hey
Ik zal maar direct met de deur in huis vallen? Het gaat slecht met me, het gaat soms niet meer met me. Degene die mijn topic [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165864l[selharm and bullying/url] hebben gelezen, weten dat het al niet goed met met me ging, maar het word alleen maar erger, dus ik was twee dagen geleden met een vriendin aan het praten, ze zei dat ik echt hulp miest gaan zoeken, dus ik besloot om met de zelfmoordlijn te chatten, uiteindelijk lukte dat ook. Het probleem was dat ik het gesprek huilend en trillend heb afgesloten,de persoon met wie ik had gechat, heeft het dubbel zo erg gemaakt. K heb vandaag het nog uitgelgd aan twee vriendinnen van me en een klasgenoot. Ze hebben echt naar me geluisterd, maar dit doet me alleen nog maar meer pijn. Ik kan geen gevoelens opkroppen, want dan voel ik me nog slechter, maar ik kan ook niets tegen mijn vriendinnen zeggen want dan denk ik dat ik hen alleen maar ga kwetsten.
ik voel me echt radeloos, en slecht. Ik slaap slecht, voel me slecht, snijd mezelf terug, niets gaat goed....
I fake a smile, so I won't let you down