• Wat de titel zegt dus, wat heb jij onlangs gekopieerd? Drop het hier! (:

    Onder mijn Ctrl + V zit: Martin Garrix - Animals (Official Video)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 13:07 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Amazingphil


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    http://oi57.tinypic.com/15wdhxg.jpg


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade


    'Nobody said it was easy

    1661


    wat was dit ookalweer

    Ingrediënten

    2 sneetjes volkorenbrood


    2 sneetjes witbrood


    1 stengel bleekselderij


    1 mildzoete appel (bijv. golden delicious)


    20 g platte peterselie (bakje)


    2 braadworsten (schaal)


    1 ui


    3 tl gedroogde salie


    2 tl gedroogde rozemarijn


    1 tl gedroogde tijm


    100 g boter


    75 g gedroogde cranberry's (zak 250 g)


    190 ml gevogeltefond (pot)


    1 kalkoen (2,5 kg, feestfavoriet)


    Not all those who wander are lost.


    26 - 02 - '16

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 19:00 ]


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    . Ik ben op het moment niet bang
    2. Ik ben té romantisch en wil het liefste dat mijn leven als een romantische film is
    3. Ik hou niet van paarden
    4. Ik heb een grote fantasie die maar sommige mensen kunnen begrijpen
    5. Ik luister op dit moment geen muziek.


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    /Users/Annabeth/Pictures/iPhoto-bibliotheek.photolibrary/Masters/2014/10/02/20141002-122839/IMG_6732.JPG

    Well... This makes sense. Waarom heb ik dit onder mijn CTRL + V staan? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    < td border=2 align="center" colspan="7" >

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 12:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    26575355


    Alleen maar tranen van geluk

    Een heel karakter beschrijving door een rol. Dus even onder spoiler


    Naam:
    Semen Milan Laton
    Bijnaam:
    Seem
    Leeftijd: (minimaal 18)
    19
    Innerlijk:
    Grappenmaker
    Semen is ene echte grappenmaker. Hij probeert overal een grapje van te maken, ook over zijn medemens en vrienden. Bij sommige kan dit nogal in het verkeerde keelgat schieten waardoor hij door deze mensen niet veel aangekeken word en dergelijke. Echter zal hij hierdoor niet minder gaan grappen. Hij denkt maar zo; Alleen echte vrienden kunnen mijn grappen waarderen. De rest is gewoon nep.
    Avontuurlijk
    Semen is een echte avonturier, houd ervan om erop uit te trekken en vind het heerlijk om met vrienden samen weg van huis te zijn. Hij heeft de kneepjes best te pakken, zijn vader is

    padvinder geweest en hij volgde hem op de voet. Hij heeft zo'n 6 jaar op de padvinderij gezeten en weet hierdoor flink wat van de natuur. Echter houd hij de dingen die hij weet vaak voor zich.
    Vriendelijk
    Semen is een vriendelijk persoon. Hij heeft het beste met iedereen voor, en ondanks zijn grappen en grollen geeft hij wel om de mensen die dicht bij hem staan. Hij zal ze nooit laten stikken en gaat voor zijn familie en vrienden door het vuur. Met vreemden is Semen wel nog wat voorzichtiger. Hij vertrouwt mensen die plots op komen dagen niet zo snel en wil eerst weten of ze echt betrouwbaar zijn. Semen staat klaar voor de mensen die hij mag en die hem mogen.
    Gierig
    Een van de andere minpunten, naast grappenmaker, is dat Semen aardig gierig is. Wanneer hij iets heeft gevonden of gehad houd hij dit ook voor zichzelf. Hij houd soms ook wel eens dingen achter, wat hij later ineens tevoorschijn kan halen. Het kan ook wel eens zo zijn dat mensen spullen kwijt zijn en deze bij Semen terugvinden. Echter zegt hij dan dat het van hem is omdat hij het 'gevonden' heeft. Als je uit een gezin van 6 komt is het soms strijden voor je spullen, daarom is Semen zo gierig geworden.
    Uiterlijk:
    Semen is 1.78 lang, heeft bruin gekleurde haren en hazelnootbruine ogen. Hij heeft een ietwat getinte huidkleur, welke echter alleen opvalt wanneer hij naast echt witte mensen staat, of wanneer mensen langer naar hem kijken.
    Semen draagt vaak een regenjack met daaronder een hoodie. Ruime broeken en bergschoenen zul je hem ook altijd wel zien dragen. Om zijn linkerpols draagt hij altijd zijn digitale horloge welke oplaad via je polsslag.
    Familie:
    Semen heeft twee broers en drie zussen. Zijn ouders voedden de zes kinderen gezamenlijk op.
    Wapens:
    Semen heeft een zakmes die hij altijd bij zich draagt. Het kan namelijk overal handig voor zijn. Hij heeft nog geen meerdere wapens in zijn bezit.
    Extra:
    Geen extra's voor nu.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ''School?''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    fi·lo·so·fie (de; v)
    1
    de wetenschap van de begrippen, opgevat als basis van alle andere wetenschappen; wijsbegeerte
    2
    (meervoud: filosofieën) denkwijze, opvatting


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.