Sinds wanneer ben ik een figuurtje? En het is niet dat ik voor het slapen m'n computer niet uit doe hoor, maar ik lig uren wakker in bed, komt niet door het apparaat.
Cenation schreef:
Sinds wanneer ben ik een figuurtje? En het is niet dat ik voor het slapen m'n computer niet uit doe hoor, maar ik lig uren wakker in bed, komt niet door het apparaat.
Ik lig vaak genoeg ook lang wakker. Het daarbij op internet plaatsen dat ik niet kan slapen heeft me nog nooit in slaap geholpen :') Mijn slaap gaat voor internet.
Vaak heb ik gewoon m'n lolletje wel als ik hier of op Facebook ofzo zie van die posts "Ik kan niet slapen." Ik vind t altijd wel grappig. En soms vraag ik me dus gewoon af wat ze op internet doen als ze niet kunnen slapen en zeiken dat ze willen slapen? (:
Ik baal dat onze Duits leraar ons vlak voor de vakantie heeft opgezadeld met ontzettend veel leerwerk, met de woorden: 'Ik wil jullie niet doodgooien met huiswerk.'
Te laat
SkywaIker schreef:
Ik baal dat onze Duits leraar ons vlak voor de vakantie heeft opgezadeld met ontzettend veel leerwerk, met de woorden: 'Ik wil jullie niet doodgooien met huiswerk.'
Te laat
Ik baal momenteel.... Eigenlijk baal ik niet. Ik heb het koud maar daar valt vrij weinig aan te doen. Ik heb al een dik vest aan en de kachel staat ook al aan. Maar of ik dit echt balen noem... Nee. :p
[ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 12:00 ]
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Ik baal momenteel.... Eigenlijk baal ik niet. Ik heb het koud maar daar valt vrij weinig aan te doen. Ik heb al een dik vest aan en de kachel staat ook al aan. Maar of ik dit echt balen noem... Nee. :p
Ik kan ook nooit slapen, ook al ben ik doodmoe, ik krijg mijn hersenen nooit stil, ze blijven maar draaien zonder ik het zelf in de hand heb. Echt irritant.
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.