• Hee!

    Ik was al even bezig met de voorbereidingen maar nu sta ik eindelijk online op de Amerikaanse au pair site! Ik moest enorm veel regelen qua formulieren en referenties en ben nu ook in Amerika geaccepteerd om daar te gaan werken als au pair! Yoehoeeee!

    Ik heb ook wel geluk want ik heb 8000 uur aan oppaservaring en de meeste au pairs op de site zitten rond de 600 tot 2000 uur!

    Ik vind het allemaal heel spannend want je bent 12 maanden weg, maar heb er ook super veel zin in! Amerikaanse gezinnen kunnen vanaf nu contact met mij opnemen :) en als ze mij als au pair nemen dan ga ik naar een universiteit/college in de buurt om daar een dag per week lessen te volgen!

    Can't wait!!



    Hier nog een leuke kalender van de maand oktober!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 18:15 ]

    Wat leuk voor je! Hopelijk word er contact opgenomen met je en kan je daar heen. (:
    Alvast heel veel plezier dan, haha. (:

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 21:28 ]

    Wat super voor je! Veel plezier. Hopelijk laat je nog eens op het forum weten hoe het daar is! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Heul veul plezieehieeeer!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat leuk voor je (:
    Heel veel plezier daar!


    16 - 09 - '17

    Mulleroni schreef:
    Wat super voor je! Veel plezier. Hopelijk laat je nog eens op het forum weten hoe het daar is! (:


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Mulleroni schreef:
    Wat super voor je! Veel plezier. Hopelijk laat je nog eens op het forum weten hoe het daar is! (:


    Dank jullie wel! En @Mulleroni, ik zal af en toe eens updates geven :)

    Cenation schreef:
    Wat leuk voor je (:
    Heel veel plezier daar!


    26 - 02 - '16

    Wat gaaf! Werken/studeren in het buitenland lijkt me een geweldige ervaring. Alvast heel veel plezier en ik ben benieuwd naar hoe het je daar zal vergaan. (:

    En wow, 8000 uur aan oppaservaring? Dat is wat meer dan alleen een avondje zo nu en dan, denk ik? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wat gaaf! Werken/studeren in het buitenland lijkt me een geweldige ervaring. Alvast heel veel plezier en ik ben benieuwd naar hoe het je daar zal vergaan. (:

    En wow, 8000 uur aan oppaservaring? Dat is wat meer dan alleen een avondje zo nu en dan, denk ik? :'D


    Ja klopt haha, ik heb veel verschillende oppasadresjes sinds mijn 11e toen ik begon met oppassen. Daarbij een studie afgerond waarin ik werk met kinderen met leerproblemen/stoornissen/beperkingen etc :) Dus daar ook nog wat uurtjes van meegeteld :)

    Super gaaf!!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    NefeIibata schreef:
    Super gaaf!!


    wat was dit ookalweer

    NefeIibata schreef:
    Super gaaf!!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    NefeIibata schreef:
    Super gaaf!!

    Dank jullie wel! Gisteren contact gehad met een geintresseerd gezin! Helaas vind ik hun niet bij mij passen maar wel fijn dat er na 2 dagen online staan al een gezin is die mij wil hebben.

    Vergeet als je daar bent niet om te klappen na iedere maaltijd, dat is Amerikaans!



    Serieus advies: Ga het liefst ergens in het Noorden bij de kust zitten, het NoordOosten is helemaal geweldig. Dan is de cultuurshock het kleinst. Want al heeft de Nederlandse cultuur flink wat Amerikaanse dingen overgenomen Amerikanen zijn in het algemeen heel anders dan Europeanen, hoewel er ook onderling natuurlijk veel verschil is


    quidquid excusatio prandium pro