• ik heb dus al bijna 1 en een halve maand met mijn vriend. En laatst dit weekend was ik naar hem toegegaan en hij maakte me dus echt opgewonden >.< maar ik heb een promiss ring [ik mag geen sex hebben tot ik ben getrouwd] doorvoor is die ring zegmaar, maarik hou van hem hoe moet ik het tegen hem zeggen |=

    -xxx-

    Ik denk gewoon recht voor z'n raap eerlijk zijn. Het is tenslotte je vriend, daarmee moet je wel open kaart kunnen spelen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat je eigenlijk gewoon eerlijk tegen hem zult moeten zijn...
    Als je dan toch sex met hem hebt, dan verbreek je eigenlijk die 'beloofte' van die ring, en als je het hem niet zegt, zal hij vast denken dat er iets mis is ofzo .... :/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nu gaat iedereen zeggen; gewoon eerlijk zeggen, maar ik zou het niet weten, dat lijkt me egt moeilijk om dat zow lkkr eerlijk te zeggen!


    when words fail, music speaks.

    nu gaat iedereen zeggen; gewoon eerlijk zeggen, maar ik zou het niet weten, dat lijkt me egt moeilijk om dat zow lkkr eerlijk te zeggen!



    Ja idd


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Als die u echt graag ziet zal hij het wel begrijpen.

    Als die u echt graag ziet zal hij het wel begrijpen.


    dat hoop ik

    <3

    nu gaat iedereen zeggen; gewoon eerlijk zeggen, maar ik zou het niet weten, dat lijkt me egt moeilijk om dat zow lkkr eerlijk te zeggen!



    ja daar ben ik het met je eens, ik bedoel ookal had ik die ring niet, dan deed ik het NOG niet, want maagdelijkheid is belangrijk, want..je bent het maar één keer,

    Kan je niet gewoon die ring laten zien? Dan hoef je het eigenlijk niet echt te zeggen...


    Your make-up is terrible

    Kan je niet gewoon die ring laten zien? Dan hoef je het eigenlijk niet echt te zeggen...


    dan moet ik het nog uitleggen,
    want hij denkt dat het gewoon een ringetje is.

    Eh, het uitleggen?


    Life is hard and then we die

    Eh, het uitleggen?


    dat durf ik dus niet en een sms vind ik dus té laf, maar ik denk hem zo even te gaan bezoeken en als hij het weer doet gewoon moet verzamelen,

    Anders kun je een brief schrijven, vind ik nog de makkelijkste manier.

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)

    dat durf ik dus niet en een sms vind ik dus té laf, maar ik denk hem zo even te gaan bezoeken en als hij het weer doet gewoon moet verzamelen,
    Als hij echt van je houd accepteert hij dat wel denk ik.. naja.. denk ik ja. Ik weet het niet eigenlijk. Ik bedoel, je bent nog lang niet toe aan trouwen. En jongens die willen nou eenmaal meer. Ik bedoel, als jij je er prettig bij voelt, waarom zou je het dan niet doen =']? Ja sorry, erg oppervlakkig weer van me..


    Life is hard and then we die

    Anders kun je een brief schrijven, vind ik nog de makkelijkste manier.


    Zou ik ook doen (:
    Toen ik problemen had met mn ouders deed ik dat ook en het heeft wel geholpen..

    Nouja, veel succes meid!

    X


    Let's do this poo