... want vanmiddag is mijn telefoon dus kapot gegaan. Hij kan nog wel aan enzo, ik kan hem ook nog besturen, maar ik baal er gewoon ontzettend van want ik heb hem pas sinds juni.
Tegen mijn ouders heb ik gezegd dat hij uit mijn broekzak van de trap is gevallen, maar dat is dus niet zo. Ik heb zo'n heel lief zusje die spullen van mijn kamer wegpakt en dan beweert dat ze dat niet heeft gedaan, en vanochtend toen ik ging ontbijten heb ik daar wat van gezegd. Ze was not-amused en bleef ontkennen, tot ze echt helemaal boos werd. Ik ben toen naar mijn kamer gegaan, maar was mijn telefoon vergeten en had die dus beneden laten liggen. Achteraf gezien is dat heel heel heel heel dom geweest, aangezien mijn oh-zo-lieve zusje hem gepakt heeft en ermee naar mijn kamer is gelopen (zolder, jeej). Toen ze bovenaan de trap stond heeft ze heel veel lopen schelden en gezegd dat ik alles van haar kapot maak (geen idee waar ze dat vandaan haalt, maar goed ) en toen heeft ze dus mijn telefoon van de trap af gegooid. Yaaaaaaaaaaaaaaaaay -_____-
Zusjes, geweldig...
Maar ik baal nu echt ontzettend, want niet alleen mijn scherm is naar de gruzelementen, ook de batterij is helemaal ingedeukt en er zijn allemaal hapjes uit en witte vlekjes op, het glas voor beide camera's (front en back) is gebarsten en als ik mijn schermbeschermer eraf zou trekken, zou hij glasloos zijn.
Gelukkig werkt hij nog wel en kan ik wel whatsappen en spelletjes spelen enzo, daar ben ik dan wel weer blij mee.
Mijn moeder heeft heel erg medelijden ermee dat hij "uit mijn broekzak van de trap gevallen is" en gaat proberen of ze van de verzekering een vergoeding kan krijgen. Thank god dat ze die smoes geloofd, want als mijn zusje hem zou moeten betalen dan zou hij nooit gerepareerd ofzo kunnen worden, omdat ze dat gewoon niet doet.
Om dit topic een beetje nuttig te houden: Waar balen jullie heel erg van?
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly