• Ondervraag een quizzer
    De bedoeling van deze story is om onze favoriete schrijvers even in de spotlights te zetten en hun vragen te stellen! Ik ga hun een voor een interviewen en deze vervolgens op quizlet zetten, zodat jullie een beter beeld krijgen van hun. Natuurlijk is het ook aan jullie om aan te geven wie jullie graag in dit interview willen, dan neem ik contact met hun op en elke week zal ik iemands interview posten.

    Wat moeten jullie me doorgeven?:
    - De quizletnaam (logisch ;D)
    - De eventuele reden
    - De eventuele vragen die je voor die persoon hebt

    Ook zal ik steeds op het einde van de interview laten weten wie ik als volgende zal ondervragen, zodat al diegene die graag een vraag willen stellen dit ook kunnen. Wil je liever anoniem een vraag stellen, dan stuur je me maar een privé bericht en dan komt dat ook in orde

    Momenteel zijn er al twee interviews afgenomen en ik heb een lijstje met namen die er binnenkort bij komen, maar voorstellen mogen er altijd bij komen!
    Wie er een vraag heeft voor Cyrith, mogen die natuurlijk doorgeven aangezien zij de volgende is die ik ga interviewen. Hopelijk vinden jullie het een leuk idee en kan ik binnenkort mijn wachtlijstje vergroten ^^
    x Stefanie.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 10:32 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    De volgende die ik interview is Harryswife. Als er iemand een vraag heeft, kan deze gesteld worden tot woensdag 12/11. De vrijdag komt het nieuwe deel al online!

    En natuurlijk kunnen jullie nog steeds nieuwe namen opgeven die ik daarna kan interviewen, hoe meer op de lijst, hoe beter ;D!
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Oh my, ik vergeet hier ook steeds de nieuwe geïnterviewden te plaatsen haha xD
    Oké, zonet heb ik een nieuw deel gepost, dus ben ik al bezig aan het interview van Glyceris. Wie heeft er vragen voor haar? Stel ze hier maar of stuur de via pb maar door ;)

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Deze keer interview ik niniwa1! Wie een vraag voor haar heeft, mag me dit laten weten ^^.
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    SonOfGondor is de volgende in mijn lijst die ik interview! Wie vragen heeft kan ze hier stellen, mij doorsturen via pb of gewwon via de story stellen.
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Oh dat is echt een leuk idee! Leuk bedacht!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dit topic mag gesloten worden, vragen komen toch bij me terecht ipv hier :)


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}