• Of het hier thuishoort weet ik niet.

    Het is nu al de zoveelste keer dat ik wakker word omdat ik in mijn slaap huil. Wanneer ik wakker word zijn mijn hele ogen nat en ik lig dan echt in mijn eigen tranen. Ik vind het vreselijk want ik weet dat het gebeurd, ik maak het bewust mee.
    Nu is het dus zo dat ik weet dat ik droom, maar als ik het me wil herinneren na die ontwaking als ik huil lukt het niet. Zelfs nu lukt het niet.

    Het is overigens niet alleen thuis. Als ik bij mijn vriend slaap heb ik er ook last van.

    Iemand misschien enig idee hoe dit kan?
    Laat ik alle emoties los in mijn slaap of hoe zit het.

    En heeft iemand anders hier ook last van?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 13:02 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Waar denk je dan aan. Ik heb ook wel gehad omdat ik huilde om mijn situatie of herinderingen
    , maar niet in mijn slaap.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 13:41 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Veravos schreef:
    Waar denk je dan aan. Ik heb ook wel gehad omdat ik huilde om mijn situatie, maar niet in mijn slaap.


    Dat weet ik dus niet. Want als ik wakker ben dan ben ik alleen verbaast dat ik huil en herinner me de droom niet meer...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Het kan een ontlading van emoties zijn die je overdag niet uit? Ik ben geen dokter of psycholoog, maar dat zou mij het meest logisch lijken.


    26 - 02 - '16

    Dus normaal heb je geen dingen waar je genoeg last van hebt?
    En als je je wil herinderen wat je gedroomd hebt moet je denken wat je als laatst dacht en ga zo steeds verder tot je je droom kan herinderen. Ik weet niet als dit helpt voor iemand die huilend wakker wordt.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Khamul schreef:
    Het kan een ontlading van emoties zijn die je overdag niet uit? Ik ben geen dokter of psycholoog, maar dat zou mij het meest logisch lijken.

    Ik ben ook geen pyscholoog, maar ik heb wel sommige dingen gelezen en ik heb ook eigen ervaringen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Dat heb ik al geprobeerd Veravos. Ik kan mijn dromen sturen, maar deze krijg ik niet terug.

    Erieka, ik heb de laatste tijd wel meer woorden met mijn ouders, maar het speelt al langer dat ik dus in de nacht wakker word.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Majikku schreef:
    Dat heb ik al geprobeerd Veravos. Ik kan mijn dromen sturen, maar deze krijg ik niet terug.

    Erieka, ik heb de laatste tijd wel meer woorden met mijn ouders, maar het speelt al langer dat ik dus in de nacht wakker word.


    Het kan ook best zijn dat er ook nog emoties van vroeger (opgekropte shizzle) uit komt en dat het hebben van meer woorden met je ouders, een trigger is.


    26 - 02 - '16

    Dit heb ik een tijdje geleden ook gehad, en toen zat ik volgens mij niet zo lekker in mijn vel. Of was er iets gebeurd waar ik me onbewust druk om maakte. Bij mij ging het van zelf over toen het weer iets beter ging. Ik weet het niet precies meer, maar toen ik dit las dacht ik 'he, dit heb ik ook gehad'.

    Je zou kunnen afwachten, maar ook langs de dokter gaan, die kan ook dienen als een soort psycholoog (mijn huisarts iig wel).

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 14:04 ]

    Ik heb geen idee wat de oorzaak zou zijn, maar misschien is dit normaal? Ik ben ooit ook eens wakker geworden nadat ik in een droom aan het huilen was en toen waren m'n ogen ook nat.


    16 - 09 - '17

    Ik kan het er met mijn psycholoog wel over hebben. Als ik mijn nieuwe rooster heb ga ik een afspraak maken met haar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ja, ,misschien opgekropte emoties die je niet uit of niet durft te uiten. Soms kan het ook zijn dat je niet eens bewust bent dat je ergens verdrietig over bent. Of je bent gewoon verdrietig maar je hebt geen reden om verdrietig te zijn. Het kunnen ook de hormonen zijn. Ik heb ook wel eens momenten dan moet ik echt om alles huilen, en dat zijn dan gewoon de hormonen. Het zijn dingen die de reden kunnen zijn. Ik weet natuurlijk niet of één van deze redenen bij jou van toepassing zijn. Maar sterkte iedergeval(flower)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    woa geen idee... misschien weet je huisarts er wel iets op ofzo...


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio