• Based on The 100. Echter hoef je de serie natuurlijk niet te kennen om mee te doen!

    Het is 2187. De wereld heeft zijn ondergang honderd jaar geleden gehad. Toen er een nucleaire oorlog uitbrak hebben verschillende onderduikers van verschillende landen besloten de ruimte in te gaan en daar te wachten tot de Aarde terug leefbaar is.
    Terwijl het leven in het ruimtestation (De Ark genaamd) doorgaat begint de Aarde zich te herstellen. Echter gebeurd er van alles in de Ark en misdrijven gaan vaak gepaard met de doodstraf. Echter worden jongeren opgesloten in cellen die zich in de Ark bevinden.
    Wanneer de raad het er over eens is dat er gekeken moet worden of de Aarde terug leefbaar is, besluiten ze de gevangen jongeren naar de Aarde te sturen, ze te laten kijken of het leefbaar is. Ieder van de jongeren krijgt een ijzeren armband om. Deze laat weten aan de Ark of ze nog in leven zijn en of het veilig genoeg is om terug te keren naar de Aarde, en hier een nieuwe samenleving te starten met de mensen die ze hebben...


    Iemand interesse? Want dan open ik gewoon een rollentopic :'D

    Het wordt echter in de derde persoon, verleden tijd (of tegenwoordig, hierover kan gestemd worden) gespeeld.
    Er is geen maximum aan personages dat mee mag doen, maar ik hoop wel op mensen die gemotiveerd zijn.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 16:55 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Niemand?

    De titel veranderd sowieso in ; We're going home!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik vind de serie geweldig, dus zou een RPG ook helemaal leuk vinden. Als je hem besluit te openen, neem ik graag een kijkje. ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Disastrous schreef:
    Ik vind de serie geweldig, dus zou een RPG ook helemaal leuk vinden. Als je hem besluit te openen, neem ik graag een kijkje. ^^

    Het is wel een msv, maar veel verschil zit er niet echt in. Naast dat een msv vaak sneller gaat en meer personen bevat, hahah


    Ich liebe dich 27.12.23

    Of zal ik er een RPG van maken?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Hm, ik ben niet echt bekend met een msv. Wat je ook besluit te doen; ik blijf geïnteresseerd.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ga een rollentopic openen, zie wel wat ervan komt :'D

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 20:23 ]


    Ich liebe dich 27.12.23