Wij hebben sinds anderhalve maand ofzo last van muizen. En het lijkt alsof ze zich verspreiden over het hele huis. Eerst begon het in de keuken en de kelder omdat daar eten is, maar ondertussen hebben we ons eten niet meer in de laagste trays van de kasten en dergelijke gelegd en kunnen ze er niet meer aan. Maar sinds 2-3 weken hoor ik ze dan op of rond mijn kamer, maar wist het nooit met zekerheid. Want ik slaap onder een schuin dak en boven me is de rommelzolder en ik weet dat daar vaker muizen hebben gezeten die ik dan hoorde omdat ik eronder sliep. Maar nu hoorde ik ze echt op mijn kamer. Eerst geloofde ik mezelf niet, maar vandaag hoorde ik ze onder mijn ladekast en daarna achter mijn klerenkast. En om het te bevestigen, haalde ik mijn vader, maar met zijn werkschoenen hoorden die muizen (of muis) hem en krabde die niet meer. Mijn vader een paar keer gehaald en hij dacht bijna dat ik het me inbeelde toen hij opeens op de gang stond en het zelf hoorde. #bevestigingdatiknietkrankzinnigben
Nu hebben we een muizenval gezet en tijdens ik dit nu typ, hoor ik de muis, maar het gekke is dat we hem niet kunnen vinden/zien. Meh, voor die weekends dat ik thuiskom, wil ik rustig kunnen slapen zonder muizen die gaatjes in mijn tapijt liggen te krabben.
Dus nu ben ik boos op de poes.
Hebben jullie veel last van muizen die warme huisjes gaan opzoeken?
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury