Starlord schreef:
(...)
Nice, ben benieuwd of het een beetje redelijke plaatsen zijn, dus als je dat zou willen laten weten
Nou ik ben net terug van het Andre Rieu concert (wat overigens echt geweldig was) en vak 105, het verschilt echt per plaats.
Ik zat met mn opa en mn moeder aan de linkerkant van het vak, met recht zicht op het podium. Was prima, goed zicht en goed overzicht van het gehele podium. Mensen op het podium waren overigens net zo groot als Playmobilpoppetjes. Maar de rechterkant van vak 105, nee daar zou ik echt niet willen zitten haha. Je kijkt recht vooruit in feite, dus je zou dan je hoofd de hele tijd moeten draaien en het zicht op het podium is daar echt slecht (was daar even heen gelopen om te kijken voor het verschil)
verder zit tussen de linker en rechterkant van vak 105 ook een soort knik, die stoeltjes staan schuin, en hebben redelijk zicht, maar er staan hekken voor je voeten/knieen/benen. Ook is het ene stoeltje schuin en het andere dan weer recht.
Ik hoop voor je dat je aan de linkerkant van het vak zit!
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly