• Hey, ik zou graag Lisa Mishima van Zankyou no Terror willen cosplayen. Helaas zie ik op internet dat de cosplay (nog) niet te koop is. De mensen die haar hebben gecosplayed, hebben de cosplay zelf gemaakt. Het logo op het gele truitje dat ze aanheeft, kan ik zelf wel maken denk ik. Verder heb ik al een witte bloes, maar ik weet niet waar ik zo'n geel truitje zou kunnen kopen. Iemand een idee? Verder kan ik de rok van mijn Gou Matsuoka cosplay gebruiken, want die lijkt erg op de rok die Lisa aanheeft. Maar Lisa heeft wel zo'n lijntje op d'r rok. Weet iemand hoe ik dat zou kunnen krijgen? Ik heb 0% ervaring met cosplays maken en naaien enzo

    Dit is Lisa Mishima:


    The sun will rise and we will try again.

    Lisaaaaaaaa! ;O
    Omg, dat is echt awesome. Ik ben zo benieuwd naar het resultaat! :3
    Zankyou no Terror was zo geweldig.
    Maar het gele truitje. Het is eigenlijk gewoon het vest van een schooluniform. Dus ik vind ze eigenlijk wel op internet, maar dan alleen als onderdeel van een grotere cosplay... Misschien kun je eens zoeken op 'school uniform vest' of zoiets? Ik heb nu niet echt tijd vanwege m'n schoolwerk, anders had ik wel even verder voor je gezocht, sorry. ><

    Edit: ik vond iets! Misschien is deze iets? (en dan in 'maize')

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 11:36 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kageyama schreef:
    Lisaaaaaaaa! ;O
    Omg, dat is echt awesome. Ik ben zo benieuwd naar het resultaat! :3
    Zankyou no Terror was zo geweldig.
    Maar het gele truitje. Het is eigenlijk gewoon het vest van een schooluniform. Dus ik vind ze eigenlijk wel op internet, maar dan alleen als onderdeel van een grotere cosplay... Misschien kun je eens zoeken op 'school uniform vest' of zoiets? Ik heb nu niet echt tijd vanwege m'n schoolwerk, anders had ik wel even verder voor je gezocht, sorry. ><

    Edit: ik vond iets! Misschien is deze iets? (en dan in 'maize')


    Waah ja, die lijkt er precies op! Bedankt! Weet je ook iets voor de rok?
    En jaa zij is echt awesome! ;o Ik vind het echt een geweldige anime, ik ben er nog steeds niet overheen. D:


    The sun will rise and we will try again.