• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Schreave • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier mét alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Soothsayer • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Ventus • Rani • ~~~ • 19 •


    Song of the night: All About That Bass |•| Meghan Trainor.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 16:38 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    RayLaVie schreef:
    ja, kan als racisme overkomen, maar dan vind ik persoonlijk chocola racistischer, want, afgezien van dat het bruin is (oei oei), wordt het ook nog eens op grote schaal door allerlei landen verhandeld. Als dat niet refereert naar slavenhandel...
    En als je je daar niet in kan vinden, kun je het altijd nog puur racisme vinden dat veel mensen witte chocola lekkerder vinden dan puur.
    Ik wil maar zeggen...

    Inderdaad. Ze zeggen wel dat zwarte piet rasistisch is, maar dan zijn zo veel andere dingen ook rasistisch. Ik vind 'blanke vla' een goed voorbeeld. Moet ik me nu beledigd voelen? :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik kom zo denk ik ook op TC.

    Ja, daar heb je gelijk in, Sam. Ik vind het allemaal maar vervelend gezeur.

    Glade schreef:
    Ik heb net een nieuwe gitaar besteld. <3 Als het goed is, is hij morgen al binnen, terwijl ik op school zit.


    Argh, dan zit je daar in ongeduld.

    @Aline Heb ik ook.:W

    Eigenlijk, als je er dieper op in gaat is alles racistisch.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oh en Mir, dat is trouwens heel cool. Wat voor gitaar? Heb je een foto? ^^

    Ik kan nu de G, A, B en C tokkelen ^-^ Ga straks of morgen de D leren :Y)

    Het vervelende is nou juist dat er met deze discussie juist een veel grotere kloof tussen blanken en "gekleurden" ('neger' mag ook al niet meer) komt... en dat lijkt me nu juist een beetje het tegenovergestelde van wat we proberen te bereiken :')


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Argh, dan zit je daar in ongeduld.

    @Aline Heb ik ook.:W

    Eigenlijk, als je er dieper op in gaat is alles racistisch.

    Inderdaad. D: Ook nog een lange dag, tot 15:50. :/


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Argh, dan zit je daar in ongeduld.

    @Aline Heb ik ook.:W

    Eigenlijk, als je er dieper op in gaat is alles racistisch.


    Ja, inderdaad. Maar dan vinden mensen ons weer zeuren omdat wij dat vinden, maar dat is gewoon zo. Ik bedoel, ik heb elke dag bruine laarzen aan, of zwarte gympen, idk. Dat betekent dus dat ik op de donkeren loop? Daar kan je ook wel wat van maken, denk ik dan :')

    RayLaVie schreef:
    Het vervelende is nou juist dat er met deze discussie juist een veel grotere kloof tussen blanken en "gekleurden" ('neger' mag ook al niet meer) komt... en dat lijkt me nu juist een beetje het tegenovergestelde van wat we proberen te bereiken :')


    Mee eens.
    Nou vind ik neger sowieso niet echt een acceptabel woord. Door velen wordt het gewoon gebruikt omdat ze niet weten hoe ze het anders moeten zeggen, maar het was altijd denigrerend gebruikt.

    Glade schreef:
    Ik heb net een nieuwe gitaar besteld. <3 Als het goed is, is hij morgen al binnen, terwijl ik op school zit.


    Oeh leuk <3


    wat was dit ookalweer

    Zijn er al mensen TC?

    RayLaVie schreef:
    Het vervelende is nou juist dat er met deze discussie juist een veel grotere kloof tussen blanken en "gekleurden" ('neger' mag ook al niet meer) komt... en dat lijkt me nu juist een beetje het tegenovergestelde van wat we proberen te bereiken :')


    Logica moet de mens nog uitvinden.

    @Miriam
    sterkte!

    @ Aline Geloof me, het enige wat ik bij dit alles denk is 'zucht-,-'' '


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ansolo schreef:
    Oh en Mir, dat is trouwens heel cool. Wat voor gitaar? Heb je een foto? ^^

    Ik kan nu de G, A, B en C tokkelen ^-^ Ga straks of morgen de D leren :Y)


    Semi-akoestische western. c: (Voor als je het niet weet, dat is een akoestische die ook elektrisch kan. Western betekent eigenlijk dat hij stalen snaren heeft, van die dunne.)



    En nice! ^^ Goed bezig, hehe.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 18:58 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ansolo schreef:
    Zijn er al mensen TC?


    Ik en Sam.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Oeh leuk <3

    Jaaa!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    ik vind dat we neger gewoon zouden moeten mogen gebruiken. Hoe moet je het anders noemen? kleurlingen? getinten? gekleurden? dat vind ik eigenlijk een stuk erger klinken.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.