Well hello *boop boop*,
Ik heb geen idee hoe ik dit moet beginnen om eerlijk te zijn. Ja nou ja, eigenlijk wel. Ik zoek dus specifieke verhalen. Hier volgt een lijstje. Als je verhaal erop lijkt, feel free om erop te reageren.
» Ten eerste een NOT: JB, OD, 5SOS and so on fanfiction. Jullie mogen ze leuk vinden, ik doe dat niet. (:
» 16+, of het nou is voor agressie of andere dergelijke dingen, dat heb ik liever.
» Maybe iets met worstelen? Ik heb nu zo'n half jaar WWE ontdekt and I love it. Als het mogelijk is die characters.
» Een goede "no holds barred" fanfiction over Orange Is The New Black of Game of Thrones.
» Iets met awesome YouTubers zou ook nice zijn. (Maybe dat iemand mijn hello herkent, maybe? Anyone?)
» Horror, maar dan niet de fictieve wezens horror van nu, maar de good old fashioned slasher horror.
» Geen must, maar zou wel fijner zijn: Characters die in hun 20/30 zitten. Liever ouder dan jonger.
I'm sorry dat het zo'n onmogelijke lijst is. Ik weet dat ik moeilijk ben, maar iedereen heeft zo zijn eigen vreemde trekjes, toch?
xox.
I'm your little ray of pitch black.