd of het een beetje redelijke plaatsen zijn, dus als je dat zou willen laten weten (A)


    Nou ik ben net terug van het Andre Rieu concert (wat overigens echt geweldig was) en vak 105, het verschilt echt per plaats.

    Ik zat met mn opa en mn moeder aan de linkerkant van het vak, met recht zicht op het podium. Was prima, goed zicht en goed overzicht van het gehele podium. Mensen op het podium waren overigens net zo groot als Playmobilpoppetjes. Maar de rechterkant van vak 105, nee daar zou ik echt niet willen zitten haha. Je kijkt recht vooruit in feite, dus je zou dan je hoofd de hele tijd moeten draaien en het zicht op het podium is daar echt slecht (was daar even heen gelopen om te kijken voor het verschil)

    verder zit tussen de linker en rechterkant van vak 105 ook een soort knik, die stoeltjes staan schuin, en hebben redelijk zicht, maar er staan hekken voor je voeten/knieen/benen. Ook is het ene stoeltje schuin en het andere dan weer recht.

    Ik hoop voor je dat je aan de linkerkant van het vak zit!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    (...)

    Nou ik ben net terug van het Andre Rieu concert (wat overigens echt geweldig was) en vak 105, het verschilt echt per plaats.

    Ik zat met mn opa en mn moeder aan de linkerkant van het vak, met recht zicht op het podium. Was prima, goed zicht en goed overzicht van het gehele podium. Mensen op het podium waren overigens net zo groot als Playmobilpoppetjes. Maar de rechterkant van vak 105, nee daar zou ik echt niet willen zitten haha. Je kijkt recht vooruit in feite, dus je zou dan je hoofd de hele tijd moeten draaien en het zicht op het podium is daar echt slecht (was daar even heen gelopen om te kijken voor het verschil)

    verder zit tussen de linker en rechterkant van vak 105 ook een soort knik, die stoeltjes staan schuin, en hebben redelijk zicht, maar er staan hekken voor je voeten/knieen/benen. Ook is het ene stoeltje schuin en het andere dan weer recht.

    Ik hoop voor je dat je aan de linkerkant van het vak zit!


    Oh dan had je wel geluk. Nou ik ben dan benieuwd waar ik zit :'). Ach gezellig wordt het sws.


    Happy Birthday my Potter!

    Via TicketSwap heb ik nog kaartjes kunnen bemachtigen! Ik zit in vak 208, rij 9!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Starlord schreef:
    (...)

    Daar kan ik mij redelijk in vinden. Ik ken alle oude liedjes van de oudere albums, de nieuwe liedjes iets minder en eigenlijk luister ik de laatste jaren voornamelijk naar hele andere muziek (vorige concert waar ik heen wilde was The Pretty Reckless, ik had kaartjes en toen ging het plots niet door en kreeg iedereen zijn geld terug :c Oftewel, hele andere muziek). Ik moet dus nog even alle teksten uit mijn hoofd leren van de nieuwere liedjes, zodat ik die ook lekker mee kan blèren. Dat is namelijk wat ik super chill vind aan haar muziek, dat het lekker makkelijk mee te blèren is :Y)


    Ik kwam hier om te lezen over haar concert ookal ga ik niet en toen las ik dit en FUCK ja het TPR concert was zo gemeen. Ik wilde zo graag naar ze toe en we hadden echt net 5 dagen kaartjes en we hadden vervoer geregeld en toen ging het niet door, en toen kwamen ze terug met Fall Out Boy voor echt 55 euro. Sad.
    Maar ik wens je veel plezier bij T-Swizzle want haar nieuwe album is awesome. (Normaal gesproken houd ik niet zo van zulke muziek maar haar album is echt top.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ga, en ik zit in vak A


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein