Hey mensen, welkom op dit zeurtopicje.
Heeft iemand tips om de verveling in combinatie met het nergens zin in hebben weg te drijven? Want daar heb ik soms echt heel veel last van, en het geeft me soms eigenlijk wel een rot gevoel.
Situatie schets in punten:
- Nuttige dingen. zoals werken voor school, lukt niet. Ik kan me niet concentreren, wordt er moe van en ben het zat.
- Ik verveel me en wil iets leuks doen.
- Niets lijkt leuk te zijn. Alles is te lastig, te saai, of een combinatie.
- Ik wil relaxen en tijd nemen voor mezelf. Maar er komt niks van en verspil mijn tijd met het maken van dingen die ik vervolgens net zo goed kan weggooien aangezien er verder toch niets meer van komt.
- Ik draag veel stress, vooral van school, van mezelf en van dit probleem
- Ik ben vermoeid. Voor een deel komt dit door een nachtrust die niet optimaal is, maar het komt ook door school, wat veel stress opleverd, en door dit probleem. (het is een soort spiraal: Doordat ik moe ben krijg ik dit probleem en door dit probleem wordt ik moe.)
- Het is een chaos in mijn hoofd en ik weet niet hoe ik die weg moet krijgen.
- Ik haak af. Bij bijna alles. Huiswerk maken, klusjes doen, verhalen schrijven...
- Veel dingen blijven bij ideeën, maar weinig ervan gebeurt ook echt
- Alles begint te vervelen. Ja, dat is normaal. Maar wat als de dingen die je gelukkig maken je beginnen te vervelen? Zoals vriendinnen en muziek?
- Ik ben de randomheid zat
- Ik ben inspiratieloos en voel me leeg.
Ik denk zelf dat het vooral hieraan ligt:
- slecht slapen
- Stress van school
- te veel chaos, te weinig orde
- te veel computer
- te lui
- Afhaken, niks afmaken
Ik hoop dat jullie tips hebben om dit probleem te verhelpen. Ik zou het erg waarderen. Sorry dat dit topic eventueel heel chaotisch is. In ieder geval is het chaotisch gemaakt. Je merkt het dus eigenlijk al. Er is geen orde en ik haak af.
[ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 20:54 ]
Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…