• In een kostschool in Schotland zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel het Verenigd Koninkrijk in gevaar brengt. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes:
    - Alaska Lucy Santenera Cicatrix - Hyrdokinese
    - Jacelynn Piper McLean- Cicatrix - Electrokinese
    - Amanda Loréena Scott - Netzwerk - Temporale Stasis
    - May Autumn Johnson - TheHorcrux - Shapeshifting
    - Lucie Deline Vals - Allirian - Gave van flexibiliteit
    - Ryann Lucille Phellon - Cogitationes - Aerokinese
    - Brooke Penelope McCarthy - Luke_Pinguin - Supersnelheid
    - Arelia Constance Romanoff - Deveraux - Geokinesis
    - Blaise Raphaëlla Maison - Aequor - Levitatie


    Jongens:
    - James Robert McMahon - Luke_Pinguin - Telekinese
    - Riley Luke McMahon - Luke_Pinguin - Pyrokinese
    - Daniel Elijah Strickland - Amourable - Psychometrie
    - Teamin Sangue - TheHorcux - Kracht om een valse herinnering te plaatsen.
    - Nikolai Dimitri Croshnov - Netzwerk - Shieldpower
    - Shaun Ivorey Fassbender - Lensherr - Controle over metalen
    - Jason Thomas Chase - Cicatrix - Genezing
    - Pete Jace McBready - TheHorcux - Inmaterialiteit


    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je een ander geen pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!

    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin en Cicatrix!
    - En de belangrijkste regel: Have fun!

    Het Begin:

    Het is donderdag ochtend, negen uur. Iedereen is al wakker of wordt net wakker en snelt zich naar de kantine om te ontbijten. Er is een lopend buffet met van alles om te eten en te drinken. De lessen zullen om tien uur beginnen.

    Welke les heeft welk jaar om 1O.OO:
    De eerste jaar hebben om 1O.OO eerst Engels.
    De tweede jaars hebben om dat tijdstip Gym.
    De derde jaars hebben om die zelfde tijd Biologie.
    De vierde jaars zullen beginnen met Kracht controle
    Vijfde jaars zullen starten met Frans.
    Zesde jaars met Geschiedenis.


    Kamerindelingen:

    Meisjes:
    Kamer 3A: Amanda Scott & Brooke McCarthy
    Kamer 3B: Blaise Maison & May Johnson & Arelia Romanoff
    Kamer 3C: Jacelynn McLean & Lucie Vals
    Kamer 3D: Alaska Santenera & Ryann Phellon

    Jongens:
    Kamer 2A: James McMahon & Daniel Strickland
    Kamer 2B: Pete McBready & Shaun Fassbender
    Kamer 2C: Nikolai Croshnov & Riley McMahon
    Kamer 2D: Jason Chase & Teamin Sangues

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 11:28 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Amanda `Ame` Loréena Scott.
    ` The secret of change is to focus all of your energy, not on fighting the old, but on building the new.



    Ik gaf een beetje fooi aan de taxichauffeur en stapte, met de oude rugzak in mijn handen, de taxi uit. Een reusachtig gebouw liet mijn mond wat open vallen. Hoeveel kinderen zaten hier niet op deze school ? Ik stapte van mijn ene been, op m`n andere. Mijn tanden boorden zich in mijn onderlip en ik kon mijn ogen niet van het gebouw af laten. Ik moest eerlijk bekennen, dat dit gebouw veel mooier is dan mijn oude school. Een zachte zucht verliet mijn lippen. Ik schudde mijn hoofd eventjes, waardoor een paar losse krullen in mijn gezicht vielen. Ik haalde ze met een driftig gebaar uit mijn gezicht en liep richting het gebouw.
    De angst liep over mijn hele lichaam, wat me nog nerveuzer liet worden - dan dat ik al was. Ik plukte nerveus aan een los draadje van mijn grote trui. Ik liep de grote trappen op, richting het gebouw. Ik haalde mijn trillende hand even door mijn roodbruine plukken. Ik duwde de deur met moeilijkheid open en stapte het gebouw in. Het was nog niet druk, gelukkig. Ik liep door de lange gang en liet me op een trap zakken. Ik opende mijn rugzak en pakte er een boek uit. Ik sloeg hem open en keek nog een keer om me heen. Dit zou echt een moeilijk schooljaar worden.. Ik beet op mijn onderlip en staarde weer naar mijn boek, dat veel waziger leek.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 11:34 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    [MT]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    May Autumn Johnson
    Met een diepe zucht gooi ik mijn benen over de rand van het bed. Het vrolijke gespin van Chesire klinkt vanaf het voeteneind van mijn bed en ik geef de rode kat een aai over zijn hoofd, wat zorgt dat hij alleen maar luider gaat spinnen. Ik sta op van mijn bed en loop naar mijn kledingkast. Blaise en Arelia liggen beiden nog te slapen dus ik kleed me zachtjes om in een makkelijke outfit. Ik ga voor de spiegel staan en doe wat mascara op en wat oogpotlood in mijn buitendste ooghoeken. Als ik klaar ben doe ik de deur van onze kamer open en loop naar buiten waarna ik het zachtjes achter me dicht doe. Chesire had nog geen zin om wakker te worden dus die is niet mee gekomen, gelukkig voor zo'n beetje iedereen in de school die niet weet hoe zijn of haar veters gestrikt moeten worden.

    Met de kenmerkende lach op mijn gezicht loop ik door de gangen, op weg naar de kantine. Mijn maag knort en ik heb honger dus dat komt goed uit. Eenmaal in de kantine zie ik dat er maar een paar leerlingen wakker zijn, ik ben altijd al zo'n vroege vogel vergeleken met de rest van de school..
    Rustig loop ik naar de balie waar ik een dienblad pak en er een kom op zet, deze vul ik met melk en daarna doe ik er chocolade cornflakes in. Mijn gebruikelijke ontbijt. Ik kijk wat om me heen terwijl ik wat cornflakes in mijn mond stop en begin te kauwen. Langzaam aan begin ik me nu echt een loner te voelen... vreselijk dat. Hoe houden mensen het vol om dag in dag uit in hun eentje te zitten? Het zal wel een kwestie van wennen zijn ofzo... Nu maar hopen dat ik snel niet meer alleen moet zitten, want dit is gewoon vreselijk.


    Little do you know

    [Yeah! Mijn Lovely Topics :3]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    † Alaska Santenera † Hydrokinese †

    Met een zucht sloeg ze de dekens van zich af en sprong ze op. Kort wierp ze een blik op Ryann, waarna ze besloot dat ze beter als eerste zich naar de badkamer kon snellen. Aangezien zij er toch wel wat langer de tijd nodig had om zich klaar te maken. Snel greep ze een stapeltje kleding en liep ze de badkamer in. Waar ze zich omkleedde. En vervolgens haar haren borstelde, om die daarna losjes over haar schouders te laten. Alaska greep haar mascara een deed dit op, om na dit haar tanden te poetsen. En ondertussen wat met het water te kloten wat uit de kraan stroomde. Na haar tanden gepoetst te hebben liep ze weer naar haar kamer en deed ze een paar sokken aan, waarna ze grijze All Stars aan deed. Snel maakte ze haar bed op en snelde ze zich naar de kantine. Waar ze een broodje en een glas jus 'd orange pakte en ergens ging zitten. Haar blik liet ze langzaam door de kantine glijden en ze zuchtte.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 16:58 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [MT]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Daniel Elijah Strickland
    Mijn benen gooide ik moeiteloos over de lage bedrand. Het kleine beetje licht dat door het raam naar binnen piekte gaf aan dat het nog vroeg was. Terwijl ik vermoeid met mijn handen mijn haar fatsoeneerde begonnen mijn ogen langzaam aan het licht te wennen. James lag nog heerlijk te slapen en ik liep zo stil mogelijk naar de badkamer om dat ook zo te houden. Ik zuchtte toen ik mezelf in de spiegel bekeek. Ik was zeker geen ochtend mens en de gedachte aan nog een volle lesdag op de planning deed me zuchten. Nadat ik een korte maar verfrissende douche had genomen hulde ik mezelf snel in een lichte spijkerbroek met een makkelijk en simpel T-shirt erboven. De hal naar de ontbijtzaal was nog behoorlijk leeg en dat gold ook voor de eetzaal zelf. Enkele leerlingen hadden zichzelf al aan hun 'vaste tafels' geplaatst en wachtte nu op hun medeleerlingen. Op mijn ontbijtbord lag een halfdoorbakken ei met peper en zout geserveerd op een witte boterham. Ik vond mijn weg naar een van de tafels. "Goedemorgen." Zei ik vriendelijk terwijl ik plaatsnaam.

    [Iemand in voor een gezellig ontbijt met Daniel]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Mt


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Nikolai 'Niko' Dimitri Croshnov.
    ' Every day, the same routine. I like it. '

    Met een geïrriteerde zucht sloeg ik de dekens van me af. Ik stapte uit het bed en begon mijn dagelijkse routine. Ik speurde in de kast naar kleding af en koos een blauwe blazer, een lichtblauwe blouse, een jeans en een paar donkerblauwe sneakers uit. Ik keek zorgvuldig na, of alles bij elkaar paste. Ik knikte tevreden en liep naar de badkamer. Ik was algauw omgekleed en bekeek mezelf in de spiegel. Wallen waren onder m'n ogen te zien en de blik in mijn ogen werd daardoor killer. Meiden hebben foundation. En wat hebben wij? Niks. Ik gromde en haalde even een hand door mijn donkerbruine kuif. Ik smeerde er wat gel in, zodat het er goed uitzag. Ik pakte m'n parfum en spoot een beetje van het Armani geurtje op.
    Toen ik uit de badkamer kwam, zag ik Riley nog telkens slapen. Slaapkop. Ik vervolgde mijn weg naar de kantine en zag het bekende gezicht van mijn nicht. " Alaska! " Ik liep met een korte zwaai naar haar toe en liet me zonder te vragen, op de bank tegenover haar zakken.


    Nikolai de ijdeltuit. x)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 19:01 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Brooke Penelope McCarthy || Supersnelheid



    Langzaam open ik mijn ogen waarna ik het dekbed over mijn hoofd heen trek. Ik zucht en gooi de dekens naar het voeteneind van het bed waarna ik opsta en bijna struikel over mijn eigen schoenen. Ik deed de kast met een luid gekraak open, mijn kamergenoot is nieuw en ze was niet op deze kamer dus mocht ik zoveel geluid maken als ik wil. Ik gooi wat kleding op mijn bed en doe het aan terwijl ik naar de badkamer loop. Ik wrijf in mijn ogen terwijl ik geïrriteerd naar mezelf in de spiegel staar. Ik doe snel wat mascara en oogpotlood op, daarna borstel ik mijn haren grondig en vlecht het dan in zodat het in een lange vlecht op 1 van mijn schouders valt. Ik keek om me heen of ik mijn oorbellen zag maar ik ben altijd al iemand geweest die alles laat slingeren zodat ze het niet meer terug vindt. Ik haal mijn schouders op en been de badkamer uit terwijl mijn blik is gevestigd op het lege bed naast me. Eerlijk gezegd vond ik het nooit leuk om alleen te slapen, het was zo saai, mijn kamergenote komt vandaag en daar ben ik dan wel weer blij mee. Ik trek mijn sneakers aan en dan wandel ik door de gangen naar de kantine. Als ik aankom zie ik sommige leerlingen al zitten, ik kijk naar de tafels en zie Daniel zitten. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en haal snel wat eten op. Als ik dienblad met wat eten en een flesje appelsap in mijn handen heb loop ik naar de tafel waar Daniel aan zit. ''Heey, lekker geslapen?'' Vraag ik enthousiast waarna ik naast hem ga zitten.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 20:32 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Teamin Sangue
    Het is negen uur 's ochtends en mijn wekker gaat tekeer. Een geïrriteerde zucht rolt over mijn lippen terwijl ik het kussen over mijn oren trek en de wekker van het nachtkastje duw, maar het blijft gewoon door piepen. Zacht gevloek klinkt vanuit mijn mond en ik stap uit het bed om vervolgens de stekker uit het stopcontact te trekken. Met mijn ochtendhumeur loop ik naar de stoel waar ik mijn kleding heb klaar gelegd. Een simpele jeans met een shirt. Dan ga ik voor de spiegel in e badkamer staan en haal simpel een hand door mijn haren. Als ik dan klaar ben loop ik de kamer uit waarna ik de dur me een klap dichtgooi, hoene dat het Jason wekt, sinds mjn wekker het niet deed.

    Ik loop op normaal tempo richting de kantine, eenmaal daar zie ik een aantal leerlingen al zitten. Waaronder iemand uit mijn vriendengroep: Alaska. Het meisje met de gave om met water te spelen. Ik grinnik en pak een dienblad met een broodje en wat drinken waarna ik richting Alaska loop. Nikolai is er inmiddels ook bij komen zitten zo te zien. Eenmaal bij de tafel ga ik naast Alaska zitten.
    "Morgen" breng ik dan simpel uit.


    [Daniël kan wel bij May zijn gaan zitten?]
    Nvm :')

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 16:54 ]


    Little do you know

    Shaun Ivorey Fassbender || Controle over metalen



    De wekker ging, en direct schoot ik overeind, om vervolgens de wekker een ram te geven. Zonder op mijn kamergenoot te letten sloeg ik de dekens van me af om vervolgens op te staan en me aan te kleden. Uiteindelijk liep ik met een donkergroene blouse, wit shirt, zwarte jeans en mijn combatboots terug naar mijn bed en dropte er alles. Ik spoot wat deodorant op en trok mijn kleren aan. Pete lag nog te slapen, maar zonder te aarzelen trok ik de gordijnen open, om vervolgens mijn oordopjes te pakken. Ik liep onze kamer uit, en terwijl ik richting de kantine liep, plugde ik mijn oordopjes in in mijn telefoon.
    Ik zette mijn Breaking Benjamin playlist op, en gelijk denderde So Cold door mijn oren heen. Ik stopte mijn mobiel weer terug in mijn broekzak en nadat ik eten had gepakt, ging ik aan een van de tafels zitten terwijl ik langzaam mensen binnen zag druppelen.


    [Iemand een gesprek met Shaun?]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 17:00 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mt, ik zal zo schrijven, eerst hw..


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Blaise Raphaëlla Maison

    "Trust is like paper. Once it's crumbled, it can't be perfect again."




    Chagrijnig open ik mijn ogen. Ik had zó geen zin om wakker te worden. Ik sla kwaad op de wekker naast mijn bed, die me uit mijn zachte slaapje heeft gewekt. Ik draai me om en sla de dekens van me af, waarna ik rechtop ga zitten aan de rand van mijn bed. Ik wrijf even in mijn ogen, zo te zien was mijn kamergenote May al naar de kantine was gegaan, maar Arelia lag nog te slapen.
    Ik stapte zachtjes mijn bed uit, en vrijwel meteen werd ik aangevlogen door Valley. "Shhttt Val, Arelia slaapt nog." Ik streelde het witte kopje van de tortelduif en zette haar even op mijn nachtkastje, zodat ik de gelegenheid had om me om te kleden.
    Ik opende mijn kastdeur en haalde er een een lichtblauwe sweater met capuchon, een jeans met kettingen en mijn blauwe Vans uit. Al snel was ik in mijn kleding geglipt, waarna ik naar de kleine badkamer liep die aan onze kamer was aangesloten. Ik pakte mijn borstel uit de lade onder de wasbak en borstelde mijn haren goed door, waarna ik een elastiek pakte en mijn haren in een paardenstaart deed.
    Ook pakte ik een flesje mascara uit dezelfde lade en deed er een beetje van op mijn wimpers. Ik stopte mijn borstel en het flesje mascara terug in de lade en deed hem weer dicht, waarna ik de badkamer uitliep. Ik floot zachtjes naar Valley, waarna ze op mijn schouder kwam zitten. Zachtjes opende ik de kamerdeur en liep naar buiten, waarna ik de deur zachtjes achter me sloot.
    Ik kon het niet laten, dus binnen een seconde zweefde ik een paar centimeter boven de grond. Ik liep op - "op de lucht" - de trap af, en zweefde ook lopend naar de kantine. Het eten zag er verukkelijk uit, en ik kon dan ook niet wachten om mijn tanden erin te zetten.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    † Alaska Santenera † Hydrokinese †
    † No matter how you feel; Get up, dress up, show up en never give up. †

    Zodra ze haar naam hoorde keek ze op. Een kleine glimlach sierde haar lippen zodra haar neef tegenover d'r kwam zitten. ''Goedemorgen, Niko.'' zei ze, nog altijd licht glimlachend. ''Goed geslapen?'' Ze nam een slok van haar drinken en keek de kantine weer rond. Waarna al snel iemand naast haar kwam zitten. Ze keek naast zich en zag Teamin zitten. ''Morgen.'' hoorde ze hem zeggen. ''Goeiemorgen, en heb jij goed geslapen?'' vroeg ze hem en vervolgens nam ze een hap van haar broodje. Die ze vervolgens weer op het bordje legde. Na dit haalde Alaska een hand door haar lichtbruine lokken en zuchtte zachtjes. Zelf was ze dood moe, want ze had redelijk slecht geslapen. Nou ja, slecht niet kort. Wat wilde ze ook als ze tot een uur of één s' nachts bleef zwemmen in het binnenzwembad van de school.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 17:49 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded