• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    wat was dit ookalweer

    Wat is dit toch een fantastisch album. Sheeran ik houd van je.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Beste RPG idee ooit, maar niemand zou eraan mee willen doen, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Beste RPG idee ooit, maar niemand zou eraan mee willen doen, haha.

    Wat voor idee is het?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Wat voor idee is het?


    Een serie net als The Bachelor, alleen is hij homo. Er doen alleen maar mannen mee uiteraard, maar ze zijn allemaal hetero. Hen wordt vertelt dat iedereen homo is behalve hijzelf en als hij iedereen ervan weet te overtuigen dat hij ook homo is, wint hij een extra geldprijs, haha. Dus doen alle mannen alsof ze homo zijn.


    Your make-up is terrible

    Ik heb echt de neiging mijn spul te pakken en terug naar mijn kamer te gaan. Wees GVD tenminste eerlijk...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Assassin schreef:
    (...)

    Een serie net als The Bachelor, alleen is hij homo. Er doen alleen maar mannen mee uiteraard, maar ze zijn allemaal hetero. Hen wordt vertelt dat iedereen homo is behalve hijzelf en als hij iedereen ervan weet te overtuigen dat hij ook homo is, wint hij een extra geldprijs, haha. Dus doen alle mannen alsof ze homo zijn.


    Ik zou meedoen :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    Een serie net als The Bachelor, alleen is hij homo. Er doen alleen maar mannen mee uiteraard, maar ze zijn allemaal hetero. Hen wordt vertelt dat iedereen homo is behalve hijzelf en als hij iedereen ervan weet te overtuigen dat hij ook homo is, wint hij een extra geldprijs, haha. Dus doen alle mannen alsof ze homo zijn.


    Als dat een realityshow zou zijn, zou ik kijken! :'D
    Maar ik doe helemaal niet aan RPG'en, dus wat dat betreft moet ik denk ik sorry zeggen. x) Sorry. :p



    OT: Ga niet zeggen dat je iets hebt, als je niet wilt vertellen wát je hebt! Nu ben ik nieuwsgierig! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    (...)

    Een serie net als The Bachelor, alleen is hij homo. Er doen alleen maar mannen mee uiteraard, maar ze zijn allemaal hetero. Hen wordt vertelt dat iedereen homo is behalve hijzelf en als hij iedereen ervan weet te overtuigen dat hij ook homo is, wint hij een extra geldprijs, haha. Dus doen alle mannen alsof ze homo zijn.

    Wie zegt dat dan? Ik snap sommige delen wel, maar niet wie wat zegt/vraagt en of het een tv-serie is en ze ergens aan meedoen, etc.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)
    Een serie net als The Bachelor, alleen is hij homo. Er doen alleen maar mannen mee uiteraard, maar ze zijn allemaal hetero. Hen wordt vertelt dat iedereen homo is behalve hijzelf en als hij iedereen ervan weet te overtuigen dat hij ook homo is, wint hij een extra geldprijs, haha. Dus doen alle mannen alsof ze homo zijn.

    Als er zo'n RPG was, zou ik wel meedoen. Ik vind het leuk om mijn personage gay te laten zijn haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Wie zegt dat dan? Ik snap sommige delen wel, maar niet wie wat zegt/vraagt en of het een tv-serie is en ze ergens aan meedoen, etc.


    Het is een tv-serie, ja. Tegen iedere man die meedoet wordt gezegd dat ze de enige hetero zijn maar als ze doen alsof ze toch homo zijn en het programma winnen, krijgen ze een extra geldprijs. Maar eigenlijk is iedereen dus hetero (behalve de bachelor zelf, die weet overal van en wordt ervoor betaald) en doet iedereen alsof ze homo zijn voor die geldprijs, maar weten dit dus niet van elkaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is een tv-serie, ja. Tegen iedere man die meedoet wordt gezegd dat ze de enige hetero zijn maar als ze doen alsof ze toch homo zijn en het programma winnen, krijgen ze een extra geldprijs. Maar eigenlijk is iedereen dus hetero (behalve de bachelor zelf, die weet overal van en wordt ervoor betaald) en doet iedereen alsof ze homo zijn voor die geldprijs, maar weten dit dus niet van elkaar.

    Ooooh. Maar eigenlijk zijn alle mannen dus gewoon hetero?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Ooooh. Maar eigenlijk zijn alle mannen dus gewoon hetero?


    Yep, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Yep, haha.

    Zijn er opdrachten waardoor er personen afvallen tot er één overblijft?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Zijn er opdrachten waardoor er personen afvallen tot er één overblijft?


    Zover heb ik nog niet eens nagedacht, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Zover heb ik nog niet eens nagedacht, haha.

    Als je het begint zou je Maia dan even willen waarschuwen? Want ze zou wel mee willen doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.