• Inderdaad. Zoals de titel al zegt: mijn schooltas is overleden. Ofja, de rits is helemaal kapot.
    Nu krijg ik dus een nieuwe.

    Ik zou graag een kleinere Eastpak tas willen.



    Het probleem is alleen dat ik bang ben dat deze niet stevig en/of niet groot genoeg is...

    Hebben jullie misschien ervaringen en/of tips?

    Ik heb iets meer dan een half jaar zo'n boekentas gehad en een van de riemen scheurde door. Maar groot genoeg is ze wel. Persoonlijk vond ik ze niet heel erg handig.


    Ex astris, sciencia

    Ik gebruik al een half jaar een kleine(re) eastpack (dus niet zo'n joekel met drieduizend vakjes die je hebt) en hij werkt nog prima en nog niks is kapot. En je kan er ook prima alles in kwijt (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind eastpak over het algemeen prima. Ik heb mijn huidige tas nu vier jaar en hoewel hij vuil is - dat gaat er niet meer uit - en sinds kort de binnenkant een beetje begint te slijten, heb ik er geen problemen mee gehad. Af en toe de band weer bijstellen, maar dat is het.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Eastpaks staan bekend zo ongeveer de stevigste schooltassen te zijn. Mijne is in twee jaar nog zo goed als nieuw. 60 pond tho, dat is wel heel duur voor zo'n klein ding o.o


    i put the fun in funeral

    Ik heb geen ervaring met rugzakken. Ik heb zelf een laptoptas waar ik meestal ook mijn boeken in kwijt kan, en anders neem ik een handtas mee voor de overige boeken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb er al een sinds 2009 en die is echt nog prima. Het is er zo'n een met een voorvakje en verder een groot vak. Bovendien hebben Eastpaks echt een garantie van 20 of 30 jaar!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb dezelfde alleen in de kleur navy blauw. Ik heb hem nu ongeveer een jaar en hij is nog altijd in goede staat. Ik doe er werkelijk alles mee. Echt wel een aanrader. Alleen is 60 pond wel duur want zelf heb ik er 60 euro voor betaald.

    ik heb de mijn eastpak al 6 jaar en gebruik hem dagelijks! Ziet er nog prima uit! alleen een oudere (dikkere) 15.6 laptop gaat er lastig in!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik heb net een Eastpack gekocht, en ik kwam ook rond de €60 uit. Ze zijn duur maar wel heel goed. Ze zijn vrij groot qua inhoud, heel stevig, blijven heel lang mooi en je hebt 30 jaar garantie.

    Meestal krijg ik al mijn boeken wel in mijn tas, maar op heel lange dagen is soms even improviseren met mijn broodtrommel en agenda.
    Alvast een tip: als je al je boeken in je tas hebt gezet kun je je etui erboven op leggen zodat je aan de zijkant je flesje en broodtrommel kwijt kan.

    En stiekem vind ik het ook heel leuk om naar mensen met Eastpacks te kijken, want omdat er zoveel verschillende printjhes en kleuren zijn geeft de keuze van je tas ook wel een beetje aan wat voor persoon jij bent ;P

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 19:29 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik had in de 1e een schoudertas, die na 7 weken al helemaal kapot was.
    Toen heb ik een hele reeks aan tassen gehad, toen ik begin vorig jaar, na de vorige tas die helemaal kapot gegaan was, een Eastpack kreeg.
    Hij is denk ik net zo groot als dat camouflage ding van Eastpack, maar ik kan er alles in kwijt.

    En idd, zoals eerder in dit topic al gezegd werd: Etui bovenop leggen, flesje water aan de zijkant.

    Ik heb mn brood altijd in een zakje zitten zodat het minder ruimte inneemt en als je je brood op hebt, geen extra spullen meer in je tas hebt zitten.
    Maar dat ik geen broodtrommel heb is omdat - net als voorheen mijn tassen - elke broodtrommel bij mij binnen een paar weken kapot gaat haha.

    Ik heb hem nu zo'n 1,5 jaar (record van een tas die ik ooit heb gehad) en het leuke is dat mijn moeder hem voor 5 (of 15) euro in de uitverkoop heeft gekocht in een failliete winkel in Duitsland. Het was de laatste die er lag, en laat ik hem nou ook eens superleuk vinden:



    Maar goed, dat was even off topic.

    Waarschijnlijk is hij wel groot genoeg hoor! Op de site staat dat die jij wil, 14 inch is.
    Die van mij is dan waarschijnlijk 12 inch ofzo, aangezien mijn laptop (die 11 inch is, plus de hoes) er nog net ingepropt kan worden.

    En stevig, dat zal hij zeker wel zijn.
    Alleen vind ik persoonlijk 60 pond voor een tas wel veel... Dat is like 80 euro ofzo


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    De meeste variëren van 40 tot 80 euro.
    Die van €40 euro zijn de allersimpelste, effen zwart, roze of groen of welke kleur dan ook.
    Printjes zijn meestal €50 - €60, en je hebt nog de Out Of Office versie, die zit er hetzelfde uit maar is vanbinnen net iets groter en heeft een binnenvak tegen de rug om kleine dingen in op te bergen, die is net iets duurder dan de 'gewone' geprinte versie.

    Meer weet ik niet van de prijzen, maar zo stak het in elkaar in de winkel waar ik de mijne kocht.


    Not all those who wander are lost.

    Een Eastpack is echt super stevig. Ik heb mijn tas al wel vier jaar en gebruik hem sinds twee jaar ook regelmatig om mijn wetboeken in mee te nemen. Als een tas twee wetboeken kan hebben dan is het een goede!! =D


    'Nobody said it was easy

    Mijn schooltas van vorig jaar was op school, op de drukste dag overleden door dezelfde reden. (;
    Maar indeed zijn Eatpacks (en?) erg stevig, haha. ^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 19:50 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    Mijn schooltas van vorig jaar was op school, op de drukste dag overleden door dezelfde reden. (;
    Maar indeed zijn Eatpacks (en?) erg stevig, haha. ^^


    Ik ging echt helemaal kapot om die typefout, vraag me niet waarom :'D


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    (...)

    Ik ging echt helemaal kapot om die typefout, vraag me niet waarom :'D

    Och, sorry. Ik ben doodop vandaag.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 19:55 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.