• Okee ik kon het me bijna niet voorstellen, maar er is dus nog géén topic over de fantastisch-geweldige serie Friends... En gezien er 7 pagina's aan topics zijn in dit subforum, heb ik besloten dat er een Friends-topic MOEST komen.



    Dus bij dezen, welkom in het Friends-Fantopic! Ik kan zelf altijd echt heel erg genieten van de serie (en wat er op dit plaatje hierboven staat, is ook echt zo toepasselijk op mij). Wie heeft dit nog meer?

    Als je lid wilt worden, hoef je alleen maar je naam even te noemen - en je mag er natuurlijk bij benoemen waarom je zo van de serie houdt!

    Leden van de Friends-fanclub:
    Marjanne ~ Ron_Weasley
    Manon ~ Patholoog
    Nikki ~ Assassin
    Evelien ~ Bonafonte

    Voor hen die Friends nog nooit gekeken hebben: DOEN.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 13:01 ]

    Ben je ook zo gek op de serie 'Friends'?

    78.6% (22 stemmen)
     
    JA!

    3.6% (1 stem)
     
    Eeh.. Friends?

    17.9% (5 stemmen)
     
    (Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar...) Nee, ik vind de serie niet zoveel aan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ron_Weasley schreef:
    Ooooh het 'We were on a break'-tafereel... Ross was zo'n sukkel daar, haha.


    Nou, eigenlijk was ik meer team Ross daar. Ik bedoel, sure, als je vriendin het 'uitmaakt' lig je niet direct de dag erna met iemand in bed, maar Rachel mag Ross ook niet claimen nadat ze zegt 'I need a break from us.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nou, eigenlijk was ik meer team Ross daar. Ik bedoel, sure, als je vriendin het 'uitmaakt' lig je niet direct de dag erna met iemand in bed, maar Rachel mag Ross ook niet claimen nadat ze zegt 'I need a break from us.'


    Maar... maar... Je bent een dag uit elkaar. En nog niet eens echt :'D. En bovendien was Ross al vanaf het begin irritant jaloers, haha.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nou, eigenlijk was ik meer team Ross daar. Ik bedoel, sure, als je vriendin het 'uitmaakt' lig je niet direct de dag erna met iemand in bed, maar Rachel mag Ross ook niet claimen nadat ze zegt 'I need a break from us.'


    Haha, ik had precies hetzelfde.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik vind Rachel en Ross sowieso de minst leuke karakters, met elkaar dan. Apart zijn ze wel leuk. Mijn favoriete zijn nog altijd Chandler en Joey, het liefst samen.


    Your make-up is terrible







    Travel far enough, you'll meet yourself

    De bloopers zijn over het algemeen ook echt geniaal:






    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wat zeggen ze weer als ze zo hun vuisten tegen elkaar doen? Een manier om fuck you te zeggen?
    Ik ben het helemaal kwijt o.o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Wat zeggen ze weer als ze zo hun vuisten tegen elkaar doen? Een manier om fuck you te zeggen?
    Ik ben het helemaal kwijt o.o


    "To give the finger without actually having to give the finger" (?)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt



    De uitleg (;

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 20:56 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Frodo schreef:
    Wat zeggen ze weer als ze zo hun vuisten tegen elkaar doen? Een manier om fuck you te zeggen?
    Ik ben het helemaal kwijt o.o


    Hehe jaa. Ik doe dat hier thuis ook heel vaak haha. Alleen voor de grap dan. :p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    En de Gag Reel is inderdaad fantastisch!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Patholoog schreef:
    (...)

    "To give the finger without actually having to give the finger" (?)


    Jaa :3 dat gebruikten Ross en Monica omdat ze als kind nooit hun middelvinger mochten opsteken :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Friends is echt geweldig. :Y) Ik ken het sinds CC het uitzendt. Althans, ik had ooit wel 'ns een minuutje of zo gezien als ik sporadisch zapte als klein kind en ik even stopte bij Friends en besloot dat ik er niets van begreep. Toen het nog werd uitgezonden toen het nog in productie was, was ik te jong om het te begrijpen. De serie liep van 1996 tot 2004; in '96 was ik nog niet eens geboren, lol'd. Ik moet zes of zeven zijn geweest in het einde van de serie, so yeah, way too young. Inmiddels niet meer en het is momenteel mijn favoriete show op TV. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    Ik vind Rachel en Ross sowieso de minst leuke karakters, met elkaar dan. Apart zijn ze wel leuk. Mijn favoriete zijn nog altijd Chandler en Joey, het liefst samen.


    Ik kan ook nooit kiezen tussen Joey of Chandler. Joey is gewoon funny funny, maar Chandler is zo'n geweldige droogkloot :'D


    Hier moet ik ook altijd om lachen :Y)
    Zet mij er trouwens ook maar bij.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 0:52 ]


    Tijd voor koffie.

    Waaah zet mij er maar bij hoor (Julia), deze serie... echt, no words. Geniaal. Favourites are Chandler en Phoebe. En Monica trouwens ook al vond ik Monica en Chandler leuker toen ze nog niet samen waren...


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin