Hey there, mijn naam is quizlet Talkhouse maar mensen in het echte leven noemen me Dore en ik ben op zoek naar iemand om een verhaal mee te schrijven.
Ik ben op mijn twaalfde begonnen met, amateuristisch, schrijven en drie à vier jaar later is het nog steeds een van de dingen die ik het állerliefst doe.
Een onderwerpsvoorkeur heb ik nog niet - ik schrijf momenteel op Quizlet vooral over 5 Seconds of Summer, maar ik ben enorm multifandom én ben ook goed met Unknown People. Mijn voorname reden van dit topic is het vinden van een leuk iemand om een verhaal mee te schrijven, omdat ik dat enorm mis. (Mijn hobby begon met roleplays en momenteel schrijf ik nog steeds een non-fandom verhaal met een vriendin maar zij is zojuist met haar opleiding begonnen en het is dus een stuk minder geworden.)
*Als ik zeg multifandom, bedoel ik redelijk multifandom. Ik heb Supernatural en Teen Wolf aflevering voor aflevering ademloos gevolgd, heb veel bekende boekenseries - THG, Harry Potter, PLL - verslonden, ben bezig in deel twee uit de Maze Runner serie en ben enorm fan van een heleboel bands.
Mijn schrijfstijl, als je geïnteresseerd bent, is te vinden bij mijn verhalen Enchanted en "Call your girlfriend...".
Als je interesse hebt om met mij te schrijven zou ik het tof vinden als je dit lijstje in zou willen vullen;
Naam:
Leeftijd:
Schrijfstijl: bijvoorbeeld aan de hand van een link naar een van je verhalen o.i.d.
Waarover zou je willen schrijven?
Zijn er nog dingen die ik zou moeten weten?: bijvoorbeeld voorkeur qua schrijfstijl, enorm druk levensschema etc.
I had a few, got drunk on you and now I'm wasted