• Voor een nieuw verhaal ben ik op zoek naar een cover. Normaal vraag ik dit vaak aan bij iemands coverstore, maar omdat ik hem eigenlijk zo snel mogelijk wil hebben, maak ik even een apart topic aan.

    Als ik je cover kies, krijg je 3 credits van mij. Niet veel, maar toch wat!

    Deze foto's wil ik er allemaal op hebben:
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    * Foto 4

    En van deze wil ik er één op:
    Keuze 1
    Keuze 2
    Keuze 3

    Andere bijzonderheden:
    - Verticaal.
    - Niet te druk of te vol.
    - Sfeer: Magisch, mysterieus en neutraal. Vooral niet te druk, kleurachtig of fel.

    * = Niet te veel aanwezig, iets meer op de achtergrond gebracht en niet als "main item" van de cover.
    Als de cover te vol of te druk wordt, mag foto 4 weg. Ik wil de cover namelijk niet te druk.

    Ik doe er graag zelf een titel op, omdat ik nogal kieskeurig ben met lettertypes.

    Ik wil wel een poging voor je wagen, was van plan het weer langzaam op te pakken tussen mijn school/stage werk en verhalen door x)


    Credendo Vides

    Ik ga iets proberen.


    Spoiler alert: you will save yourself


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ben eigenlijk meer naar iets op zoek dat verticaal is i.p.v. horizontaal, maar verder vind ik hem héél goed gelukt!

    Hier twee van mijn probeersels. Ik merk wel dat ik echt weer even moest kijken waar ik sommige dingen ook al weer kon vinden x)
    Zelf vind ik de tweede denk ik het best, vind de locatie van de dark one dagger in de eerste toch niet echt.... gepast xD




    Credendo Vides

    Die tweede cover is echt héél mooi! (: