Ryouta schreef:
voor MEP en AMV is een laptop niet erg geschikt. Ik spreek uit eigen ervaring. Ik zou als je de kans heb het op een computer doen als je echt met effecten gaat bezighouden. En niet de simpele overlappingen en tekst effecten. Natuurlijk weet ik niet of je je echt bezighoudt met de masking en 'F'. Maar aangezien ik las dat je net begonnen bent met het lijkt mij het dat je nog niet aan de kawaii en serieuze bewerkingen bezig bent. Het spijt mij als ik compleet fout zit maar iedereen die zoals mij aan video bewerking doet begon met overlappen. En heeft in het begin niet gelijk aan masking gezeten -nou ja ik begon gelijk met masking toen ik overstapte naar sony vegas, maar ik intreseerde mij er al langer in- Maar het moet volgens mij liggen aan je laptop om terug te komen. Alsnog het kan zijn dat als je wil blijven bewerken op je laptop zou ik overstappen naar een lagere sony vegas. 7 & 8 zijn nog aardig geliefd onder laptop bewerkers ondanks je als je een nieuwere laptop heb 9 & 10 ook eerst kan proberen. Maar nu ik er over nadenk kan het ook liggen aan je download maar die zou foutloos moeten zijn.
Alsnog heb veel plezier met bewerken! Ik wil dolgraag een keer een aantal AMV's van je zien (:
Heheh het stelt inderdaad nog niet zoveel voor hoor, ben nog een beetje aan het puzzelen. Ik had wel al wat effecten en overlays gedownload, maar vooral van de overlays wordt de preview al heel laggy, dus ik hou het simpel. Maar ja, als mijn laptop dit al niet aankan...
Ik probeer mijn vader over te halen een nieuwe, goede gezamenlijke pc te kopen. Hij zit zelf in de IT en snapt mijn struggle wel :p. Het zal dus wel even duren voordat ik iets upload vrees ik... Maar als je jouw YT kanaal post neem ik zeker een kijkje ^^.
i put the fun in funeral