Soo, hi. I have a little problem ):
Duuus, ik ben de laatste tijd heel close me een jongen die ik nu wel even Jason noem. Maar ik wil hem eerst beter leren kennen enzoo, je weet wel wat ik bedoel Maar het is dus de ex vriend van een goede vriendin van me die ik nu wel even Emma noem. en nou, dat is wel al van in juni geleden & ze hebben erna niet meer gepraat. Dus ik dacht dat ze er echt wel over was enzo, want ik weet dat ze vorige maand nog gevoelens voor een of andere gast had die ik niet echt ken. Maar ik was dus een paar dagen geleden met haar aan praten toen ze toevallig Jason noemde in ons gesprek. En ik heb toen niet gezegd dat ik al close enzo met hem was geworden dus dat was nogal awkward voor mij ;x Maar ik zag ze vandaag dus op school en ik wou ff eerlijk tegen haar zijn want ik kan er echt niet tegen als ik ruzie met een close vriendin krijg, dus ik dacht: 'Ik zeg het nu gewoon ff eerlijk'
Dus dat deed ik .-.
Ze was niet echt kwaad maar nouja, kortaf. Ze zei gewoon; 'Je hebt het maar beter niet over hem in mijn buurt.' en toen liep ze weg. Dus ik was echt fk bang dat ze kwaad was enzo. en omgg :c
Ik heb daarna nog even met haar zitten smsen, ik zal dat ff hier typen lalalala
&Ja okee, dat was moeilijk okee. Ik weet echt niet wat ik voor die voel enzo. omg. :c
En noujaa, het is altijd vriendschap boven liefde enzoo, maar ik weet echt niet wat te doen want ze zegt da ze nie kwaad is, ma ik weet dat ze gewoon liegt en eig echt wel kwaad is...
heeelp. Ik weet echt niet wat ik moet doeeeen. :cc
Als je tot hier hebt gelezen, Woow Thankyou very much <3
xVale :33
made a list of my regrets and you were the first, love