• Ik heb de afgelopen dagen een paar keer een pop-up onderin beeld gekregen met reclame. Voor zover ik weet is dit alleen op Q zo (ben het nog niet ergens anders tegen gekomen, op cookie toestemmingen na). Hebben meer mensen dit? Want anders zit er iets op mijn laptop dat er niet hoort.

    Helaas heb ik geen screenshot, daar dacht ik te laat aan en klikte het al weg.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik heb er zelf geen last van. =S
    Maak de volgende keer maar een screenshot, dat is ook makkelijker voor Rutger wanneer die de reclame eventueel wil rapporteren. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als je Google Chrome gebruikt, probeer AdBlock te installeren. Verwijdert alle soort reclame in je browser, bijvoorbeeld ook die voor youtube videos. Super handig! (-:

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 19:17 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Zelf heb ik er geen last van, maar ik gebruik dan ook AdBlock.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scandal schreef:
    Ik heb er zelf geen last van. =S
    Maak de volgende keer maar een screenshot, dat is ook makkelijker voor Rutger wanneer die de reclame eventueel wil rapporteren. =)

    Zal ik doen.

    Tarth schreef:
    Als je Google Chrome gebruikt, probeer AdBlock te installeren. Verwijdert alle soort reclame in je browser, bijvoorbeeld ook die voor youtube videos. Super handig! (-:

    Wut? Ook bij YT vids? Dat ga ik echt meteen doen ^^
    Als ik een screenshot heb gemaakt in ieder geval. (:

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 19:32 ]

    Hier een paar screenshots van de reclame. Als ik naar een andere pagina ga is de reclame weg en komt ie niet meer waar ik het vond.
    Ik weet niet of dit dezelfde reclame was als die ik een paar keer eerder zag.

    Klik op een afbeelding voor vergroting (en dan nog een keer op de afbeelding klikken. Hij is vrij klein geworden).



    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 12:34 ]