Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Mugh... een toets van hardware terwijl we letterlijk nog maar 3 keer van de 9 weken les van hem hebben gehad omdat die man er nooit was. Ik hoop maar dat hij een alternatief kan vinden, want de site waarop we huiswerk moesten maken lag er ook telkens uit.
Hmm, ik vul best veel polls in. Vraag me af hoeveel ik er nu eigenlijk heb ingevuld. Waarom vul ik eigenlijk polls in en vraag ik me dit nu af terwijl ik nu aan PWS kan werken of voor debat van Nederlands wat kan doen? Ugh, ontwijkend gedrag.
[ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 12:23 ]
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
At first I thought you were one of the best persons I had ever met, but now you pulled all those nasty stunts I know.what kind of person you really are. And with that you became one of the worst persons I ever met.
To the stars who listen and the dreams that are answered
Ik snap dat je het zwaar hebt maar ga mij niet af blaffen omdat ik het huis niet heb gepoetst. Ik kan niet én werken aan mijn studie én het gehele huishouden doen. Dat is jóúw taak.