• Inderdaad. Zoals de titel al zegt: mijn schooltas is overleden. Ofja, de rits is helemaal kapot.
    Nu krijg ik dus een nieuwe.

    Ik zou graag een kleinere Eastpak tas willen.



    Het probleem is alleen dat ik bang ben dat deze niet stevig en/of niet groot genoeg is...

    Hebben jullie misschien ervaringen en/of tips?

    Ik heb mijne al zes jaar en hij ziet er nog zo goed als nieuw uit, haha. Ik gebruik hem dan ook nog maar zelden, maar het is wel echt goede kwaliteit tassen, hoor. Ik zelf heb het meer op handtassen, gewoon omdat ik dat ook veel fijner dragen vind en die dingen net zolang meegaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als er iets stevig is, is het een Eastpak. :Y)
    Mocht hij wel kapotgaan, kan je hem geloof ik gewoon opsturen, omdat in ieder geval hun rugzakken een garantie van dertig jaar hebben. Als je een kluisje op school hebt, zou ik daar gebruik van maken, zodat je tas niet enorm vol is. Als je hem slim inpakt, is het uit mijn eigen ervaring vaak niet eens nodig om gebruik te maken van een kluisje, hoewel dat natuurlijk aan de hoeveelheid boeken ligt die je voor school nodig hebt.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Iedereen bedankt voor de tips!
    Ik ben eruit en heb uiteindelijk toch voor een andere tas gekozen, aangezien hier net iets meer in kan (:

    Swatz schreef:
    Iedereen bedankt voor de tips!
    Ik ben eruit en heb uiteindelijk toch voor een andere tas gekozen, aangezien hier net iets meer in kan (:



    Die is ook heel leuk (:


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Die is ook heel leuk (:


    Tnx (: