• heej er zullen hier veel mensen zijn die gepest zijn/worden

    ik ben ooit gepest oftewel mn hélé basischool tijd maar ben nu gelukkig 2 jaar pest-vrij :Y)

    mare ik merk wel dat ik er dingen aan over heb gehouden agter eentje kwam ik een week gelden agter O_o

    1 Als iemand me niet mag ga ik er overpiekeren waarom niet?
    doe ik iets fout?

    terwijl ik er gewoon dikkevette sgijt aan moet hebben, maar I.P.V. er sgijt aan hebben ga ik me rot voelen ¬¬

    2 Als iemand een hatelijke opmerking maakt, of chaggi is en daardoor heel geirriteerd reageert ben ik meteen bang dat ik weer gepest word, ik weet wel dat dat niet waar is maar ik kan het gewoon niet van mij afzetten, het is gewoon een automatisme ofzow^^

    kijk als betere vrienden chaggi doen ofzow scheelt het me niet, maar als het gewoon "sgool-vrienden"
    of aardige bekenden zijn voel ik me meteen weer zo ja ehmm... niet uitteleggen .. soms is het net of ik me verslagen voel ofzo... naja ik denk dat de meeste mensen me wel begrijpen

    maar hebben jullie een soort van angstigheden ervan?
    en/of worden jullie gepest?


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik word niet gepest. In de 1ste een beetje getreiterd omdat ik fan ben van TH, maar daar heb ik me nooit zoveel van aangetrokken. Ze weten nu langzamerhand toch wel dat ze me niet op andere gedachten kunnen brengen. :'DD
    Maar, ik begrijp je wel hoor..!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik moet eerlijk zijn..ik negeer ook wel eens mensen.
    Mensen die psst naar je sissen bijvoorbeeld.
    maar nooit als er iets belangrijks is zoals een presentatie of een belangrijke mededeling.


    It's heavy but you are not the only one

    ik ben vroeger veel gepest...ook aan het begin van de middelbare..mAar nu ik vriendinnen heb ben ik zelfverzekerd en heb ik een grote bek... geen idee waarom maar als nu degene tegen mij zegt dat ik een kut wijf ben die me vroeger de hele tijd dikzak noemde...dat zegt scheld ik net zo hard terug

    ik ben met vrienden veel zelfverzekerder geworden xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    mm dat heb ik niet maar ik ga wel altijd denken wrm mensen me niet mogen f wrm ze zo tegen mij doen en tegen anderen da weer zo enzo ^^
    of dat ik mij uitgesloten voel enja zo hea ^^
    of dat ik soms gwn te nieuwgierig ben en omdat ik het niet kan/mag weten wor dik er gwn depressief van vroeger had ik dat allemaal niet >.< nja in de kleuterklas dan toch sinds het middelbaar wel


    me 2 x]

    Ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft.
    Mensen die niet gepest zijn, denken daar alleen minder over na en kunnen het ook beter verbergen.
    Ik ben zelf zo'n beetje halfdood gepest toen ik klein was en daardoor ben ik nu dus op sociaal vlak vreselijk overgevoelig, ik ga me alles aantrekken, denk altijd dat er om mij gelachen wordt en ik trek het me ook enorm aan als iemand een stomme opmerking maakt.
    Pestslachtoffers zijn meestal gewoon hypergevoelig voor zo'n dingen, omdat ze aan het pesten een soort trauma hebben overgehouden en ze reageren heel sterk op elke aanwijzing dat het opnieuw zou beginnen. Jaja, ik heb er ooit een werkstuk over gemaakt ^^
    Dus maak je geen zorgen, is perfect normaal. Het is alleen enorm klote.


    oh pleasure, for the wicked & loved.

    Ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft.
    Mensen die niet gepest zijn, denken daar alleen minder over na en kunnen het ook beter verbergen.
    Ik ben zelf zo'n beetje halfdood gepest toen ik klein was en daardoor ben ik nu dus op sociaal vlak vreselijk overgevoelig, ik ga me alles aantrekken, denk altijd dat er om mij gelachen wordt en ik trek het me ook enorm aan als iemand een stomme opmerking maakt.
    Pestslachtoffers zijn meestal gewoon hypergevoelig voor zo'n dingen, omdat ze aan het pesten een soort trauma hebben overgehouden en ze reageren heel sterk op elke aanwijzing dat het opnieuw zou beginnen. Jaja, ik heb er ooit een werkstuk over gemaakt ^^
    Dus maak je geen zorgen, is perfect normaal. Het is alleen enorm klote.


    wow eng het is zown beetje beschreven wat ik heb!
    alleen heb ik het niet in zown hele erge vorm..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik werd op de hele basisschool en middelbareschool gepest
    dat is echt zo niet leuk ik ben er nu voor het eerst vanaf en nu zit ik op het mbo
    maar ik merk ook wel in het begin van het jaar was ik ook telkens bang dat ze me niet zouden accepteren of dat ze me weer zouden pesten
    tot nu toe valt het wel mee maar ik blijf bang dat het weer gebeurt


    Evil is what I am. Death is what I bring

    ik werd op de hele basisschool en middelbareschool gepest
    dat is echt zo niet leuk ik ben er nu voor het eerst vanaf en nu zit ik op het mbo
    maar ik merk ook wel in het begin van het jaar was ik ook telkens bang dat ze me niet zouden accepteren of dat ze me weer zouden pesten
    tot nu toe valt het wel mee maar ik blijf bang dat het weer gebeurt


    ja gelukkig worden mensen steeds volwassener dus ook met pesten..

    maar like wow je zult je wel very kut hebben gevoelt..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Heb ik ook en ehm ik herinner me eigenlijk geen enkel jaar dat ik niet gepest benO_o
    maarja, 't interesseert me nu niet echt meer ¬¬


    Why don't you break my heart

    jaw ik weet wat je bdoelt en ik heb er wel meer aan over gehouden, op t moment bijv. wil ik geen hechte vriendschappen meer, alleen met me nichtje LoveLess maar die vertrouw k gwn.
    op de basisschool werd k vaak gepest en in de eerste en tweede ook heel erg, de derde was een leuk jaar maar nu[4de] ist vaak meer plagen ensow en das soms ook niej zo grappig >.<
    mrjaa ik snap wat je bdoelt..


    xx.SweetMemory


    Can't break destiny, but i hope destiny is on our side

    Heb ik ook gehad. Zowel op mijn school als in mijn straat. Ik durfde de straat niet over zonder de conclusie te hebben dat de kust veilig was. En die dingen die je opnoemde.. heb ik ook. Ik probeer mezelf het af te leren maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    dat heb ik ook wel eens hoor.
    en ik word niet gepest, ik pest zelf ook niet maar er zijn zeg maar van die jongens die ik ken enzo die dat wel doen.
    en nouja als wij dat dan voor diegene opnemen, is die gewoon zo FUCKING egoistisch om me nog gewoon te gaan haten en dan denk ik soms van; vind je het GEK dat je gepest word?

    is dat een foute gedachte? :X
    volgens mij wel..


    AAP

    ik ben de hele basisschool gepest, en ben daardoor best schuw:Y)
    maar nu gelukkig al 2+een paar maandjes pestvrij en eindelijk vrienden:D


    I am an idiot, I move.

    Want dat word bij mij in de klas dus gedaan. Kinderen die niet het hoogste woord hebben en dan een keer iets vertellen zijn niet boeiend voor de rest.
    Dan lijkt het net alsof je tegen de muur praat.
    Terwijl er wel altijd geluisterd word naar de mensen met het hoogste woord.

    Gebeurde vandaag...tijdens een presentatie.
    En ja ik weet dat ik daar wat van moet zeggen..
    maar luisteren ze?
    Nee
    Ze doen alsof ik lucht ben.


    Dat is echt erg, maar toch heb ik dat liever dan wat ik nu heb. Ik kan nog geen woord normaal zeggen of alle tweedeklassers weten het. Iniedergeval alle vriendjes van de lui waar ik bij inzit.

    Ik negeer de laatste tijd ook iedereen op school, en daardoor vinden mensen mij egoïstisch. Niet dat mij dat boeit ofzo, maar toch. Ze vinden altijd wel een nieuwe manier van pesten. Ze zijn bij mij veelste veelzijdig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik wordt niet meer gepest maar er is een meisje dat die mij egt gewoon haat! [en ik haat haar]

    ze roept door de klas: I'm a barbiegirl Oo OMFG maar ze noemt mij dus emo [en dat ben ik niet!] en we moesten vandaag onze livelings acteur voor CKV opschrijven naja ik vraag dus aan de juf mogen mensjes die in een film een gastrol hebben gehad ook? dat mocht dus ik neem natuurlijk CHESTER BENNINGTON(H) [die heeft een gastrol in crank ;)]
    naja dus iedereen praat over welke acteurs leuk zijn en sas [TH-fan] zat naast mij en die roept ofcourse BILL KAULITZ heel bill is so fucking guy door de klas, begint die barbiepop plotseling te lullen van ja en caitlin valt alleen op emo's egt zow ieww, guy en naja zo zei ze allemaal dingen :( GRRRR IF I COULD I HAD KILLED HER!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.