• Bronnen:http://mobiel.nu.nl/entertainment/3901802/mortal-instruments-wordt-tv-serie.html
    http://m.hollywoodreporter.com/entry/view/id/742538

    Toen ik dit zg was ik echt meteen superblij. Het klopt inderdaad dat er redelijk wat dingen niet in de film terugkwamen. Het idee van een serie is super! Als de cast goed is en ze het niet verprutsen komt het denkelijk helemaal goed. Nu maar hopen dat het wel in NL uitgezonden wordt..

    Wat vinden jullie hiervan?


    take me back to the basics and the simple life

    Mmmeh, ik ben niet echt van de series. Had liever een vervolgfilm gehad ;].


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Mmmeh, ik ben niet echt van de series. Had liever een vervolgfilm gehad ;].


    Ik ben zelf ook minder van series maar een vervolgfilm had me noet zo super geleken omdat er grote kans is op een andere cast en als het wel dezelfde cast wa gebleven leek Clary niet echt meer zestien

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 8:52 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik had toch liever een vervolgfilm gehad.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bah. Meestal worden bij de series het verhaal helemaal veranderd. Kijk alleen maar naar Under The Dome en The Vampire Dairies. Die kloppen totaal niet met de boeken.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 10:31 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vind ik een beetje jammer dit. Ik volg al heel wat series en ben nu al in de war etc.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vreselijk!
    Ik vond Lily, Jemima, Kevin, Jamie etc. allemaal zo goed bij het karakter passen. Ze speelden hun goed.
    Waarschijnlijk komt alles wat er in de boeken voorkomt er wél in voor, maar dan niet zoals het er staat.
    Ik had toch liever dan nog één vervolg film gehad en misschien dan geen derde, vierde, vijfde en zesde.
    Toch ga ik de eerste paar afleveringen volgen -mijn part via internet- en dan zal ik pas echt gaan oordelen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ben bang dta ze het gaan verpesten tbh


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben benieuwd, aangezien ik de film drie keer niks vond. Eens kijken of ze nu een goede Jace kunnen vinden na Jamie, haha. Ik denk het niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben benieuwd, aangezien ik de film drie keer niks vond. Eens kijken of ze nu een goede Jace kunnen vinden na Jamie, haha. Ik denk het niet.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    De cast kan voor mij moeilijk slechter worden dan hij al was, dus wat dat betreft ben ik allang bij dat er een andere komt :W

    Zolang ze trouw blijven aan de boeken, lijkt het me interessant. Maar dat gebeurt zelden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind series op zich wel leuk, maar helaas veranderen ze het echt heel erg veel (Vampire Diaries, hoewel ik die serie leuker vond) dus ik weet niet wat ik ervan moet denken. Maar ik ben blij dat ze het überhaupt nog gaan verfilmen/verserien of wat dan ook.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Inquisitor schreef:
    De cast kan voor mij moeilijk slechter worden dan hij al was, dus wat dat betreft ben ik allang bij dat er een andere komt :W

    Zolang ze trouw blijven aan de boeken, lijkt het me interessant. Maar dat gebeurt zelden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ken ze niet, haha. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hmmm. Geen idee wat ik hiervan moet vinden, eigenlijk. Ik snap dat mensen hier blij mee kunnen zijn als ze van het verhaal houden en dat is op zich leuk, maar ik vond de boeken persoonlijk heel slecht geschreven, de film was niet veel beter en Cassandra Clare zelf schijnt een vreselijk mens te zijn, dus ik gun haar het succes sowieso niet echt. Ik ben erg benieuwd hoe dit uitpakt. :')
    Ik zou er wel heel erg voor zijn als dit het begin is van een nieuwe trend waarin boeken in series worden omgezet, trouwens. Films zijn gaaf, maar er moet dan toch altijd een hoop uit het verhaal worden weggelaten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Hmmm. Geen idee wat ik hiervan moet vinden, eigenlijk. Ik snap dat mensen hier blij mee kunnen zijn als ze van het verhaal houden en dat is op zich leuk, maar ik vond de boeken persoonlijk heel slecht geschreven, de film was niet veel beter en Cassandra Clare zelf schijnt een vreselijk mens te zijn, dus ik gun haar het succes sowieso niet echt. Ik ben erg benieuwd hoe dit uitpakt. :')
    Ik zou er wel heel erg voor zijn als dit het begin is van een nieuwe trend waarin boeken in series worden omgezet, trouwens. Films zijn gaaf, maar er moet dan toch altijd een hoop uit het verhaal worden weggelaten.


    Dit. Ik ben niet eens verder gekomen dan de eerste tien pagina's. Het was totaal niet mijn ding. (:
    Ik zal de serie dan ook niet gaan kijken denk ik. lol.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!