• Als het op cadeautjes aan komt, ben ik doorgaans voor heel goede vrienden, familie,... best creatief. Ik heb echt al een aantal dingen gemaakt waar ik trots op ben en vandaag was het weer zover. Vandaag was ik weer aan het 'knutselen'.

    Mijn broertje is afgelopen dinsdag jarig geweest. Ik zit op kot en zie hem morgenavond pas om hem persoonlijk te feliciteren. Dus dat gaf me wat extra tijd in mijn drukke leventje om een cadeau te vinden. Ik wou eerst drankspelletjes kopen in de Action of iets in de aard, maar die lagen er net deze keer niet. Ik ben op kot dan nog maar eens gaan nadenken en ik kwam toen uit op dit:



    Ik had alle spullen ervoor toevallig op kot liggen en toen was de keuze snel gemaakt. Ik vind het best geinig omdat mijn broertje mij en mijn vriend altijd ligt te treiteren omdat hij zelf niemand kan vinden en omdat hij dan jaloers is dat ik wel vriendjes kan maken. =P
    Dus stiekem een kleine steek naar hem, maar volgens mij vind hij het niet erg want dan heeft hij in case of a miracle toch bescherming. :Y)

    Maken jullie graag cadeautjes of koop je liever iets?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, die is leuk!
    Ik heb vandaag nog een kaars gemaakt en kaarten. Ik maak heel vaak zelf dingen ;3


    26 - 02 - '16

    Haha daar zou je broertje blij mee zijn!
    Ik ben in cadeautjes bedenken nooit creatief!


    'Nobody said it was easy

    Soothsayer schreef:
    Haha, die is leuk!
    Ik heb vandaag nog een kaars gemaakt en kaarten. Ik maak heel vaak zelf dingen ;3

    Hoezo een kaars? Oude restjes bij elkaar gegoten ofzo?
    Yay, nog iemand die graag dingen maakt. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, 'toevallig' zeker.

    Wel leuk bedacht.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Haha, 'toevallig' zeker.

    Wel leuk bedacht.

    Die toevallig is stiekem meer gericht op de kader aangezien ik weinig fotokaders heb en dit was een nieuwe en nog niet in gebruik.
    De rest van het 'knutselmateriaal' heb ik wel standaard, haha. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat een geniaal cadeau! Echt origineel bedacht! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Haha leuk bedacht!
    Ik geef eigenlijk alleen cadeaus aan vrienden. Dan maak ik er meestal een surprise omheen.


    I solemly swear that I am up to no good

    Haha, die is wel goed! Ik hoop dat hij het leuk gaat vinden. Overigens hoop ik niet dat ik in de toekomst niet thuis kan zijn als een van mijn familieleden verjaart.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Die is echt leuk!

    Uh, mijn moeder is over een paar weken jarig, ik heb alvast pannenonderzetters in stukjes gesneden en geschilderd zodat het watermeloenpartjes zijn. Als je er drie bij elkaar legt, kun je er een pan op zetten, op 1tje kun je gewoon een theeglas ofzo zetten. Heb er ook een bijpassend tasje voor genaaid (mijn eerste naaiproject, yaay)

    Vorige week heb ik ook superleuke stof en biasband gekocht op de markt (die man achter de kraam keek me aan van "Wat bedoel je nou?", weet ik veel dat je het uitspreekt als biejeeband en niet als biejasband) en ik wil een schort voor mijn moeder gaan naaien, heb er ook een patroon voor gevonden enzo, maar ik krijg het onderste rolletje in mijn naaimachine niet meer vast en aan het draaien, volgens mij heb ik hem kapot gemaakt ofzo :/ Ik ben geen naaimachinewonder.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Die is echt leuk!

    Uh, mijn moeder is over een paar weken jarig, ik heb alvast pannenonderzetters in stukjes gesneden en geschilderd zodat het watermeloenpartjes zijn. Als je er drie bij elkaar legt, kun je er een pan op zetten, op 1tje kun je gewoon een theeglas ofzo zetten. Heb er ook een bijpassend tasje voor genaaid (mijn eerste naaiproject, yaay)

    Vorige week heb ik ook superleuke stof en biasband gekocht op de markt (die man achter de kraam keek me aan van "Wat bedoel je nou?", weet ik veel dat je het uitspreekt als biejeeband en niet als biejasband) en ik wil een schort voor mijn moeder gaan naaien, heb er ook een patroon voor gevonden enzo, maar ik krijg het onderste rolletje in mijn naaimachine niet meer vast en aan het draaien, volgens mij heb ik hem kapot gemaakt ofzo :/ Ik ben geen naaimachinewonder.

    Oh, die pannenonderzetter/theeonderzetter wil ik wel eens zien!

    Whauw, ik kan niet naaien of stikken. Maar ik wens je veel succes bij het maken van je naaiprojecten!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, wat leuk!
    En ook heel origineel!

    Scandal schreef:
    (...)
    Oh, die pannenonderzetter/theeonderzetter wil ik wel eens zien!

    Whauw, ik kan niet naaien of stikken. Maar ik wens je veel succes bij het maken van je naaiprojecten!


    Ik kan dus ook niet echt naaien. Joepie haha. En er is niemand bij wie ik hulp kan inschakelen. Hmm, misschien wel even mijn moeder vragen of ze weet hoe ik de onderkant weer goed kan krijgen, en dan moet ik het verder maar zelf uitzoeken :P

    Hier een foto van de pannenonderzetter ding:



    Ik weet alleen niet of ik het hier al geseald had met mod podge of nog niet. Maar het is de enige eindresultaatfoto die ik kon vinden haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Ik kan dus ook niet echt naaien. Joepie haha. En er is niemand bij wie ik hulp kan inschakelen. Hmm, misschien wel even mijn moeder vragen of ze weet hoe ik de onderkant weer goed kan krijgen, en dan moet ik het verder maar zelf uitzoeken :P

    Hier een foto van de pannenonderzetter ding:



    Ik weet alleen niet of ik het hier al geseald had met mod podge of nog niet. Maar het is de enige eindresultaatfoto die ik kon vinden haha.

    Waar heb je jouw mod podge vandaan gehaald, als ik vragen mag?

    Ik vind dat het resultaat er mag wezen!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 22:26 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ziet er grappig uit, haha! Ik hou meer van uitjes als cadeautjes.


    Pretty is just a pretty word.

    hahaha geweldig!!!