Ik word er helemaal ziek van. Al die 5 Seconds Of Summer, One Direction en al die shitty verhalen over depressie. Dan kunnen die meisjes van 14 of 15 die allemaal zeggen dat "ze zich hebben gesneden" en "in een depressie zitten", maar dan liegen ze. In die verhalen versterken ze het. "Oh ik ben depressief dus ik snijd mezelf maar, ik word gepest dus ik wil maar zelfmoord plegen", ja fuck dat. Als je gepest wordt durf je heus niet zomaar zelfmoord te plegen. Als je depressief bent ga je jezelf heus niet zomaar snijden. En als dan poef, Harry fucking Styles komt en zegt dat ze moeten stoppen dan doen ze het zomaar. Het duurt maanden voordat je helemaal clean bent, en in een depressie kan je best vrolijk zijn. Het shittige is dat je gewoon niet meer weet wat je moet doen, en geloof me, je start heus niet zomaar een relatie met een beroemdheid. "Oh die fans van hem gaan op me haten dus ik snijd mezelf maar". Kijk eens rond. Denk je nou echt dat de vrouwen of vriendinnen van bandleden zich allemaal snijden? Wel, mooi niet. Ik heb het even helemaal gehad, sorry.
Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.