Ja, ik ben soms super onhandig en deze week was dat weer zover. Zo ben ik in Utrecht al tegen een paaltje gelopen en naast een stoeprand gestapt, waardoor ik door mijn enkel ging, maar vandaag spande de kroon. Ik had sinds gisteravond hele erge hoofdpijn. Ik was er zeg maar misselijk en duizelig door. Rust maakte het beter, studeren en dingen doen erger, dus besloot ik niet voor een college helemaal naar Utrecht te reizen, maar afwisselend zelf te studeren en te rusten, zodat ik ondanks dat ik mij belabberd voelde een productief dagje had.
Dus toen mijn vader mij vroeg beneden te gaan zitten/liggen omdat de hond anders alleen zou zitten, verplaatste ik braaf mijn beddengoed en studieboeken naar beneden. Echter was ik natuurlijk nog steeds een beetje duizelig en tuimelde met boeken en al van de trap af. En nu is mijn hoofdpijn weg, maar is mijn linker zij en arm blauw en beurs. Mijn arm voelt hetzelfde als de vorige keer dat ik hem gekneusd had, dus dat heb ik weer goed voor mekaar :') lekker onhandig en van dat studeren is ook veel minder terecht gekomen.
Dus hebben jullie ook wel eens van die heerlijk onhandige momenten? (Waar je misschien net als ik ondanks de pijn nog wel om kunt lachen? )
Happy Birthday my Potter!