Al zo'n drie en een half jaar geleden – op het moment dat ik te horen kreeg dat ik geslaagd was voor mijn VWO diploma – hebben mijn vader en ik de afspraak gemaakt om met z'n tweeën naar Rome te gaan. We houden van geschiedenis. We houden van sightseeing en rond struinen. We kunnen ontzettend goed met elkaar overweg dus houden het gemakkelijk uit als duo.
Echter, de plannen werden helaas op de stoffige bovenkamer geplaatst nadat het steeds verder bergafwaarts met me ging sinds die mijlpaal. Meerdere malen hebben we er over gepraat en gefantaseerd, maar daar bleef het dan ook bij.
Tot vandaag! Mijn vader heeft zojuist de tickets geboekt en we vertrokken volgende donderdag tot de maandag daarna naar het prachtige Rome om uiteindelijk de vader/dochter–trip te gaan houden.
Nu is mijn vraag dus ook –– wie is er hier al eens in Rome geweest en wat vinden jullie nou echt plekken van "dat mag je niet missen!" De aankomende dagen wordt het hier namelijk een half reisbureau om alle bezienswaardigheden zo veel mogelijk in die dagen te proppen en daar kunnen we jullie hulp bij gebruiken! Alvast hartelijk bedankt voor de inbreng.
•